Volkswagen Eos CC (2006–2016) apžvalga

Volkswagen Eos CC (2006–2016) apžvalga

Volkswagen Eos – tai išskirtinis kupė-kabrioletas, kurio stilingumas dera su praktiškumu. Kintamos paskirties stogas užtikrina komfortą tiek sėdint uždaroje erdvėje, tiek mėgaujantis atviru dangumi, o vidinė stiklinė stoglangio dalis suteikia daug šviesos net ir uždarius stogą. Visiems, ieškantiems ne tik gražaus, bet ir funkcionalaus automobilio, Eos gali būti tinkamas pasirinkimas.

Įspūdžiai ir važiavimo savybės

Skirtingai nei daugelis kabrioletų, Eos nenusileidžia vairavimo malonumui dėl stiliaus – jo kėbulas tvirtas, pakaba užtikrina stabilų valdymą, o posūkiuose kėbulo svyravimų beveik nepajusite. Modeliai su galingesniais varikliais džiugina ir puikia dinamika. Dėl keturių pilnaverčių sėdynių automobilis tinkamas naudoti šeimai, o bagažinės tūris su uždaru stogu – didesnis, nei galima tikėtis iš tokio tipo automobilio. Tiesa, stogo mechanizmas gali kelti rūpesčių – kai kurie naudotojai mini galimus triukšmus ar net stogo sandarumo problemas.

Modelio apžvalga ir įranga

Eos išsiskiria ne tik elegancija, bet ir patikima surinkimo kokybe – naudojamos aukštos klasės medžiagos, pajusite tipinį „Volkswagen“ solidumą. Standartinėje įrangoje rasite įvairių saugumo sprendimų, o Sport versijos turi tvirtesnę pakabą, didesnio skersmens lengvo lydinio ratlankius bei prabangius vidaus apdailos elementus. Vėliau prie jų prisidėjo gausesnė komplektacija (SE), kuri prideda parkavimo jutiklius, šildomą galinį stiklą ir pagerintą saloną.

Kainos, išlaikymo ir eksploatacijos ypatumai

Naudoto Eos kaina dažnai išlieka aukštesnė už daugelio varžovų – šis automobilis lėtai nuvertėja, todėl, įsigijus jį, ateityje neteks daug prarasti dėl nuvertėjimo. Išlaikymo kaštai panašūs kaip alternatyvių kupė-kabrioletų, o dalys ir draudimas – vidutinio dydžio.

Ekonomiškiausias variantas – 2,0 l dyzelinis variklis, kurio oficialios sąnaudos siekia apie 6 l/100 km. 1,4 l TFSI benzininiai varikliai teoriškai sunaudoja apie 6,7 l/100 km, tačiau realiomis sąlygomis ši riba gali šiek tiek kilti. Didesnės galios 2,0 l benzininiai varikliai vidutiniškai reikalauja apie 8,3 l/100 km, o galingiausias 3,2 l V6 – net apie 9,2 l/100 km.

Perkant naudotą automobilį Lietuvoje vertėtų įvertinti galiojantį taršos mokestį – jo dydis priklauso nuo išmetamo CO₂ kiekio, pirmosios registracijos metų ir variklio tipo. Pavyzdžiui, ekonomiški dyzeliai, kurių tarša siekia apie 158 g/km, dažnai apmokestinami mažiau, o galingesniems benziniams, kurių emisija svyruoja nuo 194 iki 219 g/km, tenka didesnės išlaidos.

Variklių pasirinkimas

  • Iki 2007 m. siūlytas 1,6 l FSI benzinas, vėliau jį pakeitė žymiai pajėgesnis ir ekonomiškesnis 1,4 l turbo TFSI. Pastarasis, nepriklausomai nuo galios (88 kW arba 116 kW), žymiai labiau dera Eos dinamikos poreikiams.
  • 148 AG ir 2,0 l benzininis variklis yra solidus pasirinkimas, tačiau geriausias variantas – 2,0 l TFSI, žinomas iš sportiško Golf GTI.
  • 3,2 l V6 benzininis variklis – tikriems entuziastams. Jis pasižymi 247 AG bei automatinės pavarų dėžės komplektacija, tačiau sąnaudos pastebimai didesnės.
  • 2,0 l dyzelinis variklis su 138 AG tinka tiems, kas vertina ekonomišką ir draugišką ilgoms kelionėms automobilį.

Ką verta žinoti renkantis?

Renkantis naudotą Eos, verta atkreipti dėmesį į komplektacijos skirtumus ir variklio tipą – tiek ekonomiškumas, tiek eksploatacinės išlaidos stipriai priklauso nuo šių veiksnių. Sport versijos bus standesnės ir galbūt labiau tinkamos vairavimo entuziastams, tuo tarpu SE trim – komfortiškesnės ilgesnėms kelionėms. Svarbu įvertinti stogo būklę bei patikrinti ar nėra ankstesnių sandarumo ar triukšmo problemų.

Kokie galimi alternatyvūs variantai?

Jei ieškote kabrioleto su panašiu funkcionalumu ir kainos lygiu, alternatyvomis gali būti Peugeot 307 CC ar Volvo C70. Vis dėlto Eos pasižymi stabilesne rinkos verte ir dažnai aukštesne surinkimo kokybe.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *