Audi R8 (2015–2025) apžvalga

Audi R8 (2015–2025) apžvalga

Pamirškite stereotipus, kad Audi R8 yra tik perdėtai išpūsta Audi TT versija – tokias kalbas dažnai skleidžia tie, kurie patys salone nesėdėjo, o apie variklio garsą girdėjo tik kino filmuose. Realybėje šis superautomobilis su savo V10 motoru geba sužavėti ne tik garsu, bet ir pojūčiais už vairo. Ir svarbiausia – šiandien Audi R8 galima įsigyti už kur kas mažesnę sumą nei anuomet, kai išriedėdavo iš salono naujas.

Prabanga ir emocijos – Audi R8 kasdienai

Jei ieškote įspūdingo sportinio automobilio, kuris stebina greičiu, tikslumu ir charizma, naudotas Audi R8 gali tapti puikiu pasirinkimu. Didžiausias šio modelio privalumas – charakteringas 5,2 litro V10 variklis. Standartinėje versijoje pasiekiama 532 AG, o galingesnė „Plus“ modifikacija siūlo net 602 AG. 2019 metais atnaujinta versija „Performance“ pasiekia 562 arba 611 AG. Pirkėjai gali rinktis tarp visų varančiųjų ratų „quattro“ arba galinių ratų pavaros (RWD) modelio su 533 AG varikliu.

Dinamiškas valdymas ir komfortas

Greitis – savaime suprantamas, tačiau Audi R8 didelį įspūdį palieka ir valdymu. Išbandytas „Plus“ modelis sausame kelyje iki 100 km/h įsibėgėja per vos 2,3 sekundės, o standartinė R8 šlapiame kelyje pasiekia šią ribą per 3,2 sekundės. Dar didesnį susižavėjimą kelia įsibėgėjimas iki 160 km/h – vos per 6,6 sekundės.

Automatinė pavarų dėžė miestui dažnai rodosi kiek nervinga, tačiau greitesniam važiavimui jokių priekaištų nelieka – ypač pasiteisina atnaujintos „Performance“ versijos. Pakabos pasirinkimas taip pat leidžia suderinti komfortą su sportiškumu – pasyvioji gerai sugeria nelygumus, o reguliuojami amortizatoriai išlaiko važiuoklę stabilią net ir sportiniame režime. Vairas lengvas ir informatyvus, todėl manevruoti R8 galima be didelių pastangų, net ir miesto sąlygomis.

Vidus ir praktiškumas

Nors tai – sportinis automobilis, Audi R8 nustebina praktiškumu: priekyje telpa du savaitgalio krepšiai, o už galinių sėdynių – papildoma lentynėlė daiktams. Automobilyje rasite nemažai ertmių smulkmenoms susidėti, o net ir dviems kavos puodeliams vietos užteks, jeigu reikalui esant norėsis papildomos energijos.

Įranga kiekvienai kelionei

Standartinėje įrangoje – elektriškai valdomos, šildomos odinės sėdynės, moderni navigacija, skaitmeninis radijas ir klimato kontrolė. LED žibintai taip pat įeina į bazinę komplektaciją. Vis dėlto verta žinoti, kad kai kurios funkcijos, pavyzdžiui, pastovaus greičio palaikymo sistema ar galinio vaizdo kamera, buvo siūlomos kaip papildoma įranga.

Kainos ir eksploatacija

Ankstyvo modelio Audi R8 kainos (2016–2017 m.) prasideda maždaug nuo 73 710 iki 76 050 eurų – žymiai mažiau nei maždaug 140 400 eurų, kurių buvo prašoma naujiems modeliams 2015-ųjų pabaigoje. 2017–2018 m. gamybos R8 kainuoja apie 81 900 eurų, o už 2021–2022 m. modelius gali tekti sumokėti 81 900 – 93 600 eurų ar dar daugiau. Naujausios kartos 2023–2024 metų automobiliai jau kainuoja virš 117 000 eurų.

Norint tapti šio automobilio savininku, reikės solidžių finansinių išteklių – tiek dėl didelės pirminės kainos, tiek dėl eksploatacijos kaštų. Vidutinės degalų sąnaudos siekia apie 13,1 l/100 km, o „Plus“ versijai tenka 13,2 l/100 km. CO2 emisija yra atitinkamai 272 g/km ir 287 g/km. Draudimas, techninė priežiūra ir mokesčiai taip pat nėra kuklūs, tad skaičiuoti išlaidas teks atidžiai.

Automobiliai, registruoti iki 2017 m. balandžio 1 d., apmokestinami pagal CO2 emisiją, o vėlesniems modeliams taikomas fiksuotas metinis mokestis – 190 eurų per metus, be to, nuo anttrųjų iki šeštųjų eksploatacijos metų reikės primokėti po 480 eurų už prabangų automobilį.

Rekomenduojamos versijos

Kuris Audi R8 pasirinkimas bus tinkamiausias, priklauso nuo jūsų poreikių. Jei mėgstate lenktynių trasą, „Plus“ modifikacija stebins efektyviais anglies keramikos stabdžiais ir didesne galia – jie pagelbės stabdant intensyvaus važiavimo metu.

Visgi tradicinė R8 versija nepraranda didžiosios dalies gebėjimų, bet kainuos mažiau. Ieškantiesiems papildomo komforto rinkitės R8 su „Driver Assistance“ komplektu – jis suteikia galinio vaizdo kamerą ir pastovaus greičio palaikymo sistemą. Dar viena vertinga įranga – sportinis išmetimas, kuris išryškina nepakartojamą V10 garsą.

Mūsų favoritė: Audi R8 su 5,2 l V10 varikliu.

Pagrindiniai konkurentai

Sekant ekologiškumo tendencijomis verta atkreipti dėmesį į Honda NSX – ši hibridinė versija sujungia 3,5 l V6 variklį ir tris elektrinius motorus, kurie kartu išvysto 574 AG ir iki 97 km/h įsibėgėja per 2,8 sek. Tiesa, garsas ir vidaus apdaila čia šiek tiek nusileidžia Audi R8.

Alternatyvų ieškantys vairuotojai dažnai renkasi Porsche 911 – jis puikiai tinka tiems, kurie tikisi dar praktiškesnio sportinio automobilio ir lengvai valdomos važiuoklės, tačiau būtent su Audi R8 žengsite dar vieną žingsnį į sportiškumą bei galingumą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *