Volkswagen T-Roc (nuo 2018 m.) apžvalga

Volkswagen T-Roc (nuo 2018 m.) apžvalga

Volkswagen T-Roc yra kompaktiškas visureigis, kuris savo vardu simbolizuoja norą išsiskirti bei atsinaujinti miesto automobilių segmente. Šis modelis pasirodė dar iki tokių mažesnių klasės atstovų kaip Volkswagen T-Cross ar VW Taigo, ir tapo vienu pagrindinių markės atstovų mažų SUV pasirinkime Lietuvoje.

Bendra informacija

Volkswagen T-Roc pasižymi erdviu salonu, patogiu važiavimu ir prieinama kaina. Pastaraisiais metais patikimumas išaugo, nors anksčiau buvo pastebima šiokių tokių trūkumų. Tai dažnas pasirinkimas renkantis naudotą automobilį, vertinant ekonomiškumo, kasdienių poreikių ir bendro komforto santykį.

Pagrindiniai privalumai:

  • Minkšta važiavimo eiga
  • Gera saugumo įranga
  • Palyginti didelė bagažinė

Galimi trūkumai:

  • Ankstesniuose modeliuose pigesnės apdailos medžiagos interjere
  • Navigacija įrengiama tik aukštesnės komplektacijos modeliuose
  • Juosmens atrama – papildoma įranga
  • Patikimumas buvo nevienodas, ypač tarp dyzelinių modelių

Varikliai ir važiavimas

T-Roc siūlomas su keliais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Bazinis 1,0 litro trijų cilindrų turbo benzininis variklis išvysto iki 114 AG (naujesniuose modeliuose – 109 AG), ir yra pakankamai aktyvus kasdienėse kelionėse. Jei nuolat važinėjate pilnu automobiliu, vertėtų rinktis 1,5 litro 148 AG benzininį variklį, kuris užtikrina gerą dinamiką. Taip pat yra 2,0 litro 190 AG benzininis, 2,0 litro 113 AG ir 148 AG dyzeliniai varikliai. Galingiausia versija – sportiškasis 296 AG T-Roc R.

Norintiems visų varančiųjų ratų reikėtų rinktis 2,0 litro 190 AG benzininį ar 148 AG dyzelinį variklius.

Komplektacijos ypatumai

Nuo bazinės komplektacijos T-Roc įranga gana nebloga: dviejų zonų klimato kontrolė, elektra valdomi langai ir veidrodėliai, automatinis galinio vaizdo veidrodis, automatiniai žibintai ir lietaus jutikliai, 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai.

Aukštesnė SE komplektacija prideda tokių funkcijų kaip adaptyvi kruizo kontrolė, didesni 17 colių ratlankiai, rankų atrama priekyje, odinė vairo apdaila, elektra sulankstomi veidrodėliai, jutikliai priekyje ir gale bei patobulinta multimedija. Komplektacija Design siūlo išplėstines eksterjero pritaikymo galimybes, dvispalvį stogą ir veidrodėlius, salono apšvietimą ir pribloškiančius stiliaus akcentus.

SEL, R-Line ir kitos aukštesnės komplektacijos pasižymi dar didesniais ratlankiais, LED žibintais, modernia skaitmenine prietaisų skydeliu, patobulintu multimedijos ekranu ir sportišku stiliaus paketu (ypač R-Line versijoje). 2022 m. atnaujinimas dar pagerino įrangos lygį – atsirado skaitmeninis spidometras, automatiniai valytuvai, platesnės reguliavimo galimybės.

Važiavimo savybės ir komfortas

T-Roc užtikrina patogų važiavimą net ir prastesnės būklės keliais, o vairo mechanizmas yra lengvas, bet pakankamai tikslus. Pavarų dėžė veikia sklandžiai, o posūkiuose automobilis išlieka stabilus. Keleiviams vietos pakanka, nors keliaujant penkiese galinės sėdynės vidurio dalyje gali būti ankšta, o keturių varomų ratų versijose bagažinė šiek tiek mažesnė dėl papildomų mazgų.

Ankstesniuose modeliuose interjeras buvo kritikuojamas dėl kietos plastmasės apdailos. Po 2022 metų patobulinimų kokybė ženkliai pagerėjo – atsirado minkšta danga ir estetiški plastiko intarpai.

Visuose T-Roc modeliuose įrengta 8 colių jutiklinė multimedijos sistema, dviejų zonų klimato kontrolė, „Bluetooth“, automatinio stabdymo sistema bei pagalbinė juostos palaikymo funkcija.

Naudoto T-Roc kaina ir išlaikymas

Naudoto, bazinės komplektacijos T-Roc kaina prasideda nuo maždaug 11 700 eurų (2018 m. modeliai). Už aukštesnės komplektacijos arba naujesnį (2019-2020 m.) teks mokėti nuo 14 000 iki 18 700 eurų. 2022 m. modeliai kainuoja apie 23 400 eurų, o sportiškiausios T-Roc R versijos ar visiškai nauji automobiliai gali viršyti 29 300 eurų.

Eksploatavimo kaštai

Dyzelinės T-Roc versijos pasižymi itin žema kuro sąnauda – iki 5,0 l/100 km. Tuo tarpu 1,0 litro benzininis variklis vidutiniškai naudoja apie 5,1 l/100 km. 1,5 TSI siekia 5,3 l/100 km (automatinė pavarų dėžė – 5,5 l/100 km), o 2,0 litro benzininis keturiais ratais varomas modelis sunaudoja maždaug 6,8 l/100 km.

Kurui, draudimui ir techninei priežiūrai kaštai – vieni žemiausių klasėje. Reguliari priežiūra dažniausiai pigesnė nei panašių konkurentų. Lietuvoje, kaip ir kitiems automobiliams, priklauso ir taršos mokestis, kurio suma priklauso nuo automobilio CO₂ emisijos, kuro tipo bei pirmos registracijos metų.

Patikimumas

Benzininės T-Roc versijos paprastai yra patikimos, retkarčiais pasitaiko smulkių gedimų – dažniau infotainment sistemoje ar durų užraktuose. Dyzelinių modelių savininkai dažniau susiduria su AdBlue ar kietųjų dalelių filtro (DPF) problemomis, dėl kurių užsidega įspėjamieji indikatoriai ir tenka dažniau lankytis servise.

Nors klientų aptarnavimas dažnai vertinamas teigiamai, kai kurie vairuotojai skundžiasi ilgu detalių tiekimo ir remonto laiku bei didesnėmis darbų kainomis.

Kurį T-Roc rinktis?

Iš variklių dažniausiai rekomenduojamas 1.0 TSI su 114 arba 109 AG – tai tylus, ekonomiškas ir lankstus pasirinkimas miesto sąlygoms. Trokštantiems galingumo ar visų varančiųjų ratų verta dairytis į 2,0 litro variklius, tačiau tokie verslo rinkoje – retesni bei brangesni.

Komplektacijos požiūriu ankstyvieji Design modeliai išskiria stilinga išvaizda ir papildomu apšvietimu. Naujesnių metų modeliuose patraukliausia Life komplektacija, turinti svarbiausias kasdienes funkcijas ir didesnės vertės išliekamumą.

Pagrindiniai konkurentai

Norint alternatyvos, verta atkreipti dėmesį į Toyota C-HR – patikimumu garsėjantį nedidelį SUV, galimą ir hibridinėje versijoje. Jei aktuali žemesnė kaina, Seat Arona siūlo daugelį T-Roc savybių už prieinamesnę kainą – abu modeliai kuriami ant tos pačios platformos ir dalijasi daugeliu variklių. Ieškantiems unikalesnio dizaino, Hyundai Kona akį patrauks išvaizda ir komplektacija, o aukščiausios versijos turi ir visų varančiųjų ratų sistemą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *