Suzuki Ignis yra vienas iš tų miesto automobilių, kurie iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti neapsisprendęs – nedidelis, tačiau stiliumi primenantis mažą visureigį. Gamintojas jį neretai pozicionavo kaip sportišką modelį, tačiau pažvelgus į realias charakteristikas, Ignis labiausiai atitinka paprasto miesto hečbeko vaidmenį.
Bendras vaizdas
Šis automobilis pasižymi universaliomis savybėmis, tačiau rinka siūlo ir daugiau panašaus amžiaus analogų, kurie kainuoja tiek pat arba net mažiau. Suzuki Ignis varikliai žvalūs, konstrukcija patikima, o erdvės tiek priekyje, tiek gale – tikrai neblogai kaip tokio dydžio automobiliui.
Nors komforto lygiu Ignis neturi kuo išskirtinai pasižymėti – pakaba kiek standi, priekinės dalies sukibimo kartais pritrūksta, tad valdymas toli gražu ne sportiškas. Visgi viduje laukti galima nemažai vietos tiek keleiviams, tiek bagažui, o baziniai salono apdailos sprendimai praktiški ir ilgaamžiai, net jei stiliaus pojūtis kiek blankus.
Eksploatacinės išlaidos
Pirkimo galimybės
Naudoto Suzuki Ignis kaina gana patraukli. Vis dėlto už tokią pačią sumą galima rasti ir kitų, ne mažiau patikimų konkurentų.
Kuro sąnaudos ir priežiūra
Pakaitę Ignis modeliai dažniausiai turi arba 1.3 l, arba 1.5 l benzininį variklį. Geriausią kuro efektyvumą užtikrina 1.3 l agregatas, kurio realios sąnaudos – apie 6,5 l/100 km. Didesnis, 1.5 l variklis sunaudoja maždaug 6,9 l/100 km, o su automatine pavarų dėže – iki 7,2 l/100 km. Šie rodikliai nėra geriausi savo klasėje, todėl Ignis nepasižymi ypatingu ekonomiškumu.
Draudimo kainos priklauso nuo variklio – 1.3 ir 1.5 modeliai dažniausiai pateikiami tame pačiame draudimo segmente, kuris nėra itin žemas. Prie to prisideda ir eksploatacijos kaštai – pirmosios kartos Ignis rekomenduodavo aptarnavimą kas 9 656 km, o naujesni – kas 14 484 km. Tokiu būdu techninės priežiūros reikia šiek tiek dažniau nei vairuojant įprastą miesto hečbeką, o tai lemia ir didesnę išlaidų dalį.
Ignis vairuotojas taip pat susidurs su į Lietuvoje taikomu metiniu taršos mokesčiu, priklausančiu nuo CO₂ emisijos, kuro rūšies ir automobilio pirmos registracijos metų.
Kokį modelį pasirinkti?
Pirmieji Suzuki Ignis modeliai buvo komplektuojami su 1.3 l 82 AG benzininiu varikliu. Jie skirstyti į GA bei GL apdailos lygius. GA versija paprastesnė, o GL – kiek papildyta tokiomis detalėmis kaip lengvojo lydinio ratlankiai, centrinis užraktas ir papildoma apsauga nuo vagysčių. Tačiau didelių skirtumų tarp lygių nėra, todėl biudžetinis GA modelis dažnai laikomas geriausiu pasirinkimu.
Po 2003 metų atnaujinimo atsirado galingesnis 1.5 l 99 AG variklis. Šis pasižymi didesne galia, tačiau eksploatavimo išlaidos taip pat šiek tiek kyla. 1.5 variklį galima rasti tik su GLX apdaila – čia jau bus oro kondicionierius ir lengvojo lydinio ratlankiai. Tuo tarpu atnaujintas 1.3 modelis dažniausiai turi GL apdailą su CD grotuvo, nuotolinio centrinio užrakto, šoninių oro pagalvių ir el. langų funkcijomis.
Ieškant naudoto Ignis, verta rinktis paprasčiausią versiją. Daugiau įrangos suteikiančios apdailos dažnai kainuoja daugiau, bet nesiūlo išskirtinų pranašumų, o ekonomiškiausias ir patikimiausias išlieka 1.3 l variklis.
Į ką dar atkreipti dėmesį?
Renkantis miesto hečbeką verta pasidomėti ir kitais alternatyviais modeliais, kuriuos galima rasti už panašią kainą. Palyginę skirtingų gamintojų pasiūlymus galite išsirinkti tokį automobilį, kuris geriausiai atitiks Jūsų poreikius tiek komforto, tiek praktiškumo ar eksploatacijos požiūriu.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.