Renault Koleos (nuo 2017 m.) apžvalga

Renault Koleos (nuo 2017 m.) apžvalga

Renault Koleos yra didesnis visureigis, kuris siūlo atpažįstamą Renault dizainą, išraiškingą radiatoriaus grotelių formą ir daug blizgaus chromo šonuose. Nors jo išvaizda yra masyvi, verta atkreipti dėmesį, kad modelis turi tik penkias sėdimas vietas. Tai šiek tiek nustebina, nes panašūs dydžio automobiliai kartais suteikia septynių vietų galimybę, tačiau panašiai kaip Renault siūlo kitus šeimos modelius, jei reikia daugiau sėdimų vietų.

Bendra apžvalga

Renault Koleos išsiskiria stilinga išvaizda ir gausia įranga, tačiau kai kurie konkurentai siūlo daugiau erdvės salone bei aukštesnę statybos kokybę. Pagrindiniai Koleos privalumai – elektrinės vairuotojo sėdynės ir vairo reguliavimas aukštesnioje apdailos versijoje, išmanaus dizaino vidus su daug malonios odos, imituotos medienos intarpais ir LED apšvietimu. Tačiau kai kurios plastiko detalės, prietaisų valdymas ir salono garso izoliacija galėtų būti aukštesnio lygio.

Įranga ir patogumai

  • Gausi standartinė įranga
  • Odos apdaila ir elektriniai valdikliai
  • Išskirtinis aktyvus saugumo įrangos rinkinys
  • Visų modelių multimedijos sistemoje – navigacija, Bluetooth, DAB radijas, Apple CarPlay ir Android Auto

Net bazinės versijos turi konfigūruojamą skaitmeninį prietaisų ekraną bei intuityvią pramogų sistemą. Vis dėlto didesnis, aukščiausios komplektacijos, 8,7 colio jutiklinis ekranas ne visada pasirodo patogus naudoti – kai kurios funkcijos užslėptos gylyje tarp meniu, o pati sistema ne visuomet greitai reaguoja į komandas.

Važiuoklė ir komfortas

Koleos pasižymi kiek grubesne važiuokle – važiuojant nelygiais keliais ar per duobes, automobilis gana stipriai perduoda smūgius į saloną, todėl komfortas nėra stipriausia šio modelio pusė. Važiuojant tiek su 1,6 l, tiek su 2,0 l dyzeliniais varikliais, girdimas garsesnis variklio, kelio ir vėjo triukšmas. Automobilio vidaus apdaila daugiau praktiška nei prabangi, o transmisijos darbas, ypač su automatine CVT pavarų dėže, gali šiek tiek erzinti dėl vangaus starto. Šiuo atveju mechaninė pavarų dėžė veikia gerokai geriau.

Vairuotojo vieta ir interjeras

Sėdėjimo padėtis yra aukšta, todėl geras matomumas tiek priekyje, tiek šonuose. Vairuotojui skirta vieta reguliuojama elektra (aukštesniuose modeliuose), dauguma valdiklių lengvai pasiekiami, tačiau klimato valdymas per multimedijos ekraną gali pasirodyti nelabai patogus. Medžiagos viduje bendrai geros kokybės, tačiau kai kurios jungikliai nėra tokie malonūs kaip, pavyzdžiui, Mazda CX-5.

Erdvė ir bagažinė

Koleos siūlo daug vietos priekyje, pakankamai erdvės kojoms gale, tačiau galvoje aukštesniems keleiviams vietos gali pritrūkti – dažniausiai dėl panoraminio stogo. Galinės sėdynės nėra slankiojančios ar atlošiamos, o bagažinė nėra viena didžiausių šiame segmente. Svarbiausias apribojimas – penkios vietos salone, kai kai kuriuose konkurentuose už tokią pačią kainą galima rasti septynetas.

Varikliai ir automobilio valdymas

Renault Koleos komplektuojamas su dviem dyzeliniais varikliais: 1,6 l dCi 130 AG (priekiniai varantys ratai) ir 2,0 l dCi 175 AG (su visų varančių ratų pavara). 1,6 l variklis – taupus pasirinkimas, tinkamas tiek važinėti mieste, tiek užmiestyje. Galingesnis 2.0 l variantas su keturių varančių ratų pavara ir automatine pavarų dėže užtikrina dinamišką važiavimą, tačiau lenkimo manevrai siauresniuose keliuose reikalauja daugiau vietos ir kantrybės.

Eksploatacinės išlaidos

Automobilio kaina

Nusipirkti 2017 metų Renault Koleos su vidutine rida ir gera technine istorija iš nepriklausomo pardavėjo paprastai prireiks apie 22 230 eurų. Už 23 400–25 740 eurų galima rasti analogišką modelį iš autorizuoto atstovo ar įsigyti naujesnį, 2018 metų automobilį.

Kuro sąnaudos ir išlaidos

  • 1,6 l dCi (130 AG): vidutinės sąnaudos – apie 4,9 l/100 km, CO₂ emisijos – 128 g/km
  • 2,0 l dCi (175 AG): vidutinės sąnaudos – apie 5,6 l/100 km, CO₂ emisijos – 148 g/km

Kuro sąnaudos ir taršos rodikliai – konkurencingi. Lietuvoje automobilio eksploatacijai taikomas metinis taršos mokestis, apskaičiuojamas pagal išmetamo CO₂ kiekį, degalų tipą ir pirmos registracijos datą. Koleos modelių išlaikymas nėra brangus – nedidelė draudimo grupė ir bazinės techninės priežiūros išlaidos, o kasmetinė techninė apžiūra kainuoja apie 222 eurus.

Kurią versiją rinktis?

Ekonomiškiausias pasirinkimas – 1,6 l dCi 130 AG variklis su Dynamique S Nav apdaila. Šis variantas pasižymi konkurencingomis kuro sąnaudomis (4,9 l/100 km), pakankamu aktyvumu ir gera standartine įranga. Įranga čia apima: skaitmeninį prietaisų ekraną, odines sėdynes, pažangią multimedijos sistemą ir aktyvų saugumo paketą.

Alternatyvos

  • Mazda CX-5 – našus, ekonomiškas ir puikiai surinktas visureigis su aukštos kokybės interjeru.
  • Skoda Kodiaq – puikus kainos ir kokybės santykis, erdvi bei kokybiška salono apdaila. Be to, čia galima pasirinkti septynvietę versiją.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *