Peugeot 406 Coupé (1996–2004) apžvalga

Peugeot 406 Coupé (1996–2004) apžvalga

Peugeot 406 Coupe – itin savitas pasirinkimas tarp naudotų automobilių. Kurdamas šį modelį, Peugeot pasitelkė italų dizaino namus „Pininfarina“, o galutinis rezultatas nepaliko abejingų. Automobilis išsiskiria iš kitų savo paprastomis, dailiomis linijomis ir išbaigta išvaizda – tai stilingas bei išskirtinis pasirinkimas ieškantiems ko nors artimo klasikai.

Eksterjeras ir interjeras

Nors išorė žavi elegancija ir santūriu sportiškumu, įlipus į saloną galima nusivilti. Vidaus apdaila atrodo kukliai: prietaisų skydelis – plastikinis, mygtukai ir valdikliai – neatrodo itin kokybiškai, o sėdynės galėtų būti patogesnės. Stiebai, skirti valdyti posūkių ar valytuvų svirtis, pasirodys kiek trapi, tačiau dekoratyviniai chromo apvadai prie prietaisų bent kiek prideda išskirtinumo.

Vis dėlto erdvės galvai užtenka net aukštesniems keleiviams, o gale sėdėti gali du žmonės – žinoma, su didesniais kompromisais nei priekyje. Bagažinė – pakankamai didelė, kad tilptų kasdieniai daiktai ar net smulkesni kroviniai.

Važiavimo įspūdžiai ir valdymas

Užvedus variklį, pojūčiai pakinta į gerąją pusę. Švelnus garsas ramioje eigoje virsta maloniu riaumojimu perkopus 4000 aps./min. Peugeot 406 Coupe pasižymi precizišku valdymu – kelio posūkiuose automobilis gerai laikosi, o pakaba užtikrintai sugeria kelio nelygumus. Visa tai paverčia šį automobilį smagiu kasdieniu palydovu tiems, kam svarbus ir vairavimo malonumas.

Eksploatacijos išlaidos ir patikimumas

Nusprendus įsigyti Peugeot 406 Coupe, verta žinoti: eksploatacijos sąnaudos priklauso nuo pasirinkto variklio. Įvertinkite, kad 3,0 l benzininis variklis vidutiniškai sunaudoja apie 7,8 l/100 km, o taupiausias – 2,2 l dyzelis – gali sutilpti ir į 5,9 l/100 km.

Nors valstybinis taršos mokestis šiems automobiliams gali būti palyginti nemažas – dėl galingų benzininių motorų ir didesnio CO₂ emisijos kiekio, – tarp dyzelinių modelių galima rasti ir ekonomiškesnių variantų, ypač jei automobilio pirmoji registracija – po 2000 m. Didesnių išlaidų verta tikėtis ir dėl periodinių remonto darbų: visų modelių patikimumas nėra idealus, tad gali pasitaikyti barškesių ar nesklandžiai veikiančių valdiklių. Svarbu laiku pakeisti paskirstymo diržus – dyzeliniams rekomenduojama kas 154 000 km, benzininiams – kas 129 000 km.

Į tai atsižvelgus, galima rasti ir kruopščiai prižiūrėtų automobilių, buvusių įmonių parkuose ar rūpestingų šeimininkų rankose. Tokie variantai dažnai pasiūlomi patrauklia kaina.

Geriausias pasirinkimas

Ieškant optimaliausios versijos, verta atkreipti dėmesį į 3,0 l V6 benzininį variklį – jis užtikrina puikias dinamines savybes. Tuo tarpu 2,2 l dyzelinis modelis patiks taupantiems – šis variklis pasižymi pakankama galia ir ekonomiškumu, nors važiuojant mieste pasirodo kiek mažiau manevringas. Visgi bet kuris iš šių variklių leidžia pajusti šio automobilio savitumą labiausiai važiuojant atviromis magistralėmis.

Kokio modelio ieškoti?

Peugeot 406 Coupe rinkoje pasirodė 1997 m. – tuomet pasirinkti buvo galima 2,0 l ir 3,0 l benzininius motorus, o 1999 m. modeliai gavo kosmetinį atnaujinimą ir galingesnį 3,0 l variklį – nuo 194 iki 210 AG. Svarbios saugumo naujienos atsirado 2000 m. – standartinė ABS stabdžių sistema, o V6 versijoje – ir elektroninė stabilumo kontrolė. Navigacija tapo standartu 2,0 SE modelyje, o 2002 m. pasiūlytas ir 2,2 l dyzelis.

Ypatingą dėmesį verta skirti vėlesniems specialiems leidimams – jie išsiskiria odos ir tekstilės apdailos deriniu, 16 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir pagerinta garso sistema.

Alternatyvos

Tiems, kurie nori išsiskirti miesto sraute, Peugeot 406 Coupe gali tapti įdomiu pasirinkimu. Visgi svarstantiems alternatyvas patariama žvalgytis į kitus kupė tipo automobilius, vertinant tiek jų dizainą, tiek praktiškumą, eksploatacijos kainą ir patikimumą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *