Nissan Patrol visureigis garsėja įspūdingu dydžiu – penkiadurė versija ilgesnė net už kai kuriuos didžiausių visureigių modelius, tad ieškantiems erdvės tai gali būti svarus argumentas.
Bendras įspūdis
Nissan Patrol išsiskiria kaip tvirtas ir patikimas pravažumo automobilis, turintis savitą, tvirtą charakterį. Net ir trijų durų modelyje vietos apstu, o penkiaduriuose dažniausiai montuojamos septynios sėdimos vietos, tad kelionės su šeima ar draugų grupe bus išties patogios. Vidaus apdaila gana paprasta ir funkcionali – prabangos čia nerasite, bet praktiškumo ir stiprių konstrukcinių sprendimų netrūksta.
Privalumai ir trūkumai
- Išskirtinai didelis pravažumas bekelėje
- Talpus, erdvus ir universalus salonas
- Tvirta konstrukcija, pasižyminti ilgaamžiškumu
- Nėra itin komfortiškas važiuojant miesto ar greitkelio keliais – jautrus kėbulo siūbavimas ir ne itin tikslus vairavimas
- Salono apdaila kukli, minimaliai dekoruota
Važiavimo savybės ir komfortas
Nissan Patrol neabejotinai atsiskleidžia važiuojant sudėtingomis, neasfaltuotomis trasomis arba išbandant pravažumą natūralioje gamtoje. Modelyje įdiegtos aukšto ir žemo pavarų režimo pavarų dėžės, centrinio diferencialo blokavimas bei kitos pravažumui skirtos technologijos leidžia nesunkiai įveikti tiek stačius šlaitus, tiek klampias bekeles.
Eksploatacijos išlaidos
Įsigiję Nissan Patrol, investuosite į itin stiprų ir didelį automobilį, tačiau tai turi savo kainą. Kuro sąnaudos čia – šiek tiek didesnės nei vidutinės klasės konkurentų. Pavyzdžiui, 3,0 l dyzelino variklis sunaudoja apie 9 l/100 km. Palyginimui, analogiški konkurentai (pavyzdžiui, Mitsubishi Shogun ar Land Rover Discovery) gali pasiekti apie 8 l/100 km rodiklį.
Savinininkai pabrėžia, kad nenumatytų remonto atvejų dažnumas nėra didelis, o remonto darbų įkainiai – palyginti nedideli. Nissan Patrol dalys prieinamos ir kainuoja panašiai kaip kitų žinomų pravažumo automobilių.
Taršos mokestis
Naudojantis Nissan Patrol, reikia planuoti ir taršos mokestį. Lietuvoje šis mokestis priklauso nuo CO₂ emisijos, variklio tipo bei pirmosios automobilio registracijos metų. Kadangi Patrol modeliai paprastai išmeta daugiau CO₂, mokestis bus didesnis lyginant su ekonomiškesnėmis alternatyvomis. Verta iš anksto pasitikrinti realią sumą pagal konkretų modelį ir modifikaciją.
Modelio pasirinkimas
Ieškantiems naudoto Nissan Patrol, pagrindinis pasirinkimas – trumpos (trijų durų) ar ilgos (penkių durų) bazės modelis. Atsižvelgiant į patogumą, didesnis penkiaduris variantas yra racionalesnis: dauguma jų talpina septynis keleivius, todėl puikiai tinka šeimai ar kelionėms su didesne kompanija. Trijų durų versija buvo gaminama iki 2003 metų.
Optimaliausias variklis šiam automobiliui – nuo 2000 metų montuotas 3,0 l turbodieselis. Jis pasižymi padoresniu našumu ir ekonomiškumu nei senesnis 2,8 l variantas. Jei norite geresnio komforto, verta rinktis modelius, pagamintus po 2002 metų – būtent tuomet buvo patobulinta važiuoklė, pagerinusi elgseną asfaltuotuose keliuose.
Bazinius, pačius paprasčiausius variantus rekomenduojama apeiti. Šiose versijose dažnai nebuvo kondicionieriaus ar kitų komforto elementų. Dėl šios priežasties bent jau SE komplektacija nuo 2000 metų yra minimalus pasirinkimas, jei norite patogesnių kelionių.
Alternatyvos ir konkurentai
Rinkoje Nissan Patrol dažniausiai lyginamas su tokiais modeliais kaip Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero (Shogun), taip pat Land Rover Discovery. Jei prioritetas – pravažumas ir erdvumas, Patrol yra patikimas pasirinkimas, tačiau norint išsamesnio komforto ar taupesnių eksploatacijos kaštų, verta apžiūrėti minėtus konkurentus bei pasverti savo poreikius.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.