AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Vairuoti Lamborghini LM002: dar įspūdingiau ir blogiau, nei tikėjotės

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 25 gruodžio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Lamborghini LM002 buvo pagaminta vos 301 vienetas, tačiau šis modelis laikomas vienu reikšmingiausių visų laikų automobilių pramonėje. LM002 padėjo pagrindus šiuolaikiniams super visureigiams, o kai kuriomis savybėmis net ir šiandien sugeba nustebinti. Šiame automobilyje sumontuotas įspūdingas „Countach“ V12 variklis, masyvios padangos ir ryškiai kampuotas kėbulas, kuris iš karto patraukia akį. LM002 užkėlė kartelę taip aukštai, kad nė vienam gamintojui dar nepavyko visiškai ją pasiekti.

Lamborghini LM002 vairavimo patirtis

Vairuoti LM002 nėra paprasta – tam reikia tiek fizinės stiprybės, tiek ryžto. Automobilyje įrengtos detalės ir komponentai yra sunkūs, o jėgos stiprintuvas reikalauja nemažai pastangų norint pasukti 345/60R17 dydžio Pirelli Scorpion padangas. Pats vairas – nedidelis ir ne itin patogioje padėtyje, todėl valdymas reikalauja nemažai įgūdžių.

Prireiks dažnai manevruoti – net ir norint išlaikyti didžiulį, 2 595 kg sveriantį LM002 tiesiai, tenka pastoviai koreguoti vairo padėtį. Trijų taškų apsisukimų manevrai užima tiek laiko, kad ima atrodyti, jog jų skaičius begalinis. Viename siaurame Europos senamiesčio skersgatvyje teko atlikti įkalnės manevrą, kai kelio plotis vos siekė keletą dešimčių centimetrų platesnis už patį automobilį. Visgi, atlikus manevrą sėkmingai, net ir skeptiškiausi keleiviai liko patenkinti.

Kasdieniam naudojimui netinka

Kita sudėtinga vairavimo ypatybė – pedalų išdėstymas ir ypač sankaba. Ji įspūdingai sunki, todėl po neilgos kelionės koja tampa tarsi nutirpusi. Norint tinkamai sustabdyti automobilį, taip pat reikia stipriai spausti stabdžio pedalą, o akceleratoriaus valdymas primena jungiklį – reakcija griežta ir staigi. Vos tik paspaudžiate akceleratoriaus pedalą, 5,2 litro V12 variklis įgauna apsukas greičiau, nei spėjate sureaguoti.

LM002 pasiskolino savo V12 variklį iš Lamborghini Countach. Jis išvysto 444 AG ir 499 Nm sukimo momentą – 1986 m. tai buvo stulbinami rodikliai. Visa galia perduodama į keturis varančiuosius ratus per penkių pavarų „dog-leg“ mechaninę pavarų dėžę. Nepaisant to, kad LM002 teisiškai laikytinas super automobiliu, realybėje jis nėra itin greitas – 0–100 km/h įsibėgėja per 7,7 sekundės.

Netikėtai kompaktiškas

Didžiulį ir sunkų įspūdį keliantis LM002 iš tikrųjų nėra toks milžiniškas: jo ilgis – 4,79 m, plotis – 1,98 m. Tai vos minimaliai didesnis už naujos kartos BMW X3. Vizualiai automobilis atrodo didesnis dėl aukšto ir kampuoto kėbulo, tačiau įvaldžius valdymą, manevravimas net ir siauresnėmis gatvėmis tampa įmanomas.

LM002 įtaka ir išskirtinumas

Važiuojant šiuo modeliu, įspūdžiai stiprūs tiek teigiami, tiek neigiami – tačiau vairuotoją apima išskirtinumo pojūtis ir ypatinga emocija. LM002 reikalauja ne tik dėmesio, bet ir atsidavimo, atperka visus trūkumus, tokius kaip degalų kvapas, nepritaikyta ergonomika ar ribotas komfortas.

Super visureigių pradininkas

Šiuo metu rinkoje egzistuoja daugybė itin galingų visureigių – nuo Lamborghini Urus SE ir Porsche Cayenne Turbo GT E-Hybrid iki Ferrari Purosangue ar Audi RS Q8. Tačiau iki LM002 pasirodymo sportiniai automobiliai ir visureigiai nebuvo derinami. Šis modelis kilo iš nesėkmingos karinės transporto priemonės projekto, tačiau vėliau pasirodė rinkoje kaip novatoriškas ir pirmasis tokio tipo civilinis modelis su sportinio automobilio varikliu.

Nors LM002 nebuvo komerciškai sėkmingas – iš viso pagaminta tik 301 vienetas laikotarpiu nuo 1986 iki 1990 metų, jo idėja vėliau įkvėpė visą super visureigių bangą. Trandiciniai visureigiai, tokie kaip Range Rover ar Jeep Grand Wagoneer, buvo pigesni ir populiaresni, tačiau būtent LM002 parodė, kaip galima sujungti sportiškumą bei visureigio universalumą.

LM002 palikimas

Nors šiuolaikiniai modeliai, tokie kaip Lamborghini Urus, savo komfortu, greičiu ir technologijomis pranoksta LM002, tačiau genetiškai jie visi yra šio modelio palikuonys. Dėl LM002 kiekvienas prabangus ir galingas visureigis šiandien skolinasi jo idėjas.

Lamborghini LM002 laikomas vienu įtakingiausių automobilių istorijoje, nors ir nepasižymėjo dideliais pardavimais. Jau pačioje vairavimo dinamikoje galima pajusti šio automobilio svorį automobilių evoliucijoje. Didžiajai daliai žmonių LM002 galbūt atrodo tik masyvus, grubus, triukšmingas modelis, tačiau automobilių žinovams šis automobilis iki šiol yra išskirtinis ir vertingas, nepaisant visų jo ypatumų.

Ankstesnis įrašas

Dodge 5,7 l Hemi variklis: kurių metų geriau nesirinkti

Kitas įrašas

Lance’as Strollas – prasčiausiai kvalifikacijoje pasirodantis „Formulės 1“ pilotas

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Automobiliai, kurių norėtumėte, bet bijote įsigyti

2025 25 gruodžio
Automobilių apžvalga

Vairuoti Lamborghini LM002: dar įspūdingiau ir blogiau, nei tikėjotės

2025 25 gruodžio
Automobilių apžvalga

Kas yra „Aston Martin DB3“ ir kodėl šis automobilis toks retas?

2025 24 gruodžio
Automobilių apžvalga

Susipažinkite su neįtikėtinai sudėtinga „Volkswagen Phaeton“ bagažine

2025 24 gruodžio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025