Volvo C70 kupė – retas modelis, kuris į automobilio rinką atnešė naują, modernesnį požiūrį į švedišką automobilių dizainą. Pristatytas dar 1997 metais, šis automobilis iškart atkreipė dėmesį išraiškingomis linijomis ir solidžiu įvaizdžiu. Tuo metu Volvo buvo žinomas dėl saugumo bei patikimumo, tačiau C70 įrodė, kad šie bruožai gali derėti su stilinga išvaizda.
Bendras įspūdis
Nors Volvo C70 sukurta prieš kelis dešimtmečius, jos dizainas ir kokybiškos medžiagos išlaikė aktualumą iki šių dienų. Kupė stilius liko išskirtinis, o erdvi kabina ir talpus bagažinė leidžia naudoti šį modelį ne tik savaitgalio išvykoms, bet ir kasdieninėms kelionėms.
C70 konstruota remiantis patikima S70 sedano platforma, tad ilgaamžiškumas ir stabilumas čia – savaime suprantami dalykai. Saugos įranga, kaip visada Volvo automobiliuose, buvo standartiškai gausi jau nuo pirmųjų modelio metų.
Dizaino bruožai ir vairavimo savybės
C70 išsiskiria apkūniu, elegantišku siluetu, kuris anuomet tapo drąsiu bendrovės žingsniu link stiliaus. Erdvi salonas itin patogi tiek vairuotojui, tiek keleiviams, nes čia gausu vietos, o bagažinės talpa džiugins keliaujančius ilgesniu atstumu.
- Išskirtinis dizainas
- Kokybiškos interjero medžiagos
- Tylus ir komfortiškas važiavimas
- Stabilumas kasdienėje eksploatacijoje
Tačiau šis kupė modelis nėra sportinis automobilis – pagrindinė paskirtis čia komfortiškos, ramios kelionės. Nors pakaba užtikrina malonų važiavimą, galingesnių variklių potencialas atskleidžia važiuoklės stabilumo ribas – automobilio valdymo aštrumas nėra stiprioji jo pusė.
Eksploatacijos išlaidos Lietuvoje
Naudotos Volvo C70 degalų sąnaudos išlieka prieinamos: populiariausi varikliai – 2.0T, T5 ar 2.4T – vidutiniškai sunaudoja apie 10 litrų degalų 100 kilometrų. Verta atsiminti, jog dažnai pasirenkant galingą variklį, padidėja padangų ir kitų eksploatacinių medžiagų nusidėvėjimas, ypač turbininiuose modeliuose.
Aptarnavimo kaina taip pat išlieka racionali – optimaliausias pasirinkimas būtų ieškoti patikimo nepriklausomo autoserviso, taupiai tvarkančio šį modelį. Remonto išlaidos neprasilenkia su kitų vidutinės klasės automobilių poreikiais, o patikimumas žinomas jau iš S70 laikų.
Svarbu žinoti, kad Lietuvoje šiam modeliui taikomas metinis taršos mokestis, priklausantis nuo išmetamo CO₂ kiekio, degalų tipo ir gamybos metų. Kuo naujesnis ir ekonomiškesnis C70, tuo mažesni mokesčiai.
Populiariausi varikliai ir komplektacijos
Išsirinkti tinkamą Volvo C70 galima pagal savo poreikius – modelių gama apima įvairius benzinius variklius. Pradžioje siūlytas tik 2,3 litro 240 AG T5, vėliau prisijungė 2,0 turbo, 2,4, 2,4 turbo, 2,5 20v ir 2,5 turbo modifikacijos.
Entuziastams rekomenduojama rinktis 2,4 turbo variantą – šis derina optimalų dinamiškumą ir ekonomiškumą, leidžia rečiau lankytis degalinėje ir išvengti itin didelių draudimo įmokų.
Be to, verta atkreipti dėmesį į automatinę pavarų dėžę, kuri po 1999-ųjų tapo patikimesnė ir užtikrina dar didesnį komfortą kasdienėse kelionėse. Kaip ir dera Volvo, C70 net bazinėje komplektacijoje rasite gausią įrangą. Kiek vėliau atsirado GT paketas su odiniu sportiniu vairu, patobulinta audio sistema, stabilumo kontrole ir stoglangiu.
Pagrindiniai pliusai ir minusai
- Stilinga išvaizda ir kokybiškas salonas
- Erdvus interjeras ir didelė bagažinė
- Komfortiškos, raminančios kelionės
- Gausi saugumo ir komforto įranga
- Vidutinis, bet stabilus valdymas
- Sumani priežiūra leidžia išvengti didelių eksploatacinių išlaidų
Kokiais modeliais verta domėtis dar?
Nors Volvo C70 – išskirtinai stilingas pasirinkimas, į tą patį segmentą patenka ir kiti kupė, tinkantys tiems, kas ieško komforto, elegancijos ir praktiškumo kasdienai.




