Nissan Terrano 4×4 (1993–2007) apžvalga

Nissan Terrano 4×4 (1993–2007) apžvalga

Tarp naudotų 4×4 visureigių Nissan Terrano II užėmė savo nišą – tai automobilis, kuris dažniausiai pasirenkamas dėl praktiškumo, o ne madingo įvaizdžio. Bendradarbiavimo su Ford metu sukurtas modelis išliko rinkoje ilgiau už savo „dvynį“ ir daugelį konkurentų, todėl tapo žinomas kaip patikimas šeimos ir darbo automobilis.

Modelio pasirinkimai

Terrano II gamintas dviem pagrindinėmis modifikacijomis – sportiškesnis trijų durų modelis tinkamesnis tiems, kurie ieško kompaktiškesnio, stilingesnio automobilio. Tačiau penkių durų versija, turinti ilgesnę ratų bazę, populiaresnė dėl erdvesnio salono ir didesnio komforto šeimyninėms kelionėms.

Charakterio bruožai ir patogumas

Nors Terrano II nėra toks prestižinis kaip kai kurie konkurentai, pavyzdžiui, Land Rover Freelander, jis pasižymi pakankamu vidiniu erdvumu ir universalumu. Jo suspensija užtikrina gerą pusiausvyrą tarp komforto bei stabilumo važiuojant tiek keliais, tiek už kelių ribų. Tiesa, vairavimo pojūčiai nėra tokie preciziški kaip Toyota RAV4, tačiau Terrano II vis tiek sugeba būti patikimu pagalbininku tiek miesto, tiek užmiesčio kelionėse.

Patikimumas ir eksploatacijos kaštai

Nissan Terrano II patikimumo vertinimai kartais būna prieštaringi, tačiau bendrai autoservisų darbų ir remonto kainos yra panašios kaip ir kitų tos pačios klasės visureigių – tai reiškia, kad eksploatacija nekainuos pernelyg brangiai.

Kuro sąnaudų prasme Terrano II nėra iš taupiausių. Benzininis 2,4 litro variklis sunaudoja daugiau kuro nei 2,0 litro variklis, montuojamas kituose visureigiuose, pavyzdžiui, Honda CR-V ar Toyota RAV4, o 2,7 litro dyzelinis variklis taip pat nusileidžia ekonomiškumu lyginant su mažesniais, modernesniais dyzeliais. Vidutinės kuro sąnaudos gali siekti 10–12 l/100 km, priklausomai nuo variklio. Prieš renkantis šį modelį verta įvertinti ir Lietuvoje galiojantį taršos mokestį, kuris priklauso nuo anglies dvideginio emisijos, kuro tipo bei automobilio pirmos registracijos metų. Dideli išmetamųjų dujų kiekiai gali padidinti bendras eksploatacijos išlaidas.

Variklių pasirinkimas

Pradžioje Nissan Terrano II buvo galima įsigyti su dviem varikliais: 2,4 litro benzininiu arba 2,7 litro turbodyzeliniu. Nuo 2002-ųjų pridėtas ir 3,0 litro dyzelinis – galingiausias, tačiau jį galima rasti tik aukštesnės komplektacijos modeliuose, todėl kaina išlieka didelė net ir naudotų automobilių rinkoje.

Optimaliausiu pasirinkimu specialistai laiko 2,7 litro TDi variklį, kuris nuo 1996 metų vasaros buvo smarkiai patobulintas. Šis dyzelinis agregatas geriausiai atspindi šio automobilio darbo pobūdį – universaliam naudojimui, traukti priekabą ar važiuoti sudėtingomis sąlygomis jis puikiai tinka. Benzininiai variantai pigesni įsigyti, bet trūksta sukimo momento, o 3,0 litro dyzelis dažnesnis tik prabangesniuose modeliuose ir rečiau sutinkamas rinkoje.

Komplektacijų įvairovė

Renkantis naudotą Terrano II, geriausia ieškoti penkių durų modelio su vidutinės arba aukštesnės komplektacijos SE ar SVE apdaila. Bazinės versijos (kaip LX ar S, gamintos nuo 1996 m.) turi kuklesnę įrangą ir dažniau neturi svarbių komforto elementų. Prabangesnės SVE komplektacijos modeliuose galima rasti odinį saloną, tačiau dėl aukštos kainos dažniausiai rekomenduojama rinktis paprastesnes versijas su praktišku įrangos paketu.

Alternatyvų apžvalga

Tarp artimiausių Nissan Terrano II konkurentų naudotų automobilių rinkoje išskiriami tokie modeliai kaip Toyota RAV4, Honda CR-V ar Land Rover Freelander. Kiekvienas jų turi savų privalumų: vieni pasižymi ekonomiškesniais varikliais, kiti – labiau išdirbtu interjeru ar geresnėmis visureigio savybėmis. Tai svarbūs aspektai, renkantis šeimai ar aktyviam laisvalaikiui skirtą automobilį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *