Visi žinojome, kad tai ateis. „Maserati“ paskelbė, kad iki 2030 m. bus visiškai elektra varomas, todėl V8 pabaiga tikrai buvo matoma. Bet dabar viskas aišku. „Maserati“ baigs savo V8 gamybą šių metų pabaigoje.
Bendrovė teigia, kad 2024 m. vis dar bus parduodami keli modeliai su V8 varikliu. Manome, kad tai pagrįsta atsargomis, kurios dar gali būti neparduotos arba pristatytos iki 2023 m. pabaigos.
Vis dėlto „Maserati“ turės ką nors pasidžiaugti savo V8 istorija, kuri siekia 1959 m., ir 5000 GT kupė. Bus išleisti du specialūs leidimai – „Ghibli 334 Ultima“ ir „Levante V8 Ultima“. Jie bus atskleisti liepos mėnesį Gudvudo greičio festivalyje. Šie modeliai prisijungs prie esamų Trofeo versijų Levante, Ghibli ir Quattroporte, kurios dabar parduodamos, visos su V8.
„Maserati“ nieko nesakė apie paties V8 atnaujinimus. Tikėtina, kad tai liks pažįstamas 3,8 litro V8 su dviguba turbo varikliu, išvystančiu 572 arklio galias, kuris dabar yra ir kitose komplektacijose. Bet kokie papildomi specialiojo leidimo automobilių pakeitimai tikriausiai bus spalvos, apdaila ir galbūt valdymo patobulinimai.
Net jei „Maserati“ nebuvo visiškai elektra varomas, V8 dienos tikriausiai buvo suskaičiuotos. Naujasis aukščiausios klasės variklis yra dviejų turbinų 3,0 l V6, naudojamas Grecale Trofeo ir MC20 superautomobilyje. MC20 jis sukuria 620 arklio galių; daugiau nei V8.
Bet, žinoma, net ir to naujojo V6 dienos suskaičiuotos. Visi „Maserati“ bus varomi elektra, ir nors vidaus degimo modeliai dar nėra palaipsniui išleidžiami, kiekvienas modelis turi elektrines versijas, pavadintas „Folgore“. Tai apima pagrindinius modelius, tokius kaip naujasis „Grecale“ visureigis, taip pat sportinius automobilius, įskaitant naująjį „GranTurismo“ ir MC20. Tie elektriniai modeliai taip pat nėra toli. „Maserati“ tikslas – iki 2025 m. pabaigos turėti elektrines visų modelių versijas, o hibridizacija nėra plano dalis.