Lamborghini Gallardo modelis sulaukė restomodo atnaujinimo – ši sportinė ikona jau tapo klasika, kuriai suteikiama antras gyvenimas. Prieš daugiau nei du dešimtmečius Gallardo tapo lemtingu Lamborghini modeliu, o šiandien, po 22 metų, jis atsiduria automobilių restauratorių akiratyje.
Restomodo projektas: Etna
Automobilių restauravimo ir tobulinimo bendrovė, iki šiol žinoma dėl darbų su senoviniais Porsche, nusprendė imtis Gallardo. Ji šį projektą pavadino Etna. Nors pavadinimas neišskirtinis, pats automobilis pasižymi išskirtine išvaizda ir charakteristikomis.
Modernizuotas variklis ir technika
Atnaujintas automobilis išlaiko originalų 5.0 l V10 variklį, kuris buvo iš esmės patobulintas – pakeistos vidaus dalys, sumontuota nauja oro padavimo sistema. Dabar variklis pasiekia daugiau nei 600 AG ir gali suktis virš 10 000 aps./min. Etna standartiškai montuojama šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė su charakteringu mechaniniu perjungimu, atsisakant senuose Gallardo montuotos E-Gear sistemos. Vairavimo pojūčiams išlaikyti išsaugota hidraulinio vairo sistema.
- Svoris sumažintas maždaug 205 kg, lyginant su standartu;
- Pločio tarp ašių padidinta apie 6 cm priekyje ir gale;
- Naudojama anglies pluošto kėbulo konstrukcija, lengvos sportinės sėdynės, iš lengvų medžiagų pagaminta išmetimo sistema ir lenktyniniuose Gallardo GT3 bei Super Trofeo modeliuose pritaikytos pakabos detalės.
Šiuolaikiškas stilius ir detalės
Išorės dizainas taip pat buvo modernizuotas – Etna gauna originalius, specialiai šiam projektui kurtus 48 cm ratlankius, o kėbulo linijos pritaikytos prie dabartinės Lamborghini dizaino kalbos, nors išlieka santūresnės už naujesnius modelius. Ryškiausi pakeitimai matyti galinėje dalyje: čia montuojami visiškai nauji žibintai, primenantys naujausias Lamborghini interpretacijas, taip pat masyvus galinis difuzorius. Dėl to sumažėjo užpakalinio lango funkcionalumas – ši ypatybė laikoma nedideliu kompromisu siekiant išskirtinės išvaizdos.
- Priekio dizainas beveik nekeistas – žibintų forma išliko originali, tačiau jie pritaikyti šiuolaikinėms LED technologijoms;
- Kiti priekinės dalies elementai, įskaitant groteles ir „frunk“ dangtį, buvo modifikuoti;
- Visa išorinė išvaizda pasižymi švarių linijų estetika.
Ribotas leidimas ir pagaminimo ypatumai
Planuojama, kad bus pagaminta tik 77 Etna automobilių, iš kurių devyni bus išskirtinės „launch edition“ versijos. Pagrindinė gamyba – 68 likę vienetai – prasidės 2026 metų rudenį. Vieno modelio gamyba trunka apie metus, o be donorinio Gallardo kaina bus reikšminga. Nors tiksli suma kol kas nenurodoma, tai – prestižinė inovacija, prieinama tik ribotam ratui automobilių entuziastų.




