Vauxhall Combo Life (nuo 2018 m.) apžvalga

Vauxhall Combo Life (nuo 2018 m.) apžvalga

Lietuvoje kompaktiški vienatūriai pastaraisiais metais sulaukė naujo dėmesio. Nors miesto visureigiai šiuo metu dominuoja tarp šeimų ir praktiškumo ieškančių vairuotojų, erdvūs bei lankstūs modeliai, tokie kaip Vauxhall Combo Life, vis dar išlieka aktualūs tiems, kam reikia daug vietos ir universalių sprendimų. Šis automobilis savo kilme glaudžiai susijęs su Citroёn Berlingo bei Peugeot Rifter – visi jie siūlo ir penkiavietes, ir septynvietes versijas, rinkoje pasirodo tiek įprasto ilgio, tiek pailginta, vadinama XL, modifikacija.

Praktiškumas ir erdvė šeimai

Combo Life iškart išsiskiria kvadratiniu, aukštu kėbulu. Tokia forma leidžia užtikrinti įspūdingą salono talpą – tiek erdvės galvai, tiek kojoms čia užteks net ir suaugusiems keleiviams. Galinės slankiojančios durys labai praverčia siaurose stovėjimo vietose ar kai automobilis stovi greta sienos. Visgi jos atidaromos rankiniu būdu – automatinės sistemos, kaip pas kai kuriuos konkurentus, čia nėra.

Bagažinė palieka puikų įspūdį: ji talpi, kvadratinė ir siūlo lygų pakrovimo slenkstį, todėl patogu krauti net didelius daiktus. Tiesa, atverčiamas gale esantis galinis dangtis gali apsunkinti gyvenimą ankštose aikštelėse.

Kas po variklio dangčiu?

Visuose Combo Life modeliuose varomi priekiniai ratai. Galima rinktis iš kelių benzininių ir dyzelinių variklių: 1,2 litro benziniai (80 kW arba 94 kW) ir 1,5 litro dyzeliai (73 kW arba 94 kW). Nuo 2021-ųjų prie pasirinkimo prisijungė ir visiškai elektrinė Combo-e Life versija. Kiekvienam skoniui – trys komplektacijų lygiai vidaus degimo variklių modeliams (Design, Energy, Elite) ir dvi – elektriniams (SE, SE XL).

Dinamiškumo entuziastams verta žinoti, kad 80 kW dyzelis atrodo šiek tiek vangus, o ir galingesnis modelis nesuteikia sportiškų pojūčių. Mažesnės galios benzininis variklis reikalauja aukštų sūkių, kad išnaudotumėte visas galimybes. Vis tik kasdieniame vairavime galios užteks.

Vairuoti Combo Life malonu – sėdėsena tiesi, kaip ir dera vienatūriui, o vairas ir sėdynė lengvai reguliuojami. Didelės automobilio langų proporcijos užtikrina puikų matomumą visomis kryptimis, nors prietaisų skydelis traukte paprastas, o kai kuriems jis gali pasirodyti blankokas.

Komforto įranga ir komplektacijos

Bazinis Design lygis siūlo paprastą radiją, Bluetooth ryšį, kruizo kontrolę – jame nerasite lietimui jautraus ekrano ar navigacijos. Aukštesnė Energy komplektacija jau apima 8 colių liečiamą ekraną su Apple CarPlay ir Android Auto palaikymu, priekinio bei galinio parkavimo jutiklius, 16 colių lengvojo lydinio ratlankius. Topinė Elite versija papildomai turi 17 colių ratus, aklųjų zonų stebėjimo sistemą, galinio vaizdo kamerą ir klimato kontrolę.

Vertinantiems komfortą verta pasiieškoti modelių su panoraminiu stiklu stogu – daugiau natūralios šviesos, malonesnė atmosfera gale sėdintiems keleiviams. Ši funkcija buvo papildomai pasirenkama Energy komplektacijoje ir standartinė Elite lygyje.

Važiavimo patirtis ir valdymas

Dėl minkštos pakabos Combo Life gerai sugeria nelygumus tiek mieste, tiek užmiesčio keliuose, tiek greitkelyje. Aišku, važiavimas sumažina kelio nelygumų pojūtį, tačiau per stambesnes duobes pakaba gali būti kiek svyruojanti – reikia truputį laiko, kol automobilis po stipresnio šuolio stabilizuojasi. Valdymas išlieka ramus, automobilis nenusvyra šonuose tiek, kad tai keltų nerimą, o sukibimo užtenka daugumai situacijų.

Važiuojant didesniu greičiu juntamas vėjo keliamas triukšmas, tačiau padangų ūžesys nėra stiprus. Bendrai, savo kainos segmente Combo Life stebina komfortu ir praktiškumu.

Kuro sąnaudos, eksploatacija ir taršos mokestis

1,5 litro dyzelinis variklis, ypač penkių sėdimų vietų modelyje, yra ekonomiškiausias – oficiali mišrių sąnaudų norma siekia apie 5,6 l/100 km pagal WLTP. Kiti dyzeliniai modeliai yra vos neženkliai neekonomiškesni, net jei tai septynviečiai ar XL ilgio automobiliai. Abu benzininiai varikliai vidutiniškai sunaudoja apie 6,7 l/100 km.

Combo Life eksploatacijos kaštai džiugins ir dėl draudimo bei techninės priežiūros – dažnai jie būna mažesni nei kitų klasės modelių. Oficialūs atstovai siūlo įvairius priežiūros planus, leidžiančius paslaugas dengti išsimokėtinai.

Automobilio taršos mokestis Lietuvoje priklauso nuo pirmos registracijos metų, kuro rūšies ir anglies dvideginio emisijos lygio. Kuo naujesnis ir mažiau taršus Combo Life variantas, tuo mokestis bus mažesnis.

Kaina ir naudotų modelių pasirinkimas

Penkių ar septynių sėdynių Combo Life, pagamintą 2018 metais su nedidele rida ir pilna aptarnavimo istorija, galima įsigyti už maždaug 16 380 eurų. Skiriant 17 550–19 890 eurų pavyks rasti aukštesnės komplektacijos ar naujesnių modelių. Automobiliai su itin maža rida (2020–2021 m.) kainuos virš 21 060 eurų. Už naujausius, 2022 metų modelius ar elektrinę versiją gali tekti išleisti daugiau nei 23 400 eurų.

Kai norisi dar daugiau vietos

Ieškantiems didesnės salonų erdvės ar septynviečio modelio, derėtų atkreipti dėmesį į Ford Galaxy – šis modelis pasižymi labai geru trečios eilės sėdynių erdvumu, nors nėra išskirtinių daiktadėžių ar slankiojančių durų. Praktiškų sprendimų mėgėjams patiks Volkswagen Sharan arba identiškas Seat Alhambra – šie automobiliai ne tik siūlo didelį vidų, bet ir slankiojančias galines duris, kurios labai praverčia ankštose vietose.

Ką verta žinoti apie Combo Life?

  • Puikiai tinka šeimoms, ieškančioms erdvės ir universalumo.
  • Lankstus sėdynių išdėstymas ir didelis bagažo skyrius.
  • Džiugina ekonomiškumu, ypač dyzeliniai varikliai.
  • Išlaikymo išlaidos – draudimas ir priežiūra – gana draugiškos, palyginti su kitais modeliais.
  • Komfortas už prieinamą kainą, nors salono apdaila galėtų būti įdomesnė.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *