AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Alfa Romeo 156 (1997–2006) apžvalga

Mantas Petrauskas Paskelbė Mantas Petrauskas
2025 14 birželio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0
Alfa Romeo 156 1997–2006

Alfa Romeo 156 – tai automobilis, kuriame susitinka temperamentingi varikliai, unikalus itališkas dizainas ir patraukli kaina naudotų automobilių rinkoje. Elegantiškos linijos, sportiški niuansai ir užburiančios proporcijos neabejotinai privers atsisukti gatvėje, o vairavimo pojūčius papildys tikras itališkas charakteris. Vis dėlto šis modelis turi ir savo trūkumų, kuriuos verta įvertinti renkantis automobilį.

Bendra apžvalga

Nedidelė kaina ir įspūdinga išvaizda – pagrindiniai argumentai, dėl kurių daugelis susigundo „Alfa 156“. Nors vizualiai šis modelis vis dar išlieka vienu ryškiausių tarp konkurentų, praktiškumo bei patikimumo klausimais jis kiek nusileidžia savo varžovams.

  • Išskirtinis dizainas ir pigesnė naudoto automobilio įsigijimo kaina
  • Puikiai tikslus vairo mechanizmas
  • Bene didžiausia problema – abejonių keliantis patikimumas, ypač važiuojant kasdien
  • Ribota erdvė keleiviams gale ir nedidelė bagažinė
  • Išlaidos aptarnavimui dažnai būna didesnės nei kitų segmento modelių
  • Standi pakaba gali ne visiems tikti komforto ieškotojams

Vairavimo patirtis

Vairuotojo pozicija šiame automobilyje labiau primena aukštesnės klasės modelių ergonomiką nei stereotipinį itališką variantą – čia nėra nepatogių sėdėjimo kampų ar nesubalansuotos vairo ir pedalų padėties. Ne veltui Alfa 156 yra pelniusi ir apdovanojimus už komfortą.

Nors posūkiuose automobilis nesiūlo tokio stabilumo kaip kai kurie vokiečių gamintojų modeliai, pavyzdžiui, „BMW 3 serija“, sportiškumo pojūčio „Alfa“ nepraranda. Reakcija į vairo judesius išlieka tiksli, tačiau važiuoklės kietumas ir pakabos darbas gali priminti apie kiekvieną kelio nelygumą.

Varikliai ir eksploatacijos kaštai

Automobilį galima įsigyti už labai patrauklią kainą, nes rinkoje vis dar kyla abejonių dėl patikimumo, tad pardavėjai linkę mažinti kainas. Tačiau iš tikrųjų šis modelis tvirtesnis, nei dažnai manoma – jei automobilis prižiūrėtas tvarkingai, lūžtančiu jo vadinti nereikėtų. Vertės kritimas jau būna didžiausias pirmajam savininkui, todėl nuvertėjimo rizika naudotoms „Alfa 156“ santykinai nedidelė.

Jei rinktis benzininį variklį, dvi galingiausios V6 versijos pasižymi didelėmis kuro sąnaudomis, tačiau kiti benzininiai motorai turėtų tilpti į 7–8 litrų/100 km ribą. Dyzeliai iš „JTD“ šeimos – puikus pasirinkimas ieškantiems ekonomiškumo: 1.9 litro variklis lengvai tilps į 5 l/100 km, o 2.4 turbodieselis nedaug atsilieka ir siūlo malonų našumo bei ekonomijos balansą.

Draudimo įmokos kiek didesnės nei vidutiniškai, o automobilio aptarnavimo bei remonto išlaidos dažniau lenkia ne tik populiariausių analogų, bet netgi prestižinių prekės ženklų tarifus.

Geriausi pasirinkimai

Renkantis naudotą „Alfa Romeo 156“, sunku prašauti – visi pagrindiniai varikliai turi savo stiprių pusių. Galingiausia 3.2 V6 GTA versija žavi greičiu, bet dėl pakabos ir valdymo balanso nėra tokia sportiška, kaip atrodo, o jos išlaikymas reikalauja didelių išlaidų.

Mėgstamiausiu daugelio pasirinkimu laikomas 1.9 JTD – šis dyzelinis variklis pasižymi solidžia galia, maloniu garsiniu fonu ir mažomis sąnaudomis. Tie, kurie nori daugiau galios, gali rinktis 2.4 JTD turbodieselį, tuo tarpu ieškantiems minimalios galutinės kainos puikiai tiks net 1.6 arba galingesni benzininiai 1.8 ir 2.0 Twin Spark agregatai. 2.5 V6 motoras patiks ieškantiems išskirtinio skambesio ir švelnaus veikimo.

Bazinės „TS“ komplektacijos netrūks oro kondicionieriaus, elektrinių langų ar muzikos aparatūros, tačiau tiems, kurie ieško daugiau komforto ir stiliaus, rekomenduojama ieškoti „Turismo“ arba „Lusso“ versijų su geresnėmis interjero medžiagomis, odiniu vairu ar kelionės kontrolės sistema.

Trūkumai ir kompromisai

Nors iš pirmo žvilgsnio „Alfa 156“ atrodo kaip puiki alternatyva segmentui, praktinių sprendimų čia nedaug. Erdvės keleiviams gale stinga, o nugarėlės kartais net nesulankstomos. Galinėje dalyje bagažinę apriboja ir suspensijos elementai. Galiausiai, kasdieniai aptarnavimo kaštai gali nustebinti tuos, kurie ieško pigios eksploatacijos.

Ankstesnis įrašas

Abarth 124 Spider (2016–2019) apžvalga

Kitas įrašas

Abarth 500 (nuo 2009 m.): apžvalga

Mantas Petrauskas

Mantas Petrauskas

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

RWB Porsche 911: Kodėl apie jį tiek kalbama ir kainuoja daugiau nei namas?

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Niekas taip nemoka kurti „kelių laivų“ kaip „Cadillac“: penki geriausi modeliai

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Koks paštovežis turėtų pakeisti dabartinį, jei pašto tarnyba būtų privatizuota?

2025 23 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Nissan 240SX Prerunner“ – kvailiausia ir geriausia idėja, kokią tik esu matęs

2025 23 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025