AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Alfa Romeo Stelvio (nuo 2017 m.) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 16 birželio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0
Alfa Romeo Stelvio (nuo 2017 m.) apžvalga

Rinkoje retai pasirodo automobiliai, kurie savo sportišką charakterį suderina su SUV praktiškumu. Alfa Romeo Stelvio yra būtent toks atvejis. Šis visureigis gerokai pakeitė požiūrį į tai, ką gali pasiūlyti markės SUV, suteikdamas vairuotojui malonumą lyg sportiniame sedane.

Bendra informacija

Stelvio debiutavo 2017 metais kaip pirmasis šiuolaikinis gamintojo SUV, sukurtas remiantis Giulia platforma. Jis pritaikytas tiems, kas vertina ne tik išvaizdą ir talpumą, bet ir vairavimo patirtį. Daug aliuminio kėbule ir važiuoklėje užtikrina lengvumą ir manevringumą, o įvairūs techniniai sprendimai leidžia pasirinkti tiek galinius, tiek visus varančius ratus (priklausomai nuo modelio).

Automobilis yra šiek tiek aukštesnis nei Porsche Macan, bet trumpesnis už BMW X3, todėl puikiai tinka ieškantiems unikalaus dizaino ir įdomių vairavimo savybių. Galima rinktis iš kelių benzininių ir dyzelinių variklių, kurių galia svyruoja nuo 178 AG iki įspūdingų 503 AG sportiškiausiame Quadrifoglio modelyje.

Vairavimo įspūdžiai

Bene ryškiausias Stelvio bruožas – jo valdymas. Vairo mechanizmas itin greitas ir tikslus, todėl automobilis reaguoja jautriai ir manevruojasi stebėtinai lengvai, kaip SUV klasės atstovui. Standi pakaba leidžia sumažinti kėbulo svyravimus posūkiuose, tad net ir aštresnės juostos keičiamos užtikrintai. Tiesa, dėl šios priežasties automobilis gali pasirodyti standokas – nelygumai kelyje juntami aiškiai.

Stelvio varikliai pasižymi solidžiu pajėgumu. Dyzelinės versijos labiau taupios, tačiau kai kurie agregatai gali būti triukšmingesni nei tikėtasi. Galingesni benzininiai varikliai suteikia daugiausia emocijų – reakcija į akceleratoriaus paspaudimą akimirksniu, o 503 AG turintis Quadrifoglio tiesiog pribloškia: iki 100 km/h įsibėgėja per mažiau nei 4 sekundes, o greičio rekordai lenktynių trasose įtvirtino šio modelio vardą tarp entuziastų.

Interjeras ir įranga

Vairuotojo vieta Stelvio modelyje apgalvota ypač kruopščiai – ji siūlo daug skirtingų reguliavimo galimybių, o ergonomiškas valdymas leidžia greitai prisitaikyti prie automobilio. Centrinė konsolė ir prietaisų skydelis atrodo patraukliai ir sportiškai, naudojamos medžiagos yra kokybiškesnės, nei buvo įprasta ankstesniuose markės modeliuose. Vis dėlto kai kuriose vietose vis dar aptinkama pigesnių plastikų, todėl vidaus kokybė nėra lygi aukščiausios klasės konkurentams.

Verta paminėti ir erdvės paskirstymą: priekyje vietos netrūksta net aukštiems keleiviams, tačiau gale tiek kojoms, tiek galvai jos gali pritrūkti. Stogo linija šiek tiek apkarpo galvos vietą aukštesniems keleiviams. Bagažinė talpina 525 litrus – daugiau nei kai kurios alternatyvos, tačiau pagal praktiškumą kai kurie varžovai vis dar lenkia Stelvio.

Įrangos sąrašas priklauso nuo pasirinktos komplektacijos. Jau baziniuose modeliuose rasite 17 colių lengvojo lydinio ratlankius, odinį vairą, modernią multimedijos sistemą (priklausomai nuo metų – nuo 6,5 iki 8,8 colių ekrano), automatinį avarinį stabdymą su pėsčiųjų atpažinimu, tempomatą, parkavimo jutiklius, elektrinę bagažinės dangtį ir automatiškai veikiančius žibintus bei valytuvus. Brangesnės versijos siūlo dalinės odos apdailą, didesnius ratlankius, navigaciją, šildomas sėdynes bei kitus komforto elementus. Nuo 2020 metų gama tapo paprastesnė – pagrindinės versijos vadinasi Estrema, Sprint, Veloce, o sportiškiausiam Quadrifoglio paruoštas atskiras derinys.

Saugumas ir patikimumas

2017 metais atliktuose Euro NCAP saugumo bandymuose Stelvio gavo penkias žvaigždutes, pasižymėdamas ypač aukštu suaugusiųjų saugumo įvertinimu bei konkurentus lenkiančia automatinio avarinio stabdymo ir juostos palaikymo asistento įranga. Taip pat standartinėje įrangoje – automatinis stabdymas su pėsčiųjų atpažinimu ir įspėjimai apie nukrypimą nuo eismo juostos.

Kuro sąnaudos ir eksploatavimo kaštai

Eksploatacinės išlaidos priklauso nuo pasirinkto variklio. Ekonomiškiausi – dyzeliniai variantai: galiniais ratais varomas 2.2 180 AG modelis pagal gamintoją vidutiniškai sunaudoja apie 6,2 l/100 km, 190 AG versija – apie 5,9 l/100 km. Visų varančiųjų ratų modeliai bei didesnio galingumo variantai naudoja šiek tiek daugiau. Benzininiai Stelvio modeliai vidutiniškai suvartoja 8-9 l/100 km. Visi šie automobiliai yra registruojami pagal naująsias mokesčių taisykles, todėl mokamas vienodas metinis transporto priemonės mokestis. Tačiau verta atsižvelgti, jei pradinė kaina viršijo atitinkamą ribą – tokiu atveju taikomas papildomas mokestis prabangiems automobiliams.

Techninio aptarnavimo kainos svyruoja priklausomai nuo variklio ir planuojamų darbų apimties, tačiau už įprastas paslaugas teks mokėti 170–330 eurų. Draudimo grupės priklauso nuo variklio galingumo – dauguma Stelvio patenka į vidutines grupes, o sportiškiausias variantas – į aukščiausią tarifų lygį.

Pirkimas ir pasirinkimo rekomendacijos

Norintys įsigyti naudotą Stelvio už 19 000 eurų ar šiek tiek daugiau dažniausiai ras 2017 metų modelius, dažniausiai su vidutine rida ir bendros komplektacijos Super. Už didesnį biudžetą – 20 000–25 000 eurų – galima rinktis 2018-2019 metų automobilį su mažesne rida, o už 25 000–30 000 eurų jau atsiranda pasirinkimų iš naujesnių gamybos metų ir galingesnių variklių.

Kasdienai ypač tinka 2.2 210 AG dyzelinė versija – ji siūlo puikų našumo ir kuro ekonomijos balansą. Rinkdamiesi apdailos lygį, verta žvalgytis Super komplektacijos – čia optimaliai suderinta įranga ir kaina. Turint daugiau lėšų ir norint ypatingų vairavimo įspūdžių, reikėtų ieškoti Quadrifoglio modelių.

Pagrindiniai konkurentai

  • Porsche Macan – pasižymi ypač sportiškomis savybėmis, tačiau nėra labai erdvus gale, o bagažinė mažesnė nei Stelvio.
  • Audi Q5 – išsiskiria prabanga, tylesniu veikimu ir praktišku interjeru, tačiau trūksta tokio sportiškumo, kokį siūlo Stelvio.

Alfa Romeo Stelvio išsiskiria iš kitų SUV – jis siūlo emociją už vairo, kurią retai rasi konkurentuose. Jei jums svarbus vairavimo malonumas ir šiek tiek išskirtinumo, šis modelis bus vertas dėmesio.

Ankstesnis įrašas

Alfa Romeo 145 (1994–2001) apžvalga

Kitas įrašas

Audi A3 kabrioleto (2014–2020) apžvalga

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Pigiai atrodantys, silpni arba tiesiog negražūs: šie automobiliai neverti savo kainos

2025 7 gruodžio
Automobilių apžvalga

Gražiausi visų laikų pikapai pagal mūsų skaitytojus

2025 7 gruodžio
Automobilių apžvalga

Verčiau šiuo būdu: Rinkitės vieną iš šių elektrinių pikapų, o ne Tesla Cybertruck

2025 7 gruodžio
Automobilių apžvalga

Turėjo būti „Lexus LX 700h“ apžvalga, bet išėjo interviu

2025 7 gruodžio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025