AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

BMW M5 (2014): naujausi sprendimai greičiui ir komfortui

Mantas Petrauskas Paskelbė Mantas Petrauskas
2025 2 spalio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0
BMW M5 (2014): naujausi sprendimai greičiui ir komfortui

2014 metų atnaujinta M5 modelio versija sulaukė subtilių, bet svarbių pakeitimų, kurie išryškina jo išskirtinumą tarp sportiškų prabangių sedanų. Ženkliausias naujumas – papildomai siūlomas Competition paketas, pabrėžiantis M5 sportinį charakterį ir išskirtines dinamines savybes.

Išorės ir vidaus atnaujinimai

M5 modelis nebuvo per daug keičiamas iš išorės, todėl dauguma naujovių pastebimos tik išmanantiems šį automobilį. Pavyzdžiui, priekinei grotelių daliai suteikta blizgi dvigubo stipino apdaila su M5 emblema, kuri primena pirmuosius šios serijos sportinius sedanus. Priekinius žibintus pakeitė pilnai LED technologija, o galiniai žibintai tapo tvarkingesni iš vidaus. Salone montuojamas naujos kartos, šiek tiek retro stiliaus, trijų stipinų vairas, identiškas naudojamam sportiškame M6. Vidaus dizainą pagyvina daugiau chromuotų detalių, o iDrive valdymo svirtis dabar reaguoja į ranka rašomus gestus – tai savybė, žinoma prabangesniuose automobiliuose.

Pagalbos vairuotojui sistemos

Kartu su sportiniu potencialu, automobilis aprūpintas išmaniosiomis pagalbos sistemomis. Integruoti naujos kartos paliktos eismo juostos perspėjimo, avarijų išvengimo ir pėsčiųjų atpažinimo sprendimai. Taip pat sumontuotas naujas automatinio tolimųjų šviesų valdymo pagalbininkas, užtikrinantis didesnį saugumą kasdienėse situacijose.

Naujasis Competition paketas

Daugiausia dėmesio sulaukia papildomai siūlomas Competition paketas – jį gali pasirinkti tiek M5, tiek visi M6 modelių turėtojai. Su šiuo paketu variklio galia siekia 575 arklio galias (vietoj anksčiau buvusių 560), o įsibėgėjimas iki 100 km/h sutrumpėja dešimtąja sekunde. M5 įsibėgėja per 4,1 sekundės, o realūs bandymai rodo ir dar įspūdingesnius rezultatus. Maksimalus greitis apribojamas iki 250 km/h, bet galima užsisakyti ribotuvo perkėlimą iki 305 km/h. Vairuotojai gali rinktis tarp septynių pavarų dvigubos sankabos automatinės arba šešių pavarų mechaninės dėžės.

Pagerintos važiavimo savybės

Competition paketas atneša ne tik daugiau galios, bet ir pastebimai pagerina valdymą. Montuojama standesnė pakaba su tvirtesnėmis stabilizatoriaus traukėmis, optimizuota pakabos elastokinematika bei M serijos diferencialas gale. Automobilio kėbulo aukštis sumažinamas 10 mm, todėl jis tampa tvirtesnis posūkiuose. Svarbus ir naujas hidraulinis vairo stiprintuvas, leidžiantis tiksliau kontroliuoti automobilį. Specialus M Dynamic režimas su šiuo paketu veikia dar agresyviau. O už papildomą mokestį galima pasirinkti anglies keramikos stabdžius, užtikrinančius aukščiausią stabdymo efektyvumą.

Išskirtiniai vizualūs akcentai

Iš Competition serijos M5 lengva atpažinti ir vizualiai: montuojami specialiai sukurti 20 colių lengvo lydinio ratlankiai bei juodai chromuoti sportinio išmetimo vamzdžiai. Šie elementai subtilūs, tačiau lojaliems markės gerbėjams iš karto išduoda ypatingą automobilio statusą.

Vieta tarp konkurentų

Šis patobulintas M5 praktiškai prilygsta vienam iš galingiausių tiesioginių konkurentų pagal dinamiką. Tačiau varantieji ratai vis dar lieka galiniai – gamintojas kol kas neplanuoja orientuotis į keturių varančiųjų ratų sistemas su šia modelių karta. Tai leidžia tikėtis dar daugiau naujovių ateityje ir išlaiko intrigą tarp sportinių prabangių sedanų gerbėjų.

Ankstesnis įrašas

„Škoda Yeti“ (2009–2017) apžvalga

Kitas įrašas

2016 m. „McLaren 570S” detaliai: variklis, važiuoklė, dizainas ir daugiau!

Mantas Petrauskas

Mantas Petrauskas

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 Coupe (1997–2002) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025