2018 m. „Kia Stinger“: galiniais ratais varomas iššūkis vokiečiams

2018 m. „Kia Stinger“: galiniais ratais varomas iššūkis vokiečiams

Automobilių entuziastai ir mėgėjai jau seniai galėjo numanyti, kad vieną dieną koncernas pristatys būtent tokį automobilį kaip šis. Prieš daugiau nei dešimtmetį buvo parodyta pirmoji užpakaliniais ratais varomo automobilio koncepcija, o vėliau visuomenei buvo pristatytas dar vienas sportiškas dviduris modelis. Nepaisant to, mažai kas tikėjosi, kad į aukštesnės klasės segmentą bus žengta su keturduriu hečbeku, o pasirinktos pavadinimas – Stinger – tapo netikėta staigmena.

Automobilių gamintojų kūrimo procesuose dažnai gimsta įvairių, net keistokų, modelių pavadinimų, tačiau retai kuris iš jų pasiekia gamybą ir tampa firminiu logotipu. Šiuo atveju rizikingas žingsnis pasiteisino – prekės ženklas drąsiai žengė į prabangesnių automobilių rinką, nors tai ir gali pasirodyti šiek tiek painu.

Netikėta konkurencija prabangos segmentui

Atskyrus išskirtinę prabangių automobilių liniją, didžiausias prioritetas buvo pasiūlyti mažesnį galiniais ratais varomą modelį, galintį konkuruoti su BMW 3 serija. Nors nemažai buvo konceptinių modelių, žadančių naują kryptį, galiausiai buvo pasirinkta kurti automobilį, kuris gerokai primena mažesnį sportišką Panamera tipo konkurentą su išskirtinėmis savybėmis ir unikaliu ženkliuku priekyje. Tai išties savotiškas laikotarpis automobilių pramonėje.

Europietiško dizaino įtaka

Kūrybingas, išskirtinis automobilio dizainas gimė Europos dizaino studijoje, suteikdamas šiam modeliui savito žavesio bei papildydamas koncerno reputaciją dėl išraiškingų formų. Gamintojas nebijojo eksperimentuoti, derindamas skirtingus automobilių tipų bruožus ir kurdamas automobilius, kurie išsiskiria iš minios. Šiam modeliui parinkta sutrumpinta galiniais ratais varomo rėmo platforma, kuri padengta aukštos kokybės plienu, padedančiu suvaldyti automobilio svorį. Priekyje panaudota statramsčių pakaba, gale montuojama nepriklausoma daugiavelenė pakabos sistema. Nedidelis, tačiau palyginti ilgas 290,6 cm (114,4 colio) ratų bazės atstumas padeda užtikrinti stabilumą ir suteikia automobilio siluetui energingo agresyvumo, o bendras automobilio dydis šiek tiek lenkia kitus šios klasės konkurentus – Audi, BMW, Infiniti bei Lexus modelius. Netrukus šią naujovę papildys ir brolis dvynys iš prabangesnės linijos su formalesniu dizainu.

Varikliai ir techninės galimybės

Klientai gali pasirinkti tarp ekonomiško 2.0 litro turbo variklio, kuris išsivysto 255 arklio galias bei 352 Nm (260 lb-ft), ir galingesnio 3.3 litro šešių cilindrų motoro su dviem turbinomis, siekiančio net 365 arklio galias. Pagrindinis šešių cilindrų agregatas jau pažįstamas iš didesnių prabangių brolių. Abu varikliai derinami su aštuonių pavarų automatine transmisija, kuri gali perduoti jėgą tiek galinei, tiek visiems ratams.

Pasirodymas rinkoje ir kainos

Nors kai kas gali skeptiškai žiūrėti į prabangesnio automobilio pardavimą populiarioje, kiek žemesnėse klasėse įsitvirtinusioje gamintojo atstovybėje, tokia strategija pasirinkta neatsitiktinai. Būtent pavadinimas Stinger turėjo padėti atkreipti dėmesį ir išskirti šį modelį rinkoje. Pirmieji pardavimai prasidės dar šią vasarą su numatomomis kainomis nuo maždaug 35 000 iki 45 000 eurų, konkurencingame vidutinės klasės prabangių automobilių segmente.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *