Automobilių gamintojai dažniausiai siekia save susieti su sėkme – tai gali būti laimėjimai sporte, geri pardavimo rezultatai ar stiprios partnerystės su žinomomis komandomis. Vis dėlto „Honda“ šį kartą pasirinko kitokį kelią ir tapo oficialiu partneriu komandos, kuri, švelniai tariant, nėra pati sėkmingiausia.
Automobilių gamintojo sprendimas nustebino
Akivaizdu, kad bendrovė galėjo pasirinkti labiau pergalingą bendradarbiavimą, tačiau nusprendė tapti partneriu vienai iš prasčiausiai pastaraisiais metais pasirodžiusių komandų. Šis sprendimas itin išryškėjo, kai tarptautinėje automobilių parodoje pristatytas „Honda Ridgeline“ su komandos atributika.
Netradicinis pasirinkimas – komandos simbolika
Praeityje šiai komandai sekėsi toli gražu ne puikiai – nuo 2010 metų nė karto nepateko į atkrintamąsias varžybas, o komandos žaidimas nuolat kėlė nusivylimą gerbėjams. Visgi būtent šios komandos logotipas papuošė visą „Ridgeline“ kėbulą. Tikėtina, kad šiam automobiliui, išriedėjus iš gamyklos, buvo suteiktos kitokios viltys – tačiau dabar tenka važinėti tamsiai žalia spalva aptrauktu kėbulu, išmargintu amerikietiško futbolo komandos ženklais.
- Nuo 2010 metų komanda nepateko į lemiamas varžybas
- Automobilio interjeras išliko vos pakitęs
- Kėbulas dekoruotas futbolo simbolika
Sąsajos, kurių niekas nenorėtų
Automobilio vidus liko beveik nepaliestas, tad, jei norisi, vairuotojas gali bandyti pamiršti, kokių spalvų ir užrašų dekoraciją teko gauti. Tiesa, niekas nesitikėtų, kad būtent toks automobilių ir sporto komandų partnerystės variantas gali atsirasti. Daugumai automobilių entuziastų tokia asociacija, tikėtina, nėra siekiamybė.
Vienareikšmiškai, tokio bendradarbiavimo vargu ar būtų norėję nei automobilių, nei sporto mėgėjai. Tačiau dabar „Honda Ridgeline“ taps nauju simboliu komandos, kuri daugeliui siejasi su ilgalaikiu nusivylimu. Tai tik dar kartą įrodo, kad ne visos partnerystės automobilių pasaulyje yra vienodai vertingos.




