Alfa Romeo 166 (1999–2005) apžvalga

Alfa Romeo 166 (1999–2005) apžvalga

Alfa Romeo 166 – tai sedanų segmente išsiskiriantis modelis, kuris nuo vokiškų konkurentų skiriasi savo italų dizainu ir sportiškais varikliais. Šio automobilio išvaizda traukia akį, o po variklio dangčiu slepiasi temperamentingi agregatai, kurie garsėja išraiškingu skambesiu paspaudus akceleratorių. Tai automobilis tiems, kuriems nuobodūs modeliai neteikia džiaugsmo.

Stilius ir erdvė

Alfa 166 patrauklumas prasideda nuo įspūdingų dizaino linijų, tačiau maloniai nustebina ir salono erdvė. Priekyje vairuotojui ir keleiviui netrūks vietos, o vairuotojo sėdėjimo padėtį lengva prisiderinti pagal asmeninius poreikius. Galinėje sėdynių eilėje trys suaugusieji jausis patogiai tiek per pečius, tiek kojoms, bet aukštesniems keleiviams gali pritrūkti vietos virš galvos. Bagažinė talpi, tačiau konkuruojančių modelių lagaminų skyrius neretai būna didesnis.

Važiavimo savybės ir komfortas

166 pasižymi švelniu važiavimu, todėl ilgose kelionėse užtikrina komfortą. Automobilio pakaba puikiai sugeria kelio nelygumus ir sukuria prabangesnį įspūdį. Varikliai veikia tyliai kol nepaspaudžiama stipriau, tuomet girdimas būdingas sportiškas garsas. Visgi, palyginti su kai kuriais vokiškais konkurentais, valdymo tikslumas ar posūkių stabilumas gali šiek tiek nusileisti.

Kainos ir išlaikymo ypatumai

Šiam modeliui būdingos žemos naudotų automobilių kainos, nes vertė išliekant menkesnė nei BMW 5 serijos ar panašios klasės „auditų“ ir „mercedesų“. Tai – puiki galimybė ieškantiems išskirtinumo už patrauklią sumą. Visgi, rinkoje šių automobilių nėra daug, todėl pasirinkimas bus ribotas. Kitas minusas – nėra dyzelinių variantų.

Išlaikymo kaštai gana vidutiniai, tačiau rekomenduojama tvarkyti automobilį pas nepriklausomus specialistus, nes jie dažnai siūlo prieinamesnes kainas nei atstovai. Taip galima sutaupyti apie ketvirtadalį remonto išlaidų. Pigiausiai išlaikysite 2.0 litrų benzininį variklį, kuriam vidutinės degalų sąnaudos siekia apie 8 litrus šimtui kilometrų. 2.5 V6 ir 3.0 V6 yra galingesni, tačiau ženkliai apetitingesni – vidutinės sąnaudos atitinkamai siekia apie 10 l/100 km ir daugiau.

Modelių pasirinkimas

Kuris Alfa Romeo 166 geriausias?

Ekonomiškiausias ir kasdienai tinkamiausias pasirinkimas – bazinis 2.0 litro benzininis modelis. Nors jo 150 AG tikrai nėra daug, nuosekliai važiuojant jo galios visiškai pakanka. Ieškantiems daugiau emocijų siūlomi 2.5 litro (188 AG) ir 3.0 litro (220 AG) V6 varikliai. Pastarieji ypač stiprūs, tačiau susiję su didesnėmis degalų sąnaudomis, aukštesniais draudimo kaštais, o automatinės pavarų dėžės versijos pasižymi mažesniu elastingumu.

Įrangos lygiai ir komfortas

Visuose modeliuose standartinė komplektacija gausi – rasite klimato kontrolę, lengvojo lydinio ratlankius, priekines ir šonines oro pagalves, traukos kontrolę, šildomus veidrodėlius bei elektrinius stiklus iš abiejų pusių. Turismo versija siūlo optimalų kainos ir kokybės santykį, Lusso išsiskiria šildomomis oda aptrauktomis ir elektra valdomomis sėdynėmis, o didžiausios galios modeliai turi visą dinaminio stabilumo sistemą.

Pagrindiniai privalumai ir trūkumai

  • Išskirtinis dizainas ir komfortiškas važiavimas
  • Labai geros naudoto automobilio kainos
  • Santykinai reta – rasti tinkamą variantą gali būti sudėtinga
  • Nėra dyzelinių variklių pasirinkimo
  • Erdvė galvai gale ribota aukštaūgiams
  • Nepasižymi ilgaamžiškumu ar žemesnėmis eksploatavimo sąnaudomis nei kai kurie konkurentai

Ką rinktis vietoj Alfa Romeo 166?

Vertėtų atkreipti dėmesį į tokius automobilius kaip BMW 5 serija, Audi A6 ar Mercedes-Benz E klasė. Šie modeliai siūlo didesnį pasirinkimą, patikimumą ir plačią variklių gamą. Tačiau, jeigu norisi automobilių asmeniškumo bei išskirtinio dizaino, Alfa Romeo 166 išlieka puikia alternatyva.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *