Audi TT Coupé (2006–2014) apžvalga

Audi TT Coupé (2006–2014) apžvalga

Antraeilis „Audi TT“ kupė pristatymas gali pasirodyti santūresnis nei pirmosios kartos išskirtinis dizainas, tačiau po šiuo subtilesniu išorės linijų sluoksniu slypi tikras sportinis automobilis – lengvas, vikrus ir vairuoti išties malonus.

Bendras vaizdas

Dauguma antrosios kartos „Audi TT“ kėbulo dalių ir važiuoklės pagaminta iš aliuminio. Dėl to automobilis tapo lengvesnis nei ankstesnis modelis, nors už jį yra šiek tiek didesnis ir erdvesnis. Ši masės mažinimo strategija leido „TT“ tapti dar judresniam posūkiuose, o dinamiški varikliai suteikia jam įspūdingą greitį tiek tiesioje, tiek vingiuotuose keliuose.

Vairuotojai įvertins, kad naujasis TT kurtas taip, kad būtų patogus kasdieniam naudojimui, tačiau išlaiko sportinio kupė dvasią. Tai patikimas automobilis, pasižymintis tvirtu surinkimu, o interjero kokybė ir apdailos medžiagos išlieka aukšto lygio visame salone.

Nors gale esantis sėdynių komplektas tiks nebent mažiems vaikams, bagažinė – didelė, kaip tokiam modeliu. Važiuoklė yra standi, bet ne per kieta, todėl TT kelyje suteikia daug pasitikėjimo, bet išlieka malonus kasdienybėje, ypač važinėjant mieste.

2017 metais šis modelis pelnė „Metų naudoto kupė“ titulą. Pirkėjai buvo sužavėti jo puikia verte, stiliaus ir įrangos deriniu bei vokišku solidumu.

Kainos ir išlaikymo kaštai

Kiek kainuoja naudotas „Audi TT“ kupė?

Pirmosios kainų žymės prasideda nuo maždaug 3510 eurų už 2006 metų antrąją TT kartą su gana dideliu pravažiuotų kilometrų skaičiumi, įsigyjant automobilį iš privačių asmenų. Už 5850–8190 eurų jau galite rasti prižiūrėtą, vidutiniškai pravažiuotą TT su serviso istorija. Jei jūsų biudžetas siekia 9360–11 700 eurų, turėsite galimybę rinktis 2010 metų modelius su pilna serviso istorija ir vidutiniais ridos rodikliais, o už 11 700–14 040 eurų – 2011 ar 2012 metų automobilius puikios būklės.

Išlaikymo ypatybės

Dyzelinė versija – ekonomiškiausia, turinti žemesnę CO2 emisiją ir kainuojanti mažiau kelių mokesčių. Jos oficialios sąnaudos – 5,3 l/100 km. Antrosios kartos 2.0 l benzininis variklis sunaudoja apie 7,7 l/100 km ir išmeta 183 g/km CO2, o V6 modelio skaičiai siekia 10,3 l/100 km ir net 247 g/km CO2. Atsižvelkite, kad ekonomiškiausių variantų antrinėje rinkoje vertė išlieka aukšta, tad ir kaina bus didesnė.

Labai svarbu patikrinti priežiūros istoriją – automobiliai su tokia dokumentacija kainuos daugiau, tačiau žymiai lengviau likviduoti panaudojus. Senesnius automobilius be problemų gali prižiūrėti specialistai nepriklausomose dirbtuvėse.

Antra „TT“ karta pasižymi itin gera patikimumo statistika, o draudimo įmokos yra kiek didesnės dėl sportinio kupė statuso – šią išlaidų dalį būtina numatyti biudžete.

Modelio pasirinkimas

Kurią „Audi TT“ kupė versiją verta įsigyti?

Nereikėtų nuvertinti 2.0 l TFSI (197 AG) variklio – jis lengvesnis ir smagesnis vairuoti už sunkesnį V6. Kalbant apie galią, 3.2 l V6 (247 AG) variklis yra greitesnis ir kaip standartą turi keturių varančiųjų ratų sistemą, kas leidžia maksimaliai išnaudoti galios pranašumus.

2008 metais atsirado ir 2.0 l TDI (168 AG) dyzelinė versija – ji išsiskiria gera trauka ir mažomis CO2 emisijomis (tik 138 g/km). Šis TT taip pat turi quattro visų varančiųjų ratų pavarą.

Standartinė 6-lankų mechaninė pavarų dėžė idealiai derinama prie variklių, tačiau norintiems automatinio pavarų perjungimo, patiks S-tronic pusiau automatinė sistema – ji šiek tiek ekonomiškesnė ir dirba dar greičiau. Kai kuriuose modeliuose montuota ir „Magnetic Ride“ pakaba, kurios standumą galima keisti „Komforto“ arba „Sport“ režimu, nors bazinė pakabos sistema taip pat pakankamai gera.

Visuose TT kupė modeliuose rasite automatinį klimato valdymą, lengvojo lydinio ratlankius, elektroninę stabilumo kontrolę, užuolaidines oro pagalves ir pusiau odines sportines sėdynes. Populiarių spalvų metalizuoti dažai padeda išlaikyti aukštą likutinę vertę.

Pagrindinės alternatyvos

Kokie naudoti kupė modeliai dar gali sudominti?

„Audi TT“ laikoma išskirtine, bet sportinių kupė rinkoje yra keletas įdomių alternatyvų:

  • BMW 3 serijos kupė – naudoja klasikinę sedanų architektūrą, bet išsiskiria stilingesniu charakteriu. Puikus vairavimas, aštrus vairo valdymas bei puiki pusiausvyra posūkiuose. Važiuoklė standi ir gali būti per kieta prastos būklės keliuose, tačiau dažniausiai komfortas patenkinamas.
  • Volkswagen Scirocco – tas pats „Volkswagen“ koncernas kaip ir „TT“, todėl kokybė ir inžinerija atitinka aukštus standartus. Puikus valdymas, vairuotojui leidžiama keisti pakabos standumą, vairo ir akseleratoriaus jautrumą, o interjero apdailos kokybė – nepriekaištinga.
  • Alfa Romeo Brera – išskirtinio dizaino kupė, kurio vairo valdymas labai jautrus. Tačiau, palyginus su kitais, posūkiuose linkusi labiau „pavirsti“, ypač V6 variklio versijose, o patikimumas kelia klausimų. Vis dėlto išliekamoji vertė antrinėje rinkoje – aukšta.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *