AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių sportas

Aston Martin Valkyrie AMR-LMH – geriausiai skambantis lenktyninis automobilis per pastarąjį dešimtmetį

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 23 lapkričio
Kategorija Automobilių sportas
0 0
0

Naujosios „Aston Martin Valkyrie AMR-LMH“ lenktyninės hiperautomobilio debiutas trasoje – reikšmingas įvykis automobilių sporto mėgėjams. Lenktynės numatytos artėjančią savaitę, per 1812 kilometrų distanciją Lusail trasoje Katare, kur automobilis pirmą kartą konkuruos su kitais pajėgiais dalyviais.

Aerodinamika ir techniniai sprendimai

„Valkyrie AMR-LMH“ išskirtinė tuo, kad tai – vienintelis šios klasės automobilis, neturintis hibridinių technologijų. Be to, šis modelis paremtas keliams tinkamu važiuoklės pagrindu, tokiu būdu išsiskirdamas tarp šiuolaikinių konkurentų hiperautomobilių kategorijoje. Variklis V12, veikiantis be turbokompresorių, leidžia „Aston Martin“ siekti mažesnio svorio bei paprastesnės konstrukcijos, tikintis, kad tai leis efektyviau naudoti degalus, ilgiau išlaikyti padangas ir užtikrinti automobilio patikimumą. Nors maksimaliu greičiu ir rato laiku „Valkyrie“ kol kas dar neįrodė savo pranašumo, gamintojas tikisi, kad ilgalaikėje perspektyvoje šie privalumai bus lemiami.

Komandos dalyvavimas varžybose

Šį sezoną „Aston Martin“ kartu su „The Heart of Racing“ komanda dalyvaus tiek WEC, tiek IMSA čempionatuose su „Valkyrie“ modeliu. Sausio mėnesį 24 valandų lenktynėse automobilis dar nebuvo pilnai paruoštas dalyvavimui ir praleido IMSA atidarymo etapą. Ar „Valkyrie“ sugebės įrodyti savo galimybes realiose varžybose, paaiškės artimiausiu metu, tačiau entuziastų bendruomenėje automobilis jau pelnė ypatingą susidomėjimą – to ypač sulaukta dėl aukštų variklio sūkių skleidžiamo skambesio.

Garso savybės ir trasų reikalavimai

Iš pradžių važiuojant uždarose trasose buvo laikomasi griežto 90 dB triukšmo limito, todėl automobilio skleidžiamas garsas buvo šiek tiek prislopintas. Tuo tarpu tiek WEC, tiek IMSA numato didesnį, iki 110 dB garso lygį hiperautomobiliams ir GTP klasei. Kalbama, kad IMSA svarsto galimybę leisti „Valkyrie“ skleistis intensyviau dėl žiūrovų susidomėjimo, tačiau standartinis automobilio garsas be duslintuvų siekia apie 140 dB, tad be reglamentų pakeitimų tai nebūtų leidžiama. Atliekant bandymus Sebringo trasoje „Valkyrie“ buvo eksploatuojamas be duslintuvų, kas įspūdingai išryškino šio automobilio skambesį.

Istorinis kontekstas ir paveldas

Ankstesniais metais bandymų metu automobilio garsas buvo keletą kartų sumažintas, tačiau lenktynių sąlygomis jis skamba kur kas įspūdingiau. „Aston Martin“ paskutinį kartą laimėjo pagrindinį apdovanojimą prestižinėse ilgų distancijų lenktynėse 1959 metais Le Mane. 2025 metų modelis dėl hibridinės sistemos nebuvimo galia ir akceleracija gali atsilikti nuo kai kurių konkurentų, tačiau dėl inžinerinių sprendimų komanda tikisi pagerinti savo pozicijas ateityje. Net jeigu „Valkyrie“ nepavyktų pelnyti podiumo ar užfiksuoti greičiausio rato, jos skleidžiamas garsas jau įrašytas į automobilių sporto istoriją. Daugelyje serijų vis daugiau dėmesio skiriama tyliems turboagregatams ir hibridinėms technologijoms, tačiau šiame kontekste tradicinis V12 garsas išlieka autentiška vertybe.

Perspektyvos ateinančiame sezone

Artėjant varžyboms Katare, stebėtojai laukia pirmųjų aiškesnių rezultatų ir įžvalgų, ar „Aston Martin Valkyrie AMR-LMH“ sugebės įsitvirtinti šiuolaikinio automobilių sporto viršūnėje. Nors likimas ir rezultatai dar neaiškūs, automobilio šou trasoje jau dabar daro didelį įspūdį tiek specialistams, tiek automobilių gerbėjams.

Ankstesnis įrašas

Kuo skiriasi SOHC, DOHC ir OVH varikliai?

Kitas įrašas

3 svarbiausi faktai apie Dodge „Hurricane“ variklį – turbinų era įsibėgėja

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Koks paštovežis turėtų pakeisti dabartinį, jei pašto tarnyba būtų privatizuota?

2025 23 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Nissan 240SX Prerunner“ – kvailiausia ir geriausia idėja, kokią tik esu matęs

2025 23 lapkričio
Automobilių apžvalga

Kuris automobilis labiausiai lieka užmarštyje?

2025 22 lapkričio
Automobilių apžvalga

2024 m. „Chevrolet Colorado ZR2 Bison“: bekelę įveikia lengvai

2025 21 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025