Rover 45 hečbekas buvo pristatytas kaip atnaujinta Rover 400 versija 1999 m., tačiau iš esmės tai tebebuvo tas pats modelis, tik su retušuotais priekio elementais – naujais žibintais, grotelėmis ir bamperiu. Didžioji dalis kėbulo išliko nepakitusi, tačiau variklių gama ir interjeras buvo peržiūrėti, kad atitiktų laikmečio lūkesčius.
Bendras įspūdis
Rover 45 pasiūlė dvi kėbulo versijas: elegantišką keturių durų sedaną ir praktiškesnį penkių durų hečbeką, labiau tinkantį šeimai. Benzininiai varikliai buvo vertinami dėl patikimumo bei malonaus veikimo, o pavarų dėžės taip pat pasižymėjo darbo tikslumu.
Nors per šešerius gamybos metus Rover 45 buvo tobulinamas, važiuoklė pagerinta, tačiau vairavimo malonumu jis nedrįso konkuruoti su klasės lyderiais, tokiais kaip Ford Focus. Vairuotojo vieta – ne pati patogiausia, o aukštesni keleiviai gale jausis ankštai. Interjeras neabejotinai atspindi kiek senstelėjusį dizaino stilių.
Techninės ypatybės ir vairavimo patirtis
Kalbant apie kasdienį naudojimą, Rover 45 pasiūlo gerą benzino variklių pasirinkimą – nuo kompaktiško 1.4 iki 1.8 litro. Patikimiausi buvo paprastesni, mažesnės galios varikliai, kurie užtikrino pakankamai dinamišką važiavimą ir ekonomiškumą.
- 1,4 l variklis (102 AG) – geriausias pasirinkimas ieškantiems paprastumo ir ekonomiškumo.
- 1,6 l (107 AG) ir 1,8 l (115 AG) – daugiau galios ir greitesnis atsakas į akceleratorių.
- Automatinė pavarų dėžė „CVT“ pradžiugins vairuojančius 1,8 l benziną, bet geriausias ekonomiškumas gaunamas su mechanine dėže.
Vidutinės kuro sąnaudos siekia apie 7 l/100 km su 1.4 ar 1.6 varikliais, o 1.8 variklis su automatine pavarų dėže suvartos apie 9,4 l/100 km mieste. Važiuojant ramiai užmiestyje degalų sąnaudos dar mažesnės.
Rover 45 eksploatacija ir išlaikymo kaštai
Naudotų Rover 45 kaina paprastai nėra didelė, taip pat nereikėtų tikėtis aukštų remonto ar priežiūros išlaidų – nepriklausomų autoservisų pasirinkimas didelis ir remontas nebrangesnis nei panašios klasės automobilių.
Tačiau svarbu atsižvelgti į Lietuvoje galiojantį taršos mokestį – jis priklauso nuo automobilio CO₂ emisijos, kuro tipo ir pirmos registracijos metų. Senesnių modelių benzininiai varikliai dažniausiai generuoja didesnį CO₂ kiekį, todėl mokestis gali būti kiek didesnis nei naujesnių ekonomiškesnių automobilių.
Ką rinktis iš naudotų Rover 45?
Kai kalbama apie patikimumą ir kasdienį praktiškumą, geriausia rinktis bazinius benzino variklius – tiek dėl paprastos konstrukcijos, tiek dėl lengvesnės priežiūros. Dyzeliniai 2.0 l varikliai, nors ir buvo siūlomi su skirtinga galia (100 ir 110 AG), tačiau nepasižymėjo nei gera dinamika, nei kultūringu darbu. Jei komfortas ir ramus važiavimas jums svarbiau, geriau ieškokite benzininės versijos.
2004 m. atnaujintas modelis gavo šviežesnius išorės elementus ir modernesnį interjerą, o paskutinės laidos GLI versijose rasite lengvojo lydinio ratlankius ir odos apdailą. Ieškantiems patogumų verta ieškoti GSI versijos su oro kondicionieriumi.
Galimi konkurentai
Rover 45 hečbekas turėjo stiprių varžovų kompaktiškų automobilių klasėje. Jei ieškote alternatyvų, verta apsvarstyti, pavyzdžiui, Ford Focus, Opel Astra ar Volkswagen Golf modelius. Šie automobiliai dažnai siūlo daugiau komforto, erdvės ar vairavimo malonumo, tačiau Rover 45 išlieka ekonomiški ir nebrangūs išlaikymo požiūriu.




