Ieškote naudoto KGM Korando? Šis modelis tampa vis populiaresnis tarp šeimų, kurios nori praktiško SUV už prieinamą kainą. Nors Lietuvoje ženklo žinomumas dar atsilieka nuo kitų Korėjos gamintojų, tokių kaip „Hyundai“ ar „Kia“, Korando siūlo solidžią įrangą, erdvų saloną ir galingą variklį, galintį vilkti didelį svorį.
Bendras vaizdas
Korando buvo sukurtas kaip šeimai tinkamas miesto visureigis, kuris tiesiogiai konkuruoja su populiariais Nissan Qashqai, Hyundai Tucson ir Kia Sportage modeliais. Pirkėjai dažnai renkasi šį variantą dėl žemesnės kainos, palyginti su kitomis alternatyvomis, ypač naudotų automobilių rinkoje. Šis modelis vertinamas už savo praktiškumą, didelę bagažinę, aukštą sėdėjimą ir galimybę vilkti daugiau nei 2 tonas.
- Pritaikytas šeimai, labai erdvus ir funkcionalus
- Galingi dyzeliniai varikliai
- Turtinga standartinė įranga
- Paprastas, bet masyvus dizainas
- Prastesnis važiavimo komfortas ir interjero apdaila
Varikliai ir įranga
KGM Korando buvo siūlomas tik su dyzeliniu varikliu: iki 2014 m. – tai 2,0 litro agregatas, išvystantis 108 kW (147 AG) arba 127 kW (173 AG) galią. Atnaujinus modelį, nuo 2014 m. pradėtas montuoti 2,2 litro variklis, generuojantis 129 kW (176 AG). Automobiliai galėjo būti varomi priekiniais arba visais ratais, o transmisija – šešių laipsnių mechaninė arba automatinė (pastaroji – tik prabangesniems variantams).
Įprastai Korando siūlomas trimis komplektacijomis – SE, EX ir ELX. Jau bazinis SE variantas turi oro kondicionierių, lengvo lydinio ratlankius, raktų neturinčią užvedimo sistemą, keturias elektrines langų pakėlimo sistemas, kruizo kontrolę ir „Bluetooth“ ryšį. Aukštesnės versijos EX prideda tamsintus langus, liečiamą informacinę–pramoginę sistemą, šildomas priekines sėdynes, klimato kontrolę ir didesnius ratus. ELX modeliai standartiškai turi visų varančiųjų ratų pavarą, automatinę transmisiją, elektrinį vairuotojo sėdynės reguliavimą, šildomas galines sėdynes, navigaciją ir odinį saloną.
Važiavimo savybės
Nors naujesnis 2,2 litro dyzelinis variklis yra smarkesnis už ankstesnį 2,0 l agregatą, dėl sunkesnio kėbulo automobilis išlieka gana ramus kelyje. Variklio veikimas nėra pats tyliausias: net ir įšilęs, jis skleidžia gerokai girdimą „dyzelio“ garsą. Mechaninė pavarų dėžė turi ilgą svirties eigą ir kartais gali pasirodyti ne itin tiksli.
Važiavimas ir valdymas gana paprasti, tačiau tikslumo trūksta – vairas išlieka neaiškus, o posūkiuose automobilis gerokai pasvyra. Nors važiuojant mieste duobes ir nelygumus Korando įveikia komfortiškai, užmiestyje juda mažiau stabiliai, o ant didesnio greičio lengvai pajaučiami net smulkūs kelio nelygumai.
Salono erdvė ir praktiškumas
Viduje Korando išsiskiria didele erdve. Tiek priekyje, tiek gale patogiai įsikuria aukštas vairuotojas ir keleiviai. Galinė sėdynė – plati, jose galima patogiai susėsti trims suaugusiems, o atlošą galima pasvirti atgal. Galvos ir kojų erdvės netrūksta, o didelė bagažinė suteikia lankstumo šeimos poreikiams. Ant bagažinės grindų nėra iškilimo, todėl patogu krauti sunkesnius daiktus; galinės sėdynės visiškai išsilygina, o salone gausu talpių dėtuvėlių.
Interjeras – funkcionalus, bet paprastas. Valdymo elementai išdėstyti patogiai, vairuotojo pozicija gera, su pakankamomis reguliavimo galimybėmis ir puikiu matomumu. Tačiau pigios plastmasės ir kiek pasenusi multimedijos sistema primena apie ekonominę klasę.
Išlaikymo kaštai
Naudoto KGM Korando kaina
Ankstyvesni, daugiau nuvažiavę 2,0 litro variklio modeliai prasideda nuo maždaug 4680 eurų. Už 5850–7020 eurų galima rasti modelius su įprasta rida ir pilna aptarnavimo istorija. Padidinus biudžetą iki 8190–10 530 eurų, galima įsigyti atnaujintus (2014/2015 m.) automobilius iš nepriklausomų pardavėjų. Naudoti 2015–2016 m. automobiliai su maža rida ir dokumentais – nuo 11 700 eurų.
Eksploatacinės sąnaudos
Ekonomiškiausi – naujesni 2,2 litro dyzeliniai variantai. SE komplektacijos Korando deklaruoja apie 5,3 l/100 km vidutines sąnaudas ir 139 g/km CO₂ emisiją. Visų varančiųjų ratų modeliai naudoja apie 5,8 l/100 km (152 g/km), o automatinė pavarų dėžė – net 6,8 l/100 km, su tarša iki 177 g/km.
Lietuvoje registruojant naudotą visureigį taikomas taršos mokestis, kuris priklauso nuo automobilio CO₂ išmetimo, kuro rūšies ir pirmos registracijos metų. Todėl mažesnės taršos Korando bus ekonomiškesni ir šiuo požiūriu.
Techninis aptarnavimas reikalingas kas 12 mėnesių arba nuvažiavus 20 117 km. Remonto ir priežiūros išlaidos – panašios kaip kitų šio segmento automobilių. Draudimo išlaidos atitinka vidutinį šio tipo visureigių lygį.
Labiausiai rekomenduojamos versijos
Ieškant naudoto Korando, verta rinktis po 2014 metų pagamintą modelį su 2,2 l dyzeliniu varikliu, mechanine pavarų dėže ir priekiniais varomais ratais, jei visų varančiųjų ratų nereikia nuolat. Geriausias kainos ir įrangos santykis – SE komplektacijoje: kruizo kontrolė, šildomi veidrodėliai, raktų neturintis užvedimas, oro kondicionierius, „Bluetooth“, lengvo lydinio ratlankiai. Tiesa, SE versijoje multimedijos ekranas nėra numatytas.
Alternatyvos
Pagrindiniai KGM Korando konkurentai – Nissan Qashqai ir Kia Sportage. Qashqai iš esmės sukūrė modernių šeimos SUV rinką, pralenkia konkurentus komfortu, valdymu ir praktiškumu, nors kai kuriais atvejais gali būti mažiau patikimas. Kia Sportage – taip pat praktiškas, patikimas, su dideliu bagažo skyriumi ir patrauklia kaina naudotų automobilių rinkoje. Naujesni modeliai dažnai išlaiko ilgalaikę gamintojo garantiją.




