AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Kodėl „Cadillac CTS-V“ universalai vis dar tokie brangūs?

Dovydas Markevičius Paskelbė Dovydas Markevičius
2025 28 gruodžio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Automobilių rinkoje sportiški universalai yra gana reti ir unikalūs. Nors didžioji dalis naujų automobilių pirkėjų pirmenybę teikia visureigiams bei pikapams, išskirtiniai universalai išlieka paklausūs tarp tikrų entuziastų. Tarp tokių modelių išsiskiria „Cadillac CTS-V Sport Wagon“, kuris iki šiol išlaiko aukštą vertę naudotų automobilių rinkoje.

Kodėl CTS-V universalai vis dar brangūs?

Įprasta manyti, kad populiariausias krovininio tipo automobilis Lietuvoje – visureigis arba krosoveris. Vis dėlto universalas, ypač galingas ir sportiškas, turi savitą gerbėjų ratą. „Cadillac CTS-V Sport Wagon“, gamintas ribotą laiką nuo 2010 iki 2014 metų, greitai tapo geidžiamu tarp kolekcionierių.

Ribota gamyba – pagrindinė vertės priežastis

Iš viso buvo pagaminta mažiau nei 2 000 šio universalo vienetų, todėl jis iš karto tapo retu automobiliu. Pagal kai kuriuos šaltinius, gamykla surinko tik 1 767 šio modelio automobilius, iš kurių tik 514 buvo su mechanine pavarų dėže. Dėl tiek mažo kiekio CTS-V universalai vertinami itin aukštai ir jų kainos nemažėja.

Techninės savybės ir našumas

Po universalo variklio dangčiu slepiasi 6,2 litrų aštuonių cilindrų V8 variklis su kompresoriumi, išvystantis 564 AG bei 747 Nm sukimo momentą. Standartiškai montuota šešių pavarų mechaninė dėžė (buvo ir automatinė pasirinktis), o galiniai varomieji ratai pabrėžia dinamiškumą. „CTS-V” universalas pasižymėjo greičiu – iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 4,1 sekundės, o ketvirčio mylios (402 metrų) distanciją įveikdavo per 12,3 sekundės.

Kainų tendencijos naudotų automobilių rinkoje

Turint omeny pagaminimo skaičių ir specifikacijas, nenuostabu, kad šių universalių kainos išlieka aukštos. Naujausi duomenys rodo, kad už “Cadillac CTS-V Sport Wagon” su automatine pavarų dėže pastaraisiais metais vidutiniškai mokėta apie 41 500 Eur. Retesnė, mechaninė pavarų dėžė – dar brangesnė; vidutinė kaina tokių automobilių siekia net 61 000 Eur. Geriausios būklės automobiliai, turintys mažiau nei 20 000 km, buvo parduoti ir už 74 500 Eur. Automobiliai su didesne rida, pavyzdžiui, apie 113 000 km, parduodami už 25 800 Eur.

  • Pagaminta mažiau nei 2 000 „CTS-V” universalų
  • Tik 514 vnt. turėjo mechaninę dėžę
  • Variklis 6,2 l V8 su kompresoriumi – 564 AG ir 747 Nm
  • Automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/val. – 4,1 sek.
  • Vidiutinės kainos: automatinė dėžė – 41 500 Eur, mechaninė – 61 000 Eur

Retos komplektacijos – papildomas pranašumas

Šešių pavarų mechaninė versija – įspūdingai reta, todėl ir vertinama dar labiau negu automatinė. Geriausiai išlaikę ir mažos ridos egzemplioriai perkopia ir 74 000 Eur ribą. Tokiose kainose šis universalas konkuruoja net su kai kuriais dabartiniais sportiniais universalais, tačiau siūlo išskirtinį charakterį ir istorinę vertę.

Apibendrinant, „Cadillac CTS-V Sport Wagon“ išlieka brangus, nes tai itin retas, dinamiškas ir entuziastų vertinamas universalas. Rinka vertina jo techninius duomenis, ribotą pasiūlą bei išskirtinį vairavimo malonumą.

Ankstesnis įrašas

Taip, duslintuvas ir rezonatorius skiriasi: kodėl verta rinktis vieną, o ne kitą

Kitas įrašas

Ką daryti, jei manote, kad degalinė jums pardavė nekokybiškų degalų

Dovydas Markevičius

Dovydas Markevičius

Daugiau nei dešimtmetį autosporto ir automobilių technologijų pasaulyje besisukantis žurnalistas. Specializuojasi naujų modelių bandymuose, techninėse apžvalgose ir variklių inžinerijos temose. Rašo aiškiai, struktūruotai, bet kartu moka perteikti ir subjektyvų vairavimo jausmą. Bendradarbiavęs su keliais Lietuvos automobilių klubais, nuolat lankosi tarptautinėse automobilių parodose.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Kodėl „Cadillac CTS-V“ universalai vis dar tokie brangūs?

2025 28 gruodžio
Automobilių apžvalga

Štai kaip „Slate“ lyginasi su tavo mėgstamais senais kompaktiškais pikapais

2025 27 gruodžio
Automobilių apžvalga

XJ Jeep Cherokee – vienas svarbiausių pastarųjų 50 metų automobilių

2025 27 gruodžio
Automobilių apžvalga

2025 Mini John Cooper Works 2 durų – tikra linksmybė, bet greičiausiai vis tiek norėsite Cooper S

2025 27 gruodžio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Apie mus
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Privatumo politika
  • Editorial Policy

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025