Atlikti namų darbus perkant automobilį visada yra puiki idėja. Kiekvienas automobilis turi problemų, ypač tokie našūs modeliai kaip Audi S6 C7. Modelis gali būti montuojamas su įvairiais varikliais, kai kurie jų gali būti daugiau, o kai kurie – mažiau problemiški. Taigi, jūs turite daugiau sužinoti apie tai, koks variklis yra geras pirkinys. Ir mes ketiname jums padėti.
Pirmiausia apžvelgsime pagrindines 4.0 V8 variklio specifikacijas. Tada apžvelgsime dažniausiai pasitaikančias Audi S6 C7 variklio problemas ir šio variklio pritaikymo galimybes. Galiausiai atsakysime į kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus. Taigi, nieko nelaukę, pasinerkime.
Pagrindinės Audi S6 C7 CEUC 4.0 V8 variklio specifikacijos
Dabar pirmiausia pakalbėkime apie kai kurias 4.0 variklio specifikacijas, o po to aptarsime įprastas „Audi S6 C7“ variklio problemas. Tai 90 laipsnių V8 variklis, pagamintas iš 4,2 l variklio, kurį gamina „Audi“, ir bėgant metams šis naujas 4,0 l pakeitė seną gerą 4,2 l variklį. Variklio blokas pagamintas iš hipereutektinio Alusil aliuminio lydinio. Dėl šio naujo lydinio variklis yra labai patvarus ir atsparus korozijai. Šiluminis įtempis, kurį Audi padarė šiam blokui, įrodė, kad šis naujas lydinys labai pagerino variklio šilumos išsklaidymo savybes ir ilgaamžiškumą. Variklyje naudojami labai patvarūs švaistikliai ir išlieti stūmokliai, taip pat kaltinis plieninis alkūninis velenas. Šis variklis įgyvendina dvigubo viršutinio skirstomojo veleno konstrukciją su keturiais vožtuvais viename cilindre ir naudoja Bosch MED 17 1.1 kaip variklio valdymo sistemą. Yra keletas šio 4,0 l variklio variantų, bet mus domina CEUC modelis. Tai buvo variklis, kuris buvo įtrauktas į „Audi“ gaminamas S6 ir S7 C7 serijas. Ši versija skiriasi nuo D4 serijos tuo, kad abiem turbokompresoriams naudojama viena indukcija ir nėra vairo stiprintuvo siurblio, o variklio gaubtas yra kitoks. CEUC versija yra vieno varianto ir šis variantas buvo 309 kW (420 AG) esant 5 000 aps./min. ir 405 Nm (lb-ft) esant 1 400 aps./min.
Dažnos Audi S6 C7 variklio problemos
Trumpai išvardinkime dažniausiai pasitaikančias 4.0L V8 dviejų turbinų variklio problemas. Įprastos S6 C7 modelio Audi 4.0 V8 variklio problemos:
- Uždegimo ritės ir uždegimo žvakės gedimas
- Turbo gedimai
- Variklio tvirtinimo gedimai
- Termostato gedimai
- PCV vožtuvo gedimai
- Anglies kaupimasis
Dabar, kai žinome, kokios yra pagrindinės 4,0 l variklio problemos, dabar išsamiau panagrinėkime kiekvieną iš šių problemų ir sužinokime daugiau apie tai, kokios rimtos šios problemos ir kaip šis variklis apskritai patikimas.
Uždegimo ritės ir uždegimo žvakės gedimas
Pirmoji problema mūsų sąraše yra uždegimo žvakių ir uždegimo ritių problema. Šie varikliai yra didelio našumo varikliai ir dažnai gali sukelti problemų su uždegimo žvakėmis ir ritėmis. Taip yra todėl, kad jie sunaudoja daug elektros srovės ir dėl to šie komponentai gali pernelyg susidėvėti. Be to, tiesioginio įpurškimo sistema turi įtakos jų gyvenimui procese. Tai dažna daugelio „Audi“ ir „Volkswagen“ variklių problema. Jei turite S6, galite tikėtis, kad kas 30 000 mylių praeis uždegimo žvakių ir ritių rinkinys. Laimei, jie nėra tokie brangūs. Brangiausias dalykas šioje situacijoje yra darbas, kuris yra labai didelis, atsižvelgiant į tai, kad tai reikalauja daug laiko. Tai nėra įprastas uždegimo žvakės ir ritės keitimas jūsų inline-4. Šie varikliai yra sandariai supakuoti ir apeiti šiuos komponentus gali būti labai sudėtinga. Jei norite išvengti kai kurių veikimo problemų, reikia pakeisti ir rites, ir uždegimo žvakes. Simptomai, susiję su blogomis uždegimo žvakėmis ir uždegimo ritėmis, yra variklio patikrinimo lemputė, variklio uždegimo pertrūkiai, šiurkšti tuščioji eiga, šlubavimo režimas ir kitos veikimo problemos. Taigi įsitikinkite, kad problemą išsprendėte laiku.
Turbo gedimai
Turbo gedimai yra bene labiausiai žinoma šių variklių problema. Turbo gedimai tikriausiai privers gailėtis, kad iš pradžių įsigijote šį variklį. Štai kodėl, norint apsisaugoti nuo tokios problemos, rekomenduojama pirkti automobilį su pratęsta garantija, nes tai gali kainuoti tikrai brangiai. Problema prasideda, kai užsikemša alyvos tiekimo linijos filtras. Tai iš esmės neleis alyvai patekti į turbokompresorių ir turbokompresorius suges. Filtras turi būti švarus, kad alyva patektų į turbiną. Tačiau šie filtrai, kuriuos Audi sumontavo iš gamyklos, gana greitai užsikemša. Taigi, turbinos išalks nuo alyvos ir galiausiai visiškai suges. Pranešama, kad „Audi“ išleido techninės priežiūros biuletenį dėl šios problemos, bet, deja, daugeliui savininkų jis pasirodė per vėlai. Su šia problema susiję simptomai bus variklio patikrinimo lemputė, sumažėjusi variklio galia, žemas alyvos slėgis ir kai kuriais atvejais variklio užgesimas. Automobilis visai nedžiugins. Laimei, ką galite padaryti, tai pakeisti šiuos filtrus ir išvengti šios problemos, jei jos nebuvo išspręstos anksčiau.
Variklio tvirtinimo gedimai
Variklio tvirtinimo gedimai taip pat yra gana dažni šiuose varikliuose. Šiuose varikliuose naudojami aktyvūs variklio laikikliai. Deja, 4,0 l buvo pirmasis šios naujos technologijos pritaikymas. Šie aktyvūs variklio laikikliai veikia skirtingai ir yra skirti izoliuoti variklio vibracijas ir palengvinti važiavimą. Tačiau, kaip ir visos naujos technologijos, jos yra žinomos dėl nesėkmių ir įvairių problemų. Dažniausi su šia problema susiję simptomai yra per didelė vibracija ir trenksmas, sklindantis iš variklio skyriaus. Variklis taip pat daug judės, kol paspausite droselio pedalą. Apie šią problemą buvo išleistas kitas paslaugų biuletenis. Jei kyla problemų, rekomenduojama atnaujinti šiuos variklio laikiklius naudojant naujausią versiją. Taip pat galite įsigyti šio variklio antrinės rinkos variklio laikiklius. Pranešama, kad šie antrinės rinkos variklių laikikliai yra daug patvaresni, palyginti su atsarginiais variklių laikikliais.
Termostato gedimai
Šiems varikliams taip pat būdingi termostato gedimai. Gamyklinis termostatas šiuose varikliuose tiesiog neveikia labai ilgai ir savininkai pranešė apie daugybę šių gedimų. Paprastai termostatas yra komponentas, leidžiantis aušinimo skysčiui cirkuliuoti aušinimo sistemoje, ir šis komponentas gali sugesti, kai jis atidarytas arba uždarytas. Jei termostatas sugenda uždarytoje padėtyje, jūsų variklis perkais, o jei termostatas visą laiką bus atidarytas, varikliui bus sunku sušilti iki temperatūros ir gali kilti daug problemų, kol jis įšils. Taigi atidžiai stebėkite temperatūrą ir, jei reikia, pakeiskite komponentą.
PCV vožtuvo / alyvos separatoriaus gedimai
Šių variklių PCV vožtuvų gedimai taip pat yra labai dažnas „Audi“ variklių reiškinys. Jie tiesiog dažnai sugenda šiuose varikliuose. Šių PCV vožtuvų užduotis yra išvalyti dujas, kurios buvo surinktos į karterį. Kai jie neišvalo dujų, susidursite su situacija, kai variklis prastai veikia tuščiąja eiga ir variklis užsidega. Nauja jūsų Audi dalis kainuoja apie 287 USD. Darbo jėga šiam darbui tikriausiai bus brangesnė, nes šis PCV vožtuvas yra gana ankštoje vietoje.
Anglies kaupimasis
Anglies kaupimasis taip pat yra šio variklio problema. Nors daugelis savininkų sakytų, kad taip nėra, iš tikrųjų tai yra problema dėl tiesioginio įpurškimo sistemos, kurią naudoja šis variklis. Ypač tai gali atsitikti su didesnės ridos varikliais. Štai kodėl visada rekomenduojama kas 60 000 mylių atlikti graikinio riešuto pūtimą, kad įsitikintumėte, jog įsiurbimo vožtuvai yra tvarkingi ir švarūs. Procesas gali būti brangus, nes variklis turi išsijungti, bet taip yra su šiais „Audi“ varikliais. Nieko nėra pigu.
Kuriuose modeliuose yra C7 CEUC 4.0 V8 Twin Turbo variklis?
Dabar pažiūrėkime, kuriuose modeliuose šis variklis buvo įtrauktas.
- 2012 – 2018 Audi C7 S6
- 2012 – 2018 Audi C7 S7
Išvada
Šiame straipsnyje mes daug aptarėme, kai kalbama apie 4,0 l V8 „Audi“ variklį. Pirmiausia apžvelgėme pagrindines šio variklio specifikacijas ir sužinojome daugiau apie skaičius. Tada aptarėme Audi S6 C7 variklio problemas, sužinojome, kas labiausiai vargina šį variklį, taip pat kokie yra simptomai, kai atsiranda šios problemos. Apskritai 4,0 l variklis nėra blogas, tačiau jį išlaikyti gali būti labai brangu.
DUK
Kokios yra bendros Audi S6 C7 4.0 TFSI variklio problemos?
Įprastos šio variklio problemos yra uždegimo žvakės ir uždegimo ritės gedimai, PCV vožtuvo gedimai, anglies kaupimasis, turbokompresoriaus gedimai, variklio tvirtinimo gedimai ir termostato gedimai.
Ar Audi S6 C7 4.0 V8 Turbo TFSI variklis yra patikimas?
Be turbokompresoriaus gedimo dėl nešvarių alyvos ekranų, didelių patikimumo problemų nėra. Įsitikinkite, kad atnaujinote šiuos ekranus, jei norite išvengti visiško turbokompresorių gedimo ir nemokėti didelių mokesčių už jų pakeitimą.