AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių naujienos

Mercedes pradeda bandyti kietojo kūno baterijas, leidžiančias nuvažiuoti gerokai daugiau kilometrų

Gabrielė Vaičytė Paskelbė Gabrielė Vaičytė
2025 24 lapkričio
Kategorija Automobilių naujienos
0 0
0

Elektrinių automobilių entuziastams, kuriems iki šiol pagrindinis rūpestis buvo ribotas nuvažiuojamas atstumas, pasirodė reikšmingų naujienų apie naująją „Mercedes-Benz“ technologiją. Gamintojas jau išbandinėja bandomąjį EQS automobilį, kuriame montuojama pažangi kietojo elektrolito (solid-state) baterija, galinti užtikrinti daug didesnį nuvažiuojamą atstumą nei dabartiniai sprendimai.

Naujo tipo baterijų bandymai

„Mercedes-Benz“ kartu su baterijų technologijų įmone „Factorial Energy“ jau išleido į kelius Stuttgarto regione EQS modelio prototipą, kuriame montuojama eksperimentinė kietojo elektrolito baterija. Gamintojas pristatė šį automobilį kaip pirmąjį pasauliniu mastu didžiosios automobilių gamyklos sukurtą elektromobilį su tokio tipo baterija.

Pagerintas nuvažiuojamas atstumas

Remiantis gamintojo duomenimis, šios inovatyvios baterijos dėka EQS nuvažiuojamo atstumo rodiklis pagal WLTP ciklą pasiekia net 1000 kilometrų, t. y. 25 procentais daugiau lyginant su EQS 450+ modeliu, kuris turi 118 kWh talpos įprastą ličio jonų akumuliatorių. Spėjama, kad ateityje nuvažiuojamo atstumo padidėjimas galėtų siekti net iki 40 procentų.

  • Nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP: iki 1000 km
  • Baterijos talpa: tokia pati kaip dabartinėse ličio jonų baterijose
  • Galimas tolimesnis energijos tankio didinimas

Kaip nurodoma, pagal bendrą įprastą WLTP ir realaus naudojimo atitiktį, šiuo metu pasiekiamas iki 849 kilometrų nuvažiuojamas atstumas viena įkrova – tai reikšmingas žingsnis į priekį lyginant su kitais analogiškos klasės elektromobiliais.

Solid-state baterijų skirtumai ir privalumai

Kietojo elektrolito baterijos, priešingai nei tradicinės, naudoja kietą, o ne skystą elektrolitą. Toks sprendimas leidžia pagerinti akumuliatoriaus saugumą ir atveria galimybę naudoti naujos sudėties anodus, pavyzdžiui, iš metalo ličio. Svarbiausios šių baterijų savybės:

  • Didelis energijos tankis – iki 450 Wh/kg ląstelės lygmenyje
  • Padidintas saugumas dėl atsparumo užsiliepsnojimui
  • Galimybė sumažinti bendrą baterijos masę automobilyje
  • Padidinta veikimo galia ir efektyvumas

Tolimesni žingsniai ir kitos naujovės

Baterijų kūrimo srityje „Factorial Energy“ su „Mercedes-Benz“ bendradarbiauja nuo 2021 metų. Ši technologinė partnerystė siekia toliau tobulinti kietojo elektrolito elementus, o analogiški susitarimai jau sudaryti ir su kitais dideliais automobilių gamintojais. Numatoma, kad artimiausiais metais bus išbandomi ir kitų automobilių markių elektromobiliai, kuriuose naudojamos šios pažangios baterijos.

Elektromobilių plėtros perspektyvos

Pastaraisiais metais sparčiai tobulėjant pažangioms baterijų technologijoms, elektrinių automobilių galimybės didėja, o jų eksploatacija tampa vis patrauklesnė. Kietojo elektrolito baterijos laikomos viena iš svarbiausių sąlygų ženkliai geresniam elektromobilių nuvažiuojamam atstumui, efektyvumui ir saugumui ateityje.

Ankstesnis įrašas

Nesinaudokite ausinėmis vairuodami

Kitas įrašas

Paskutinis greičiausias vandenynų laineris leidžiasi į paskutinę kelionę jūros dugnan

Gabrielė Vaičytė

Gabrielė Vaičytė

Automobilių kultūros ir gyvenimo būdo temų autorė, aktyviai besidominti motociklais, jaunimo mobilumo tendencijomis ir miesto transporto sprendimais. Gabrielės straipsniuose daug dinamikos, šiuolaikinių temų ir aktualijų. Dažnai kalbina vairuotojų bendruomenes, mokyklas ir renginių organizatorius.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

RWB Porsche 911: Kodėl apie jį tiek kalbama ir kainuoja daugiau nei namas?

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Niekas taip nemoka kurti „kelių laivų“ kaip „Cadillac“: penki geriausi modeliai

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Koks paštovežis turėtų pakeisti dabartinį, jei pašto tarnyba būtų privatizuota?

2025 23 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Nissan 240SX Prerunner“ – kvailiausia ir geriausia idėja, kokią tik esu matęs

2025 23 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025