Automobilių entuziastų bendruomenė internete nuolat auga – vis daugiau įvairių „YouTube“ kanalų siūlo automobilių mėgėjams naują ar netikėtą turinį. Pastaruoju metu pastebima, jog dalis puikių turinio kūrėjų smarkiai nusileidžia prenumeratorių skaičiumi didesniems konkurentams, nors jų įkeliami vaizdo įrašai išsiskiria profesionalumu ir kūrybiškumu. Žemiau rasite sąrašą mažiau žinomų automobilių tematikos „YouTube“ kanalų, kurie turėtų sulaukti daugiau susidomėjimo.
Alanis King: modernios automobilių žiniasklaidos veidas
Alanis King nuo seno žinoma automobilių žurnalistikos pasaulyje ir turi savo „YouTube“ kanalą, kuriame jau surinkta apie 32 000 prenumeratorių. Jos kūriamas turinys pasižymi profesionalumu ir išskirtiniu dėmesiu detalėms. Savo žiūrovus Alanis supažindina su įvairiomis su automobilių pasauliu susijusiomis naujienomis ir asmeninėmis įžvalgomis.
Home Built By Jeff: individualūs projektai ir detalus turinys
„Home Built By Jeff“ – tai kanalas, kuriame pristatomi savadarbiai automobiliai ir restauracijos projektai. Jeff, profesija ugniagesys, pats imasi kiekvieno darbo etapo: nuo dažymo iki suvirinimo ar apmušalų darymo. Vienas naujausių projektų – į 1970-ųjų „Alfa Romeo GT“ modelį įmontuotas „Ferrari 360“ variklis. Nors kanalas turi per 210 000 prenumeratorių, tokio sudėtingumo darbai nusipelno dar didesnio susidomėjimo.
Soup Classic Motoring: ramus ir kokybiškas žvilgsnis į restauraciją
Kanalas „Soup Classic Motoring“ išsiskiria sustabdytų kadrų (stop motion) technika ir aukšta vaizdo kokybe. Šiuo metu pagrindinis projekto akcentas – „Lotus Esprit“ atkūrimas. Dėl unikalaus stiliaus ir atidaus požiūrio į detales šį kanalą jau stebi apie 141 000 žiūrovų, tačiau jis tikrai vertas dar platesnės auditorijos.
Bruce In AUS: sunkiasvorės technikos atgaivinimas
Kanalas „Bruce In AUS“ orientuojasi į senų sunkvežimių, greiderių ir kitų didelių transporto priemonių atkūrimą. Daug projektų išsiskiria „Detroit Diesel“ dvylikacilindrių variklių restauracija. Bruce sukūrė išskirtinį turinį, tačiau jo kanalo auditorija dar nesiekia 75 000 prenumeratorių.
Driven Car Reviews su Tom Voelk: objektyvios apžvalgos
Tom Voelk siūlo išsamius naujų automobilių testus kanale „Driven Car Reviews“. Čia žiūrovai ras profesionaliai parengtą, technologiškai informatyvią medžiagą ir įdomiai pateikiamus įspūdžius. Kanalo auditorija artėja prie 190 000 sekėjų, bet, atsižvelgiant į turinio kokybę, ši skaičius galėtų būti žymiai didesnis.
Crucible Coachworks: unikalios modifikacijos
„Crucible Coachworks“ specializuojasi aliuminio kėbulų gamyboje ir unikalių automobilių modifikacijose. Vienas jų projektų – „Boxster“ važiuoklėje įrengtas galingas V8 variklis ir individualiai suformuotas kėbulas. Tai kanalas, kuriame galima pamatyti autentiškus inžinerinius sprendimus, net jei pagrindinis tikslas – žiūrovų pramoga.
Oliver Pickard: šeimos projektas iš pagrindų
Kartais smagiausia stebėti, kaip automobilių projektai įgyja formą šeimyninėje aplinkoje. Oliveris Pickardas kartu su tėvu stato unikalų rinkinį GTM su „Honda“ varikliu, naudodami tik kuklias sąlygas garaže. Šį tėvo ir sūnaus duetą stebi kol kas mažiau nei 15 000 prenumeratorių, nors jų darbai verti žymiai daugiau dėmesio.
The Wind Tunnel: virtualių lenktynių eksperimentai
Kanalas „The Wind Tunnel“ pristato iRacing platformoje vykstančius virtualius automobilių susirėmimus. Čia žiūrovai mato neįprastus lenktynių derinius, kai skirtingų klasių automobiliai, pavyzdžiui, IndyCar ir LMP1, rungiasi dėl pergalės. Kanalo auditorija jau viršija 31 000, bet šis konceptualus turinys tinka norintiems išvysti neįprastas sportinių automobilių dvikovas.
Auto Autopsy: Saab entuziastams skirtas turinys
„Auto Autopsy“ orientuojasi į „Saab“ prekės ženklo išsaugojimą ir pateikia įžvalgų apie šio gamintojo modelius. Tai vienas nedaugelio kanalų, kur galima rasti nuoseklų techninį „Saab“ turinį, o jų bendruomenė vis dar išlieka aktyvi. Prenumeratorių skaičius artėja prie 97 000 ir, didėjant susidomėjimui, netruks pasiekti 100 000 ribą.
Shooting Cars: pozityvus ir nuoseklus turinys
Shooting Cars vadovauja Zack, pastebimas dėl informatyvių ir nuolatinių apžvalgų, kurios išsiskiria objektyvumu ir pozityvumu. Net jei konkretus automobilis žiūrovui nėra įdomus, kanalo pateikimo būdas įtraukia ir skatina likti ilgiau. Šį kanalą stebi apie 177 000 žmonių – daug, tačiau palyginti su didžiausiais „YouTube“ automobilių projektų vardais, tai vis dar nedidelis skaičius.
SteinFab Garage: kūrybiškumas ir paprastas požiūris
„SteinFab Garage“ traukia autentiškumu, drąsiais eksperimentais ir šmaikščiu tonu. Kanalą valdo Colin, kuris perteikia ne tik praktinius remonto patarimus, bet ir kūrybinius sprendimus. Nors šiuo metu kanalas turi apie 67 000 prenumeratorių, turinys gali sudominti dar platesnę automobilių entuziastų auditoriją.
Kamil K: entuziasto pradžia
Kamil K. taip pat vysto naują kanalą, kuris kol kas dėl mažo prenumeratorių skaičiaus (vos 89) dar tik ieško auditorijos, tačiau kūrėjas gerai žinomas nuo ankstesnių projektų. Toks atviras požiūris pradžioje daugeliui gali būti įkvepiantis, ypač tiems, kurie svarsto apie nuosavą automobilių turinio kūrimą „YouTube“ platformoje.
Kiti kanalai, verti dėmesio
- Retropowercars: kas savaitę apžvelgiami įvairūs projektai automobilizmo dirbtuvėse, su išsamiais atskirų mašinų aprašymais.
- Rainman Ray’s Repairs: buvęs automobilių serviso specialistas dalinasi praktiškais remonto patarimais ir įžvalgomis.
- Curious Cars: nuo ekonominės klasės automobilių iki klasikinių „Ferrari“ – įvairiapusės apžvalgos su ironijos ir humoro prieskoniu.
- Mazzei Formula: retai atnaujinamas, tačiau ypatingas dėl įspūdingų savos konstrukcijos automobilių, tarp jų ir Superlite SL-C su penkių rotorių Wankel tipo varikliu.
Šie kanalai išsiskiria autentiškumu, išmone ir kruopštumu – būtent todėl jie turėtų atsidurti kiekvieno automobilių entuziasto „YouTube“ prenumeratų sąraše.




