Volkswagen T-Cross (nuo 2019 m.) apžvalga

Volkswagen T-Cross (nuo 2019 m.) apžvalga

Naujesnių Volkswagen miesto visureigių gerbėjai šiandien gali rinktis iš kelių panašių modelių – tarp jų ir naudotas Volkswagen T-Cross. Šis automobilis savo dydžiu šiek tiek mažesnis už T-Roc, tačiau pritaikytas tiems, kurie ieško veržlaus, veržlaus dizaino ir taupaus, bet erdvaus varianto kasdieniams poreikiams.

Bendra apžvalga

Volkswagen T-Cross yra kompaktiškas miesto visureigis, išsiskiriantis talpiu ir universaliu salonu. Nepaisant kompaktiškų išmatavimų, viduje netrūksta vietos – tiek keleiviams, tiek bagažui. Važiavimo komfortas šiam modeliui taip pat yra stipri pusė, o techninės savybės užtikrina stabilumą ir saugumą kasdienėje eksploatacijoje.

  • Erdvus ir lengvai pritaikomas salonas
  • Aukštas saugumo lygis ir moderni įranga
  • Malonus vairavimas mieste
  • Palyginti paprastesnė vidaus apdaila
  • Sportiškesni SEL ir R-Line lygiai – ne visada pateisina kainą

Varikliai ir įranga

Pagrindinėje Volkswagen T-Cross variklių paletėje dominuoja 1,0 litro benzininiai varikliai – 70 kW (94 AG) ir 84 kW (114 AG) versijos. Galingesnė 110 kW (148 AG) 1,5 litro variacija reta ir dažniausiai siūloma su automatine DSG transmisija. Retesniems ilgos kelionės mėgėjams siūlomas 70 kW (94 AG) 1,6 litro dyzelinis variklis.

T-Cross komplektacijos skiriasi pagal įrangos lygį. Pradinėse versijose automobilis apautas 40,64 cm arba 43,18 cm lengvojo lydinio ratais, turi bazinę multimediją, oro kondicionierių, šiuolaikines saugumo sistemas ir pagalbinius vairavimo asistentus. Aukštesniuose įrangos lygiuose rasite išmanesnę klimato kontrolę, parkavimo jutiklius, LED žibintus bei išplėstą vairuotojo pagalbos sistemų komplektą.

Važiavimo pojūtis ir valdymas

Volkswagen T-Cross vairo mechanizmo lengvumas ir tikslumas ypatingai pasijaučia manevruojant mieste – parkavimas tampa paprastesnis. Didėjant greičiui, vairas automatiškai pasunkėja ir leidžia vairuotojui gerai jausti, kas vyksta su priekiniais ratais. Sukibimas posūkiuose pakankamas, o kūno posvyriai – minimalūs. Visgi, sportiškesnio važiavimo pojūčio čia nerasite – tai labiau komfortiškas, nei adrenalinas skatinantis automobilis.

Vietos viduje ir praktiškumas

Sėdintiems priekyje vietos daug, net ir aukštesniems vairuotojams. Uždėti didelius butelius galima visuose durelių kišenėse, nuo SE lygio įrengti papildomi USB lizdai priekyje ir gale. Palyginti su mažesniu broliu Polo, T-Cross vidaus apdaila atrodo santūri ir ne itin minkšta, nebent pasirenkate specialų paketą su spalvotais intarpais.

Galinė sėdynė yra stumdoma – ją galima paslinkti į priekį, kad padidėtų bagažinė arba atgal – kad daugiau vietos būtų keleivių kojoms. Dėl aukštos lubų linijos automobilis tinka ir aukštesniems keleiviams. Vertinant bagažo erdvę, Skoda Kamiq siūlo dar daugiau vietos, tačiau T-Cross vis tiek išlieka tarp praktiškiausių mažų SUV.

Eksploatacijos kaštai

Naudoto Volkswagen T-Cross kaina

Vidutinė 1,0 litro benzinu varomo naudoto T-Cross kaina prasideda nuo maždaug 11 700 eurų (už 70 kW modelį). Galingesnis 84 kW variantas kiek brangesnis. Už 2020–2021 metų modelį įprastai prašoma apie 14 000–17 500 eurų, o už 2022–2023 metų T-Cross – apie 17 500–23 400 eurų. Naujesni 2024 metų modeliai kainuoja dar šiek tiek daugiau.

Degalų sąnaudos

  • 1,0 litro 70 kW variklis: apie 5,9 l/100 km
  • 1,0 litro 84 kW variklis: apie 6,1 l/100 km
  • 1,5 litro 110 kW variklis: apie 6,4 l/100 km
  • 1,6 litro dyzelis: apie 5,2 l/100 km

Taršos mokestis

Lietuvoje Volkswagen T-Cross taršos mokesčio suma priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro rūšies ir pirmos registracijos metų. Benzininiai varikliai dažniausiai taikosi į žemesnį tarifą, tačiau įvertinkite išmetamo CO₂ kiekį pagal konkretų modelį.

Techninė priežiūra

Po kelių eksploatacijos metų T-Cross dažnai galima aptarnauti pigiau nei naujus modelius. Gamintojas siūlo ilgalaikes aptarnavimo sutartis, leidžiančias servisui išlaidas paskirstyti dalimis. Aptarnavimo planai naujam automobiliui gali kainuoti nuo 18 eurų per mėnesį, o vyresniems – nuo 24 eurų per mėnesį.

Patikimumas

T-Cross geras pasirinkimas dėl savo patikimumo – vairuotojų atsiliepimai apie šį modelį dažniausiai teigiami. Nors didelių gedimų pasitaiko retai, kai kurie vartotojai mini nedidelius elektronikos trikdžius, pavyzdžiui, su multimedija ar galinio vaizdo kamera. Aptarnavimo centrų kokybė kinta priklausomai nuo salono.

Kokį Volkswagen T-Cross rinktis?

Varikliai

Daugeliui pirkėjų pilnai užtenka 1,0 litro 70 kW benzininio variklio – jis taupus kasdieniniam naudojimui. Dažnai keliaujantiems autostrada patogesnis bus 84 kW variantas su šešių pavarų mechanine dėže, nes variklis dirbs tyliau. Dyzelinis variantas aktualus tik tiems, kurie nuolat važiuoja ilgus atstumus, o 1,5 litro benzininis motoras Lietuvoje labai retas.

Įranga

Iš įrangos lygių rekomenduojame SE – jis siūlo optimalų kainos ir funkcijų santykį, bei turi visas pagrindines funkcijas. United lygio T-Cross modeliai rinkoje pasitaiko rečiau, tačiau taip pat siūlo papildomų privalumų.

Alternatyvos Volkswagen T-Cross

Tarp naudotų miesto visureigių alternatyvų verta dėmesio Seat Arona, kuri pasižymi didesniu bagažinės tūriu ir geru valdymu. Suzuki Vitara – dar viena populiari pasirinkimo galimybė, norintiems klasikinio aukštesnės sėdėjimo pozicijos SUV modelio. Visgi, T-Roc yra dar solidesnis pasirinkimas jei prioritetas – rafinuotumas ir stabilumas posūkiuose.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *