„Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“ (nuo 2016 m.): apžvalga

„Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“ (nuo 2016 m.): apžvalga

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-06-14

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio – tai modelis, kuris automobilių entuziastų pasaulyje daugeliui simbolizuoja tikrąją „Alfa“ dvasią. Nors ankstesniais dešimtmečiais šios markės automobiliai neretai nuvildavo neišpildytu charakteriu, pažadu ir kokybės problemomis, su Giulia Quadrifoglio gamintojas pasuko nauju keliu. Ši sportinė sedanas tapo ne tik reikšmingu „Alfa Romeo“ įvaizdžio atgimimu, bet ir rimtu iššūkiu įprastiems vokiškiems konkurentams.

Dinaminė patirtis ir inžinerija

Giulia Quadrifoglio išsiskiria lengva konstrukcija ir itin gera važiavimo dinamika. Jos širdis – 2,9 litro V6 variklis su dviem turbokompresoriais, kuris išvysto 503 AG. Šis variklis kuriant buvo semtasi įkvėpimo iš „Ferrari“ inžinerijos tradicijų. Galia ir momentas perduodamas per aštuonių pavarų automatinę dėžę, todėl automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 307 km/h.

Unikali pakabos sistema, adaptuojami amortizatoriai ir aktyvus galinis diferencialas užtikrina gerą sukibimą bei valdymo tikslumą. Giulia Quadrifoglio vairavimas – tarsi susiliejimas su automobiliu: jautrus vairo mechanizmas ir žemas svorio centras leidžia užtikrintai įveikti posūkius, o dinamika žavi kiekviename kilometre.

Komfortas ir salono technologijos

Vairuotojai čia pasijus kaip sportiniame automobilyje – sėdėjimo padėtis žema, viskas išdėstyta intuityviai. Sportinės sėdynės aptrauktos oda ir Alcantara, vairo ratą bei pavarų svirtį puošia itin kokybiškos medžiagos. Prietaisų skydelis aiškus, valdymo logika paprasta. Multimedija valdoma patogiu valdymo ratuku, o spalvinis 8,8 colių ekranas slepiasi stilingoje nišoje. Standartinė įranga apima palydovinę navigaciją, Apple CarPlay ir Android Auto funkcijas.

Nors galinėje sėdynių eilėje aukštiems keleiviams gali pritrūkti vietos virš galvos, kojoms erdvės pakanka. Bagažinė taip pat talpesnė nei daugumos konkurentų, nors galinių sėdynių atlenkti negalėsite.

Kas pasikeitė po atnaujinimo

2020 metais atnaujintas Giulia Quadrifoglio salonas dar labiau pagražėjo – atsirado daugiau anglies pluošto akcentų, naujas sportiškas vairas, o pavarų svirtis įgavo elegantišką odinę apdailą. Įdomi detalė – itališka vėliava ant pavarų perjungimo svirties. Svarbiausia, kad pagerėjo viduje naudojamų medžiagų kokybė ir ergonomika: pavyzdžiui, anksčiau kritikuotas multimedijos valdiklis dabar veikia tvirtai ir tiksliai.

Be to, siūlyta riboto leidimo versija – dar lengvesnė ir galingesnė 533 AG GTA bei ekstremali GTAm modifikacija, abi labai greitai išgraibstytos kolekcininkų.

Eksploatavimo išlaidos

Kainų intervalai rinkoje

Šio modelio kaina priklauso nuo gamybos metų, ridos ir komplektacijos. Senesni, 2016–2017 metų automobiliai su normaliu įveiktų kilometrų kiekiu ir pilna aptarnavimo istorija kainuoja nuo 22 000 eurų. Už naujesnį, 2018 metų modelį su maža rida reikės skirti nuo 30 000, už beveik naują, faceliftintą 2020 metų variantą – arti 40 000. Vėliausi, 2021–2022 metų egzemplioriai, dažniausiai kainuoja dar daugiau nei 50 000.

Išlaikymo kaštai

Turėti Giulia Quadrifoglio nėra pigu – ypač didelės kuro sąnaudos. Realus vidurkis tėra kiek daugiau nei 10 l/100 km, nors gamintojas nurodo gerokai optimistiškesnius skaičius. Automobiliai, registruoti iki 2017 m. balandžio, turi metinį mokestį pagal išmetamų CO₂ kiekį (189 g/km), vėliau pradėtas taikyti fiksuotas tarifas, pridėjus prabangos mokestį brangesniems automobiliams.

Pridėkime aukštas draudimo grupes bei didesnes serviso kainas, tad eksploatacijos išlaidos išlieka didelės. Būtinai verta rinktis automobilį su pilna serviso istorija, o aptarnavimus geriausia daryti įgaliotame centre – taip išsaugosite vertę ir išvengsite brangių gedimų.

Į ką atkreipti dėmesį perkant

Giulia Quadrifoglio komplektuota su vienu varikliu ir iš esmės viena komplektacija – pirkėjai galėjo įsigyti papildomą įrangą. Tarp populiariausių priedų – Sparco sėdynės su anglies pluošto rėmais, kurios labai gerai laiko posūkiuose, ir keramikiniai stabdžiai, ypatingai efektyvūs prie didelių greičių, nors šaltu oru stabdo prasčiau.

Alternatyvos rinkoje

  • BMW M4
  • Porsche 911

BMW M4 – nors yra kupė, ne sedanas, tačiau savo dinamika ir galimybėmis labai artimas Giulia Quadrifoglio. Tai greitas, tiksliai valdantis automobilis, o rinkoje naudoti egzemplioriai kainuoja panašiai.

Porsche 911 – universalus sportinis automobilis, pasižymintis puikiu sukibimu ir komfortu. Nors tai tik dviejų durų modelis, jis vis tiek gali būti praktiškas kasdienai ir siūlo nuostabią vairavimo patirtį tiek kasdienėse kelionėse, tiek ruošiantis trasai.

Reziumė

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio – tikra sportiškų sedanų pažiba, kurioje dera itališkas temperamentas, pažangi inžinerija ir nepriekaištinga dinamika. Jei ieškote automobilio, kuris suteiks tikrą vairavimo džiaugsmą, šis modelis tikrai vertas dėmesio – svarbiausia, nepraleiskite galimybės patikrinti automobilio istorijos ir jo būklės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *