2024 metų „Chevrolet Silverado ZR2“ pristatymas rodo, kad visureigiams skirti pikapai ir toliau populiarėja. Rinkoje šiuo metu itin daug pasirinkimų, todėl kiekvienas gamintojas stengiasi išsiskirti unikaliomis savybėmis ar papildomomis galimybėmis. „Chevrolet“, siūlydama siauresnį kėbulą nei įprasta šio segmento automobiliams ir įdiegdama dyzelinį variklį, tikisi, kad šis modelis susilauks daugiau vairuotojų dėmesio. Tačiau vertinant šio automobilio vietą tarp kitų visureiginių pikapų, kyla klausimas, ar to pakanka norint užimti tvirtą poziciją rinkoje.
Pagrindinės „Silverado ZR2“ techninės savybės
„Chevrolet Silverado LD ZR2“ versija yra žinomo pilno dydžio pikapo variantas, skirtas bekelei. Naujiena – 3,0 litrų „Duramax“ eilės šešių cilindrų turbo dyzelinis variklis, kuris išvysto 224 kW galią (305 AG) ir 671 Nm sukimo momentą. Išlaikius pagrindinę galią, automobilis išsaugo ir gerą vilkimo pajėgumą – šis siekia iki 3 946 kg, o krovinio gabenimo riba yra 680 kg.
Bekelės įrangos privalumai
Kaip ZR2 versija, automobilis aprūpintas specializuota įranga, kuri leidžia geriau įveikti sunkesnes trasas. Standartinėje komplektacijoje rasite „Multimatic“ amortizatorius su ritininėmis vožtuvų kasetėmis, 84 cm bekelės padangas, pakeltus buferius, o duslintuvo išdėstymas parinktas aukščiau, kad būtų sumažintas pažeidimų pavojus važiuojant per nelygius paviršius. Norintys dar daugiau, gali rinktis „ZR2 Bison“ komplektaciją, kurioje montuojamos patvarios AEV apsaugos plokštės ir plieniniai buferiai.
Vairavimo įspūdžiai
Bandomajame važiavime užtrukau apie valandą. Praleidau apytiksliai 20 minučių švelniomis bekelės sąlygomis, panašiai – miesto eismui, ir dar tiek pat laiko greitkelyje. Tiek laiko pakako susidaryti bendrą įspūdį apie automobilio elgseną skirtingomis sąlygomis.
Didžiausią įspūdį paliko „Duramax“ dyzelinis variklis. Jis veikia itin ramiai, pasižymi dideliu sukimo momentu žemose apsukose ir startuoja be pastebimos turbinos vėlavimo. Tai labai praverčia minkšto smėlio ar sudėtingesnių dangų ruožuose – pakanka lengvai spustelėti akceleratorių, o automobilis tvirtai ir saugiai įsibėgėja.
Konstrukcijos dydžio privalumai ir važiavimo kokybė
„Silverado ZR2“ yra kiek siauresnis nei daugelis didžiųjų visureigių pikapų. Nors bandymo metu susidurti su itin siauromis, akmenuotomis kliūtimis nepavyko, toks dydis daro ilgus važiavimus greitkeliu patogesnius. Nesijaute, kad automobilis užimtų pertekliai daug vietos ar būtų sunkiai valdomas.
- Pasivūs „Multimatic DSSV“ amortizatoriai užtikrina stabilų ir komfortišką važiavimą tiek asfalto dangoje, tiek nelygiame reljefe.
- Net važiuojant per minkštas smėlio kopas ar duobrėtus ruožus, automobilio pakaba efektyviai sugeria smūgius, todėl kelionė tampa saugesnė ir malonesnė.
Rinkos perspektyvos ir konkurencinė aplinka
Šiuo metu pilno dydžio visureigių pikapų segmente konkurencija itin didelė. Tokie rinkos lyderiai kaip „Ford F-150 Raptor“ siūlo panašią kainą (Raptor – apie 74 800 Eur, „Silverado ZR2“ – apie 67 200 Eur), tačiau turi didesnes padangas, daugiau galios ir pasižymi didesniu greičiu. Kitas konkurentas, kad ir brangesnis, tačiau pasiūlo išskirtinį našumą bei galingumą. „Silverado ZR2“ savo galimybėmis ir kaina labiau artimas „F-150 Tremor“, o už bekelės orientuotas savybes tenka sumokėti nemažą papildomą sumą.
- Siauresnė kėbulo konstrukcija laidžia modelį išskirti tarp konkurentų, o dyzelinio variklio pasirinkimas patrauklus mėgstantiems didelį sukimo momentą.
- Automobilis labai tinkamas važiuoti per sudėtingus, akmenuotus ruožus, kur greičiui pirmenybė neteikiama.
Kyla klausimas – ar tai paskatins visureigių entuziastus rinktis naują modelį, pabėgant nuo mėgstamų markių? „Chevrolet“ įsitikinę, kad jų pasiūlymas patrauklus, tačiau tik laikas parodys, kaip reaguos rinka.




