Peugeot 306 Cabriolet (1997–2003 m.) apžvalga

Peugeot 306 Cabriolet (1997–2003 m.) apžvalga

Peugeot 306 kabrioletas – tai automobilis, kuris savo dizainu ir praktiškumu išsiskyrė, kai pasirodė 1994 metais. Šį modelį kūrė garsioji Pininfarina dizaino studija iš Italijos, žinoma dėl prestižinių sportinių automobilių kūrimo. 306 kabrioletas traukia akį išraiškingomis linijomis ir turi keturias vietas, tad tinka ne tik kelionėms dviese, bet ir su draugais ar šeima.

Privalumai ir minusai

Iš pirmo žvilgsnio Peugeot 306 kabrioletas atrodo stilingas ir praktiškas. Tačiau bėgant metams, automobilio įvaizdis tapo šiek tiek senstelėjęs, o viduje vis dar juntamas klasikinių 90-ųjų prieskonis. Kabinos apdaila ir surinkimo kokybė dabar jau atrodo paprasta, nors reikia pripažinti, kad šilumos izoliacija veikia efektyviai – gera stogo izoliacija apsaugo nuo vėjo ir gatvės triukšmo, o galinis langas iš stiklo yra patvaresnis už plastikinius alternatyvas.

Visgi 306 kabrioletas negali pasigirti puikiomis važiavimo savybėmis. Nuėmus metalinį stogą konstrukcija netenka standumo – dėl to važiuojant prastesniu keliu automobilis gali drebėti. Tai atsiliepia tiek važiavimo malonumui, tiek valdomumui posūkiuose.

Eksploatavimo sąnaudos ir priežiūra

Planuojant įsigyti Peugeot 306 kabrioletą, svarbu žinoti, su kokiomis išlaidomis galima susidurti. Automobilio variklio priežiūra reikalauja papildomų investicijų – paskirstymo diržą rekomenduojama keisti kas trejus metus arba nuvažiavus apie 58 000 kilometrų. Benzininiams modeliams net ir su mažesniais varikliais degalų sąnaudos išlieka gana panašios – mažiausių variklių atveju galima tikėtis žemiau 8 l/100 km, o pasirinkus 2.0 l agregatą – artėsite prie 9,5 l/100 km.

Dažniausios techninės problemos susijusios su pakaba, stabdžių sistema ir elektronikos gedimais. Dėl šios priežasties, prieš pirkimą verta pasitikrinti pasirinktą modelį, kad ateityje netikėtai netektų išleisti daugiau nei planuota remontui. Rinkdamiesi priežiūros paslaugas galite sutaupyti rinkdamiesi ne oficialų atstovą, o patikimą nepriklausomą servisą.

Kuro sąnaudos ir taršos mokestis

Verta atkreipti dėmesį, kad kuro sąnaudos priklauso nuo variklio darbinio tūrio ir pasirinkto modelio. Mažiausias variklis sunaudoja apie 7,5–8 l/100 km mišriu režimu, o 2.0 l variklio vidurkis yra apie 9,5 l/100 km. Lietuvoje šiam automobiliui taikomas kasmetinis taršos mokestis, kuris priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo bei pirmos registracijos metų. Senesni benzininiai modeliai dažniausiai priskiriami didesnio taršos lygio grupei, tad eksploatacijos išlaidas reikia vertinti kompleksiškai.

Kokį Peugeot 306 kabrioletą rinktis?

Iš pradžių buvo gaminamas tik 2.0 l variklio modelis su 123 AG, kuris išvystydavo 100 km/h greitį per 10,8 sekundės. Vėliau, nuo 1996 metų, pasirodė kabrioleto versija su kietu nuimamu stogu, o nuo 1997-ųjų modelis atnaujintas – tapo ilgesnis ir geriau įrengtas, papildytas 1.6 l bei 1.8 l varikliais.

Renkantis naudotą 306 verta ieškoti po 1997 metų pagamintų automobilių, tačiau reikėtų vengti silpnesnių 1.6 l ir 1.8 l versijų, nes jų važiavimo dinamika nuvilia. Geriausias pasirinkimas – 2.0 l variklis, ypač jei ieškote patikimos galios. Automatinės pavarų dėžės modeliai nėra rekomenduojami dėl riboto patikimumo.

Patarimai pirkėjui

Ieškodami šio modelio atkreipkite dėmesį į geriau sukomplektuotas „SE“ ar riboto leidimo versijas – tokie automobiliai turi daugiau komforto ir papildomos įrangos. Naudotų automobilių rinkoje geriausias pasiūlymas dažnai laukia pas privačius asmenis.

Kokius dar modelius verta apsvarstyti?

  • Opel Astra Cabrio – vokiškas konkurentas, garsėjantis patikimumu ir prieinamomis kainomis.
  • Volkswagen Golf Cabriolet – dar viena klasikinė alternatyva, vertinama dėl praktiškumo.
  • Renault Megane CC – siūlo novatoriškus sprendimus ir gerą kainos bei kokybės balansą.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *