Astra kabrioletas išsiskiria tuo, kad net pašalinus stogą, sportiška važiuoklė ir tikslus vairavimas buvo išsaugoti. Automobilio valdymas – tikslus ir dinamiškas, tačiau važiuoklė išlieka standi, tad kelio nelygumai juntami aiškiai.
Dizainas ir salono erdvė
Modelio eksterjerą kūrė žinoma italų dizaino studija, o rezultatas – subtilus, santūrus, bet patrauklus įvaizdis. Galbūt Astra neturi išskirtinumo kaip kai kurie mažesni miesto automobiliai, tačiau laimi praktiškumu: tai tikras keturvietis, kuriuo patogu važiuoti tiek su nuleistu, tiek su pakeltu stogu.
Važiavimo patirtis
Vadelioti kabrioletą – smagi patirtis. Net ir su atviru stogu vėjas netrukdo keleiviams, o vietos užtenka visiems. Bagažinės tūris taip pat pakankamas – iš dalies dėl to, kad stogo mechanizmas sumaniai sutalpintas ir neima daug erdvės.
Pagrindiniai privalumai
- Tikslus valdymas ir stabilumas posūkiuose
- Šiuolaikiškas, tačiau konservatyvus dizainas – tiek viduje, tiek išorėje
- Geri apdailos sprendimai ir patogumas kasdienybėje
- Bene geriausias kabrioletas tiems, kam reikia keturių vietų
Variklių pasirinkimas
Iš benzinių variklių galima rinktis tarp keturių. 1,6 l (99 AG) ramus, mėgstantiems taupyti. 1,8 l (123 AG) – universaliausias. 2,2 l (144 AG) pasižymi didesniu dinamiškumu ir efektyvumu, o 2,0 l turbo modeliai siūlo kone sportinius įspūdžius.
Automatinė pavarų dėžė buvo montuojama tik su 2,2 l versija. Ji funkcionuoja pakankamai sklandžiai, nors nepretenduoja tapti sportiškumo etalonu.
Ekonomiškumas ir priežiūra
Asta nebūna brangi nei įsigijus, nei eksploatuojant. 1,6 l variklis sunaudoja vidutiniškai apie 6,7 l / 100 km, 1,8 l – 8,1 l / 100 km, 2,0 l turbo – 9,1 l / 100 km, o 2,2 l – 8,3 l / 100 km. Remontai – nebrangūs, draudimo įmokos vidutinės. Mechaniniai darbai kaip diržo keitimas (kas 64 373 km, išskyrus grandinine pavara turintį 2,2 l variantą) – pagrindinė ilgesnio laikotarpio investicija.
Serviso intervalai kas 16 093 km, o reguliariai prižiūrint patikimumo lygis vertinamas kaip geras. Dauguma nepriklausomų servisų taip pat be vargo prižiūri šiuos modelius – kainos paprastai mažesnės nei atstovybių.
Komplektacija
Standartinėje įrangoje visi kabrioleto modeliai turi lengvojo lydinio ratlankius, oro kondicionierių, ABS, vairuotojo ir priekinio keleivio oro pagalves, elektrinius langus ir stogą bei CD grotuvą. Didesnės galios modeliai papildomai pasižymi kruizo kontrole ir CD keitikliu, o beveik visi (išskyrus 1,6 l versiją) turi stabilumo kontrolę.
Naujesni, vėliau gaminti automobiliai paprastai būna praturtinti daugiau papildomos įrangos – verta atkreipti dėmesį renkantis naudotą automobilį.
Eksploatavimo išlaidos ir mokesčiai
Lietuvoje automobilio taršos mokestis priklauso nuo benzininio variklio darbinio tūrio, CO₂ emisijų, pirmos registracijos metų ir kuro rūšies. Visi Astra kabrioletai – benzininiai, tad prieš perkant verta pasitikrinti konkretų modelį ir jo emisijų duomenis. Kuo naujesnis ir efektyvesnis variklis, tuo mažesnė taršos mokestinė našta.
Alternatyvos
Norintiems praktiško kabrioleto galima paieškoti ir kitų modelių iš tos pačios klasės – tarp jų yra ir vokiečių, ir prancūzų gamintojų, kurie siūlo tiek sportišką valdymą, tiek daugiau komforto ar išskirtinį dizainą. Rinkitės pagal asmeninius poreikius – erdvę, stogą, variklio galią ar naudojimo biudžetą.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.