2017 m. „Mercedes-Benz E-klasė“: Viskas šeimai

2017 m. „Mercedes-Benz E-klasė“: Viskas šeimai

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-09-17

Kiekvienas automobilių gamintojas turi savo išskirtinį modelį – tą, kuris pelno didžiausią klientų palankumą ir tampa tikru prekės ženklo simboliu. Tarp vidutinio dydžio prabangių automobilių būtent šis vaidmuo atitenka E klasės sedanui, kuris jau devynias kartas iš eilės užtikrina sėkmę gamintojui. Nors E klasės modelis visada buvo itin svarbi automobilių gamintojo dalis, jį naujosios dizaino tendencijos pasiekė tik po kitų sedanų – pirmiausia atnaujintas buvo didysis S klasės modelis, vėliau C klasė. Praėjusi kartą E klasė buvo ryškiai atnaujinta, tačiau visuškai naują modelį pristatyta tik dabar. Naujos kartos E klasė debiutavo 2016 metų automobilių parodoje Detroite.

Šiuolaikiška dizaino kryptis

Naujausios kartos E klasės automobilis pasižymi tais pačiais šiuolaikinės gamintojo stilistikos bruožais, kurie jau tapo atpažįstami kituose šio gamintojo modeliuose. Nors anksčiau E klasės išvaizda buvo gana griežta, dabar automobilio šonai harmoningai išgaubti, linijos švelniai nukreiptos link gale besileidžiančios bagažinės – visa tai sukuria elegancijos įspūdį. Tačiau, nors bendras vaizdas ir estetiškas, E klasė nėra radikaliai kitokia – pagrindiniai vizualiniai elementai, tokie kaip priekinė grotelė, žibintai ir langų kontūrai, iš esmės perimti iš kitų tos pačios markės sedanų.

Tiesa, E klasėje atsirado keli unikalūs akcentai. Priekiniuose žibintuose įdiegta pažangi LED technologija, o galinių žibintų apšvietimas sukurtas itin išraiškingai. Vis dėlto išskirti šį modelį iš kitų galima tik priėjus arčiau ir įsižiūrėjus į ženkliuką.

Nauji matmenys ir pasirinkimai

Atnaujinus modelį, padidėjo ne tik salono erdvė – automobilio ratų bazė išaugo 6,6 cm, bendras ilgis pailgėjo beveik 4,5 cm. Priekio ir galo aukštis bei plotis sumažėjo vos keliais milimetrais, tačiau ratlankių dydžiai išaugo – dabar galima rinktis net iki 50,8 cm skersmens ratlankius. Tradiciškai siūlomos dvi pagrindinės modifikacijos – prabangesnė versija su chromuotomis detalėmis ir išraiškingesnė sportinė versija, pasižyminti dinamiškesniu priekiniu dizainu ir šiek tiek agresyvesnėmis linijomis.

Interjeras ir technologijos

Salonas naujame modelyje pasižymi išskirtine prabanga. Sėdynės puošiamos detalizuotais apmušalais, chromuoti intarpai subtiliai derinami su moderniu LED apšvietimu, kurio spalvą vairuotojas gali derinti iš net 64 tonų paletės. Pagrindinė prietaisų panelė seka prašmatniosios S klasės dizaino tradicijas – dvi didelės ekrano dalys sujungiamos po vienu grūdintu stiklu. Visuose modeliuose montuojamas bent vienas 31,2 cm įstrižainės ekranas, skirtas multimedijos valdymui, o prabangesnėse versijose montuojamas ir antras išmanusis prietaisų skydelis.

Pagrindinėje konsolėje – medžio faneruote puoštos detalės, kurios tęsiasi iki durelių, o žemiau ventiliacijos angų įkurdinta centre išlankstyta valdymo sritis. Tarp naujovių – inovatyvus vairas su lietimui jautriomis zonomis, leidžiančiomis valdyti įvairias funkcijas piršto brūkštelėjimu.

Saugumas ir pažangūs sprendimai

Viena stipriausių naujojo modelio savybių – įdiegtos išmaniosios sistemos. E klasėje debiutuoja ne viena technologija, dar neregėta net kitose šio gamintojo prabangiausiose linijose. Automobilis geba savarankiškai keisti eismo juostą, atlikti dalį parkavimo užduočių, o tam tikrose rinkose ir beveik visiškai automatiškai pasistatyti automobilį. Galima automobilį atrakinti ar užvesti naudojant išmanųjį telefoną. Patobulinta stabdžių sistema apsaugo ne tik nuo susidūrimų, bet ir padeda išvengti pėsčiųjų, o nauja pagalbinė vairo sistema į pagalbą ateina atliekant staigius manevrus pavojingose situacijose. Prireikus, specialios oro pagalvės šoninėse sėdynių dalyse gali pakelti keleivį, taip sumažindamos traumų riziką susidūrimų metu.

Automobilis pasižymi ir itin išvystytu tarpusavio komunikacijos gebėjimu – sistemos leidžia dalintis informacija apie eismo įvykius ar pavojų su kitu suderinamu transportu, taip prisidedant prie bendro eismo saugumo.

Variklis, svoris ir važiavimo charakteristikos

Iš pradžių rinkoje debiutuos E300 versija, aprūpinta 2,0 litrų darbinio tūrio keturių cilindrų varikliu, išvystančiu 241 arklio galią ir 370 Nm sukimo momentą. Galia perduodama galiniams arba visiems ratams per naują devynių pavarų automatinę transmisiją. Konstrukcijoje plačiai naudojamas aliuminis ir stiprus plienas, todėl bendras automobilio svoris sumažėjo apie 68 kg. Pirkėjai galės pasirinkti tarp komfortiškos arba sportiškesnės pakabos, taip pat užsakyti adaptyvią pneumatinę pakabą. Standartiškai montuojama važiavimo režimų sistema, kuri leidžia individualiai reguliuoti automobilio dinamiką.

Papildomos versijos ir ateities planai

Per artimiausius kelerius metus automobilių modelių šeima dar plėsis. Gamintojas žada išleisti sportinę AMG versiją, hibridinį modelį, dyzelinį variantą, naujos kartos universalą bei kupė ir kabrioleto modifikacijas. Tikslūs pasirodymo terminai dar nenurodyti, tačiau visa linija bus pritaikyta įvairiems poreikiams.

Nors naująją E klasę dar tik laukia pilnavertis bandymas kelyje, išankstiniai įspūdžiai, įvertinus prototipus, leidžia tikėtis, kad šios kartos modelis pateisins ilgą laukimą ir taps dar vienu sėkmingu atnaujinimu visoje modelio istorijoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *