Audi A4 Cabriolet – stilingas ir praktiškas kabrioletas, kuris jau iš pirmo žvilgsnio daro įspūdį. Šis modelis išsiskiria moderniu dizainu, akivaizdžiai nutoldamas nuo senojo Audi Cabrio, pasižymėjusio 1980-ųjų techninėmis sprendimais.
Išskirtinis dizainas ir komfortas
Salonas sukurtas taip, kad norėtumėte čia praleisti kuo daugiau laiko – vyrauja kokybiškos medžiagos, apgalvota ergonomika ir stilingi chromo akcentai. Elektrinis stogas veikia tyliai ir efektyviai, o prireikus užtikrina puikią apsaugą nuo vėjo ar lietaus. Salone vietos užtenka keturiems suaugusiesiems, o bagažinės tūris – maloni išimtis tarp kabrioletų, nes lagaminams vietos išties pakanka.
Važiavimo įspūdžiai
Audi A4 Cabriolet orientuotas į komfortą, tad nors vairavimo jaudulio čia mažiau nei sportiškesniuose modeliuose, visos užduotys atliekamos užtikrintai. Nuo 2006 metų gamybos modeliai pasižymi pagerinta pakaba, todėl valdomumas tapo tikslesnis, o važiavimas – dar malonesnis. Visgi gilesnės duobės ar kelio nelygumai gali būti jaučiami salone.
Funkcionalumas ir patogumas
Prietaise skydelis – aiškus ir ryškus, vairas bei vairuotojo sėdynė reguliuojami daugybe būdų, todėl kiekvienas ras patogią sėdėseną. Audi suteikia galimybę pakelti ar nuleisti stogą važiuojant iki 32 km/val., tad netikėtai užklupus lietui neteks sustoti.
Išlaikymo sąnaudos ir ekonomiškumas
Nors šis kabrioletas nėra pigus įsigyti – startuoja nuo aukštesnės kainos nei daugelis konkurentų (naudoti modeliai nuo maždaug 7 000 eurų), tačiau vertę praranda lėtai. Eksploatacija – vidutinė, būdinga kompaktinės klasės prestižiniams automobiliams. Remontas pas nepriklausomus Audi specialistus leis ženkliai sumažinti išlaidas už darbą, palyginti su oficialiais atstovais. Draudimas nesiskiria nuo sedano versijų, tačiau verta turėti omenyje – senstant automobiliui reikės didesnio biudžeto remontui, nes Audi atsarginės dalys yra nepigios, o patikimumas – ne visada atitinka aukštus lūkesčius.
- 1,8T, 2,0T FSi ir 2,0 dyzeliai: draudimo grupė 15
- 3,0 dyzelis ir 3,2 benzinas: draudimo grupė 17
- S4: draudimo grupė 20
Ekonomiškiausia – 2,0 TDi, kurios vidutinės degalų sąnaudos siekia apie 5,4 l/100 km. 3,0 TDi vidutiniškai sunaudoja 6,7 l/100 km. Benzininiai 1,8T bei 2,0T FSi modeliai vartoja apie 7,1 l/100 km, 3,2 V6 – 9,4 l/100 km, S4 – net 11,8 l/100 km.
Kurią versiją rinktis?
Geriausias pasirinkimas – po 2006 metų pagaminti modeliai, kurių važiuoklė buvo patobulinta, o 2,0T FSi variklis tapo pagrindiniu tiems, kurie ieško balanso tarp dinamikos ir ekonomiškumo. 1,8 turbo variklis išlieka populiariausiu tarp naudotų ir pasižymi protingomis eksploatacinėmis sąnaudomis. Rečiau sutinkamos 2,0 ir 3,0 litrų dyzelinės versijos išsiskiria našumu, tačiau jų pasiūla rinkoje maža. Ieškantiems galingesnės alternatyvos – 3,2 V6 su Audi quattro visų ratų pavara ar S4 sportinė versija.
Tačiau verta žinoti: quattro modeliai pasižymi neįprasta komplektacija ir didesniu svoriu, tad jei papildoma 4WD trauka nėra būtina, galbūt racionaliau rinktis kitas versijas. S4 yra pats galingiausias, tačiau už panašią kainą galima rasti geriau valdoma konkurento modelį.
Standartinė įranga
- Elektrinis audinio stogas
- Klimato kontrolė ir oro kondicionierius
- Stabilumo kontrolė (ESP) ir keturios oro pagalvės
- S4 modeliai papildomai siūlo odinį saloną
Alternatyvos Audi A4 Cabriolet
Renkantis naudotą Audi A4 kabrioletą, verta įvertinti ir kitus rinkoje esančius siūlymus – pavyzdžiui, sportiškesnius BMW 3 serijos ar prestižinius Mercedes-Benz CLK modelius. Kiekvienas jų turi unikalių privalumų ir savitą charakterį, todėl verta palyginti, kas jums svarbiau – komfortas, vairavimo dinamika ar išskirtinė išvaizda.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.