Renault Megane CC kabrioletas išsiskiria moderniu dizainu ir inžinerinėmis naujovėmis. Vietoje tradicinio minkšto stogo, šiame modelyje naudojamas elektra valdomas metalinis stogas – tokie sprendimai iki tol buvo matomi tik aukštesnės klasės gamintojų automobiliuose. Lyginant su ankstesniu Megane kabrioletu, dabartinis modelis tapo gerokai solidesnis ir patogesnis vairuotojui bei keleiviams.
Bendra apžvalga
Renault Megane CC demonstruoja eleganciją ir tinka tiems, kurie didelį dėmesį skiria dizainui bei patogumui. Tai nebūtinai sportinis automobilis, kaip galėtų pasirodyti iš pirmo žvilgsnio – čia svarbesnė patogi kelionė nei sportiškas vairavimo pojūtis. Miesto gatvėse šis modelis atrodo įspūdingai, tačiau judant vingiuotais užmiesčio keliais galima pastebėti didesnį kėbulo lingavimą posūkiuose, o prastesnis kelio paviršius važiuojant su nuleistu stogu gali sukelti vibracijų.
Praktiškumas ir erdvė
Megane CC yra keturvietis automobilis – priekyje vietos užtenka net ir aukštesniems keleiviams, tačiau gale erdvės vaikams ar nedidelio ūgio asmenims liks nedaug. Kabrioleto bagažinė, kai stogas nuleistas, taip pat sumažėja – tilps tik smulkūs daiktai ar kelios rankinės.
Komfortas ir valdymas
Nors išvaizda gali nulemti sportiško automobilio įspūdį, iš tikrųjų Megane CC elgiasi kaip komfortiškas kruizeris. Kelionė juo maloni, tačiau dinamiškas vairavimas posūkiuose nėra stiprioji šios versijos pusė.
Eksploatacija ir išlaikymo kaštai
Kuro sąnaudos ir išlaidos
Renkantis dyzelinį variklį, pradinis įsigijimo kaštas gali būti didesnis, tačiau tai dažnai atsiperka dėl žemesnių kuro sąnaudų – net ir galingiausi dyzeliai vidutiniškai sudegina apie 5 l / 100 km. Benzininiai varikliai sunaudoja kiek daugiau (nuo 7 iki 8 l / 100 km), bet taip pat laikomi ekonomiškais tokių metų automobilių tarpe.
Megane CC priežiūros kaštai nėra dideli, ypač jei pasirinksite nepriklausomas dirbtuves ar ieškosite geriausių pasiūlymų dalių rinkoje. Šio modelio konkurentai dažniausiai yra Peugeot 307 CC ir kelios vėlesnės, brangesnės alternatyvos.
Taršos mokestis Lietuvoje
Lietuvoje už Megane CC, kaip ir už kitus lengvuosius automobilius, taikomas taršos mokestis. Jo dydis priklauso nuo variklio kuro tipo, pirmos registracijos metų bei CO₂ emisijų. Dyzeliai paprastai apmokestinami griežčiau, ypač senesnio leidimo modeliai, todėl prieš pasirenkant konkretų variantą verta atkreipti dėmesį į išmetamųjų dujų kiekį ir kokių metų automobilis yra.
Techniniai pasirinkimai ir įrangos lygiai
Megane CC gamoje – įvairūs benziniai ir dyzeliniai varikliai, o po 2006 m. atnaujinimo pagerėjo ne tik ekonomija, bet ir kai kurios komforto savybės. 1,6 litro benzininis variklis galios požiūriu nuvilia, todėl verta rinktis 2,0 l benziną arba 1,9 l dyzelį su 106 arba 130 AG. Norintiems daugiau dinamikos, siūlomas ir turbo 2,0 l benzinas, tačiau optimaliausias kainos ir galios santykis – 2,0 l 150 AG dyzelis.
Kai kurie varikliai komplektuojami su keturių pavarų automatine dėže, tačiau tokie variantai ženkliai didina kuro sąnaudas. Dauguma galingesnių variklių siūlomi su šešių pavarų mechanine dėže, tuo tarpu paprastesni modeliai turi penkių pavarų mechaninę dėžę, kuri dažnai vertinama kaip malonesnė naudotis.
Rekomenduojama įranga
Automobiliai su „Dynamique“ komplektacija dažniausiai turi visą būtiniausią komfortą, o brangesnės „Privilege“ versijos džiugina automatinio klimato kontrole, CD grotuvo keitikliu bei dalinai odiniu salonu. Bazinė „Extreme“ komplektacija neretai neturi oro kondicionieriaus, todėl šio varianto vertėtų vengti, jei pageidaujate daugiau komforto.
Kokias alternatyvas verta apsvarstyti?
Rinkoje pagrindiniai konkurentai – Peugeot 307 CC, VW Eos ar Ford Focus CC. Nors kai kurie konkurentai išlaiko didesnę likutinę vertę, Renault Megane CC dažnai kainuoja mažiau įsigyjant ir siūlo puikų komforto bei dizaino santykį, todėl yra patrauklus pasirinkimas ieškantiems unikalaus modernaus kabrioleto.




