Nissan Pulsar hečbekas rinkoje užima įdomią poziciją – šis modelis ilgą laiką nefigūravo tarp populiarių kompaktinių automobilių, tačiau sugrįžo kaip alternatyva tiems, kurie ieško nebrangaus, praktiško ir saugaus automobilio.
Automobilio apžvalga
Nissan Pulsar išsiskiria tylumu, erdviu salonu bei gausia standartine įranga. Visgi kai kurie pirkėjai akcentuoja patikimumo klausimus, todėl šiame segmente Pulsar netapo lydere. Nepaisant to, tai komfortiškas ir ramaus charakterio automobilis kasdienai.
Pagrindiniai privalumai ir trūkumai
- Erdvus salonas
- Ekonomiški varikliai
- Gera standartinė įranga
- Vidutinis patikimumas
- Paprasta, bet neįspūdinga vairavimo patirtis
- Sėdynių trūksta atramos ilgesnėms kelionėms
Varikliai ir vairavimas
Gamintojas Pulsar siūlė su trimis skirtingais varikliais: 1,2 litro DIG-T turbobenzininiu (114 AG), 1,6 litro DIG-T turbobenzininiu (187 AG) bei 1,5 litro dCi dyzeliu (109 AG). Dyzelinis variklis pagyvėja tik didesniais apsisukimais ir gana triukšmingas akseleruojant, bet važiuojant pastoviu greičiu triukšmas sumažėja. 1,2 litro benzininis variklis yra labai universalus, o 1,6 litro versija – galingesnė ir dinamiškesnė, nors skirtumai kasdieniame naudojime nėra dideli.
Pulsar orientuotas į pirkėjus, vertinančius komfortišką ir lengvą vairavimą. Automobilis nėra itin sportiškas, tačiau turi pakankamai sukibimo ir valdomumas yra nuspėjamas. Trūksta šiek tiek jautrumo sankabos pedale, o vairo stiprumas važiuojant didesniu greičiu išlieka toks pat kaip stovint – reikės priprasti. Bendras įspūdis vairuojant – patogumas pirmoje vietoje.
Salonas ir praktiškumas
Pulsar vidaus apdaila orientuota į tvirtumą, o ne prabangą, todėl plastiko kokybė kai kur nepasižymi malonumu liesti. Pagrindinėse versijose liečiamas ekranas nėra standartinis, tačiau valdymo mygtukai dideli ir aiškūs, tad prietaisų panelė išlieka patogi.
Vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės reguliuojamos plačiai, tačiau nėra juosmens atramos, tad keliaujant toliau gali pasijusti nepatogiai. Gale erdvės pakanka tiek kojoms, tiek pečiams – dėl žemo centrinio tunelio net trims keleiviams bus patogu sėdėti. Bagažinė savo talpa pralenkia kai kuriuos konkurentus, tačiau grindų aukščio nelygumas ir pakrovimo slenkstis gali pasirodyti nepatogūs. Sulanksčius galines sėdynes susidaro laiptelis bagažinėje.
Eksploatacija ir išlaidos
Naudoto Pulsar kainos Lietuvoje
Naudoti Pulsar modeliai gali kainuoti labai įvairiai, priklausomai nuo būklės, ridos ir komplektacijos. 1,5 litro dyzelinis variklis su didele rida kainuos nuo 7 020 eurų. Už 1,2 litro benzininį modelį dažniausia teks mokėti nuo 8 190 eurų, tačiau jie bus nuvažiavę mažiau. Dyzelinis automobilis su maža rida gali kainuoti nuo 8 775 eurų. Retesnis ir galingesnis 1,6 litro benzininis variantas paprastai prasideda nuo 11 700 eurų.
Eksploatacijos sąnaudos ir taršos mokestis
Pulsar modeliai pasižymi santykinai žemomis eksploatacijos išlaidomis. 1,5 dCi dyzelis labai ekonomiškas – gamintojo deklaruojamos vidutinės sąnaudos siekia apie 3,0 l/100 km. 1,2 benzininis motoras sunaudoja apie 5,0 l/100 km. 1,6 benzininio variklio degalų sąnaudos – apie 5,7 l/100 km. Šis modelis ir greitesnis, tačiau išlaikyti jį brangiau.
Lietuvoje už Pulsar, kaip ir už kitus automobilius, reikia mokėti taršos mokestį, kuris priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo bei pirmosios registracijos metų. Ekonomiški ir mažai teršiantys modeliai užtikrina mažesnes išlaidas tiek draudimui, tiek mokesčiui už automobilio taršą.
Komplektacijos ir rekomendacijos
Visuose Pulsar modeliuose rasite tokią standartinę įrangą kaip oro kondicionierius, greičio palaikymo sistema bei Bluetooth sąsaja. Vertėtų rinktis bent vidurinės komplektacijos Acenta versiją, kuri siūlo dviejų zonų klimato kontrolę, automatinį avarinį stabdymą, raktą be užvedimo, automatiškai įsijungiančius žibintus ir lietaus jutiklį. Aukštesnių komplektacijų modeliai gali pasiūlyti 360 laipsnių vaizdo kamerą, tačiau jų informacinės sistemos ekranas yra gana nedidelis ir nepažangus, todėl gali būti protinga pasirinkti pigesnį variantą.
Optimalus derinys – 1,2 litro DIG-T variklis ir Acenta komplektacija: lankstus, ekonomiškas ir jau gerai aprūpintas kasdieniam naudojimui.
Kokius konkurentus verta apsvarstyti?
Pulsar atrodo patraukliai dėl kainos ir įrangos, tačiau verta pasidomėti ir kitais šio segmento modeliais – ypač Hyundai i30 bei Kia Cee’d. Šie automobiliai dažnai būna panašaus kainų lygio, gerai įrengti ir pasižymi išskirtinai ilgomis gamintojo garantijomis. Kia Cee’d garantija siekia net septynerius metus, o Hyundai i30 – penkerius metus, nors abi suteikia papildomo saugumo jausmą.
Kia Cee’d pasižymi erdve, komfortu ir labai ekonomiškais dyzeliniais varikliais, o Hyundai i30 – darniu balansu tarp komforto bei ekonomiškumo. Abiejų gamintojų benzininiai varikliai taip pat dirba tyliai.
Atsirinkę Pulsar ar jo konkurentus iš šio segmento, tikėtina, atrasite praktišką, taupų ir šiuolaikišku saugumu pasižymintį automobilį tiems, kas vertina komfortą kasdienybėje.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.