Pristačiusi vandenilio kuro elemento „Hilux“ prototipą, „Toyota“ pasiekė dar vieną pažangą link nulinės anglies dioksido emisijos.
Pastatytas Toyota Manufacturing UK Burnaston automobilių gamykloje Derbyje, jis buvo sukurtas bendrame projekte su konsorciumo partneriais, remiamas JK vyriausybės finansavimu (per Advanced Propulsion Centre).
Naujojoje jėgos pavaroje panaudoti pagrindiniai elementai iš Toyota Mirai vandenilio kuro elementų elektrinio sedano – technologija, kuri savo kokybę įrodė per beveik 10 komercinės gamybos metų. Važiuojant kuro elementas neišskiria jokių kitų išmetamųjų teršalų, išskyrus gryną vandenį.
Naudojami trys aukšto slėgio degalų bakai, todėl „Hilux“ nuvažiuos daugiau nei 365 mylias – žymiai daugiau, nei būtų galima pasiekti naudojant akumuliatoriaus elektros sistemą. Akumuliatorius, kuriame kaupiama kuro elemento laive pagaminta elektra, yra galiniame krovinių aukšte, taip išvengiant erdvės praradimo salone.
„Projekto komanda per labai trumpą laiką atliko neįtikėtiną darbą – nuo prototipo konstravimo zonos sukūrimo iki pirmosios transporto priemonės užbaigimo“, – sakė TMUK generalinis direktorius Richardas Kenworthy.
„JK vyriausybės finansavimas leido mums ne tik sukurti naują transporto priemonę per rekordiškai trumpą laiką, bet ir patobulinti mūsų komandas dirbti su vandeniliu susijusiomis technologijomis, kurias tikimės plėtoti ateityje.
„Tai puikus pasitikėjimo JK gamyba ir jos potencialu tiekti anglies dioksido neišskiriančias transporto priemones, kad būtų pasiekti būsimi tikslai.