Alfa Romeo Brera (2006–2011) apžvalga

Alfa Romeo Brera (2006–2011) apžvalga

Alfa Romeo Brera kupė išsiskiria išvaizda, tačiau jos dinamika ir praktiškumas ne visiems paliks įspūdį. Vairavimas šiame automobilyje suteikia tikslų valdymą posūkiuose, bet sportinio automobilio įspūdžio tikėtis neverta – važiuojant greičiau jaučiamas ryškus kėbulo svyravimas, o su galingesniais V6 varikliais priekinės padangos linkusios slysti posūkiuose.

Važiuoklės ir dinamikos ypatumai

Brera versijos su visų varomųjų ratų sistema V6 varikliu leidžia drąsiau akseleruoti ant slidesnių kelio dangų. Nelygūs kelio paviršiai įveikiami gan švelniai, bet per aukštesnius kalnelius ar duobes dažnai persiduoda didesni kėbulo judesiai ir vibracijos.

Dizainas stebina, bet vidaus erdvė – ribota

Šis automobilis pritraukia dėmesį unikaliu dizainu, tačiau viduje Brera nėra tokia komfortiška, kaip galima tikėtis. Salonas atrodo solidžiai ir iš kokybiškų medžiagų, bet, pasak patikimumo apklausų, bendras surinkimo lygis ir ilgalaikė kokybė ne visada pateisina lūkesčius.

Erdvės priekyje – pakankamai, tačiau sėdynių padėtis daugeliui gali būti per aukšta, net ir nuleidus iki žemiausios pozicijos. Panoraminis stiklinis stogas dar labiau sumažina lubų aukštį. Nedidelio ūgio vairuotojams gali būti sunku patogiai susireguliuoti sėdynę ir vairo bei pedalų padėtį.

Nors Brera turi keturias vietas, galinėje eilėje erdvės trūksta – norint įsitaisyti patogiai, praktiškai reikėtų būti be galvos ir rankų. Bagažinės tūris tinkamas trumpai išvykai, tačiau krovimo angos aukštas slenkstis reikalauja daugiau pastangų keliant daiktus.

Eksploatacijos išlaidos ir pasirinkimo galimybės

Dėvėtas Brera kupė dažnai kainuoja pigiau nei žinomų vokiškų varžovų modeliai. Vis dėlto, benzininiai varikliai šiems automobiliams kainuoja brangiau eksploatuoti ir juos sudėtinga remontuoti dėl didelių degalų sąnaudų ir remonto išlaidų.

Šios markės modeliams būdingos ir didelės draudimo bei kelių mokesčio įmokos, kadangi Brera nėra ekonomiškas automobilis. Dėl patrauklios išvaizdos automobilis gali tapti patraukliu taikiniu vagišiams.

Varikliai ir įranga

Pirkėjai galėjo rinktis iš kelių jėgos agregatų: populiariausias 2,2 litro 185 AG benzininis variklis, galingas 3,2 litro V6 su 260 AG, o vertinantiems dyzelinius variantus – siūlytas 207 AG dyzelis. Abi benzininės versijos pasižymi sodriu variklio garsu ir judrumu, ypač 3,2 litro V6, kuris pasiūlo didelį pajėgumą. Nors 2,2 litro varikliui reikia daugiau apsukų dinamiškai važiuojant, jo galios dažniausiai pakanka kasdienėms situacijoms.

Įranga ir saugumas

  • Dviejų zonų klimato kontrolė
  • Kompaktinių diskų grotuvas
  • Greičio palaikymo sistema
  • Nuotolinis centrinis užraktas
  • Odinis salonas
  • 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai

Brera komplektuota ir su tokiomis saugos sistemomis kaip stabilumo kontrolė ir septynios oro pagalvės. Nors šis modelis neturėjo atskiro saugumo bandymų sertifikato, jo bazė – 159 sedanas – yra gavęs aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą saugumo bandymuose.

Kokios yra alternatyvos?

Ieškantiems kitų pasirinkimų, verta pasvarstyti populiarius kupė automobilius iš Vokietijos gamintojų ar kitus kūrybingai suprojektuotus modelius, siūlančius tiek pat ar daugiau vairavimo malonumo, geresnę praktiškumą ir ilgaamžiškumą. Renkantis svarbu atsižvelgti į eksploatacijos ir remonto kaštus bei asmeninius poreikius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *