Automobiliai, kurių remontas kainuoja mažiausiai

Automobiliai, kurių remontas kainuoja mažiausiai

Renkantis automobilį – naują ar naudotą – svarbu įvertinti ne tik jo kainą ir draudimo įmokas. Verta pasidomėti ir skirtingų modelių patikimumu bei vidutinėmis remonto kainomis. Šiame gide apžvelgiama, kokių išlaidų galima tikėtis lankantis autoservise.

Surinkome informaciją apie populiariausius automobilius Lietuvoje, kad galėtumėte palyginti jų aptarnavimo bei remonto kaštus.

Dešimt automobilių, kuriuos remontuoti pigiausia

  • Honda Jazz
  • Toyota Yaris
  • Fiat 500
  • Opel Corsa
  • Nissan Juke
  • Kia Sportage
  • Honda Civic
  • Volkswagen Polo
  • Hyundai Tucson
  • Ford Fiesta

Automobilis, kurio remontas kainuoja mažiausiai

Pirmą vietą pigiausių remontų sąraše užima kompaktiškas, tačiau patikimas „Honda Jazz“. Toliau pateikiami šio modelio remonto kainų vidurkiai atskirose kategorijose:

  • Akumuliatorius: 150 €
  • Stabdžių kaladėlės ir diskai: 220 €
  • Paskirstymo diržas ir vandens siurblys: 300 €
  • Sankaba: 560 €
  • Pakabos remontas: 130 €

Daugiau informacijos apie Honda Jazz patikimumą rasite atskiruose giduose.

Kaip buvo sudarytas šis sąrašas

Remiantis populiariausiais automobilių modeliais, siekta pateikti aktualią ir objektyvią statistiką. Kuo daugiau žmonių vairuoja konkretų modelį, tuo daugiau gaunama remonto kainų pasiūlymų, tad rezultatai atspindi realias rinkos tendencijas.

Sąrašas sudarytas įvertinus vidutines penkių pagrindinių remonto kategorijų kainas, pasitelkiant autoservisų pasiūlymus 2023–2024 metais. Sumavus kiekvienos kategorijos kainas, buvo sudarytas dešimtuko reitingas.

Remonto kategorijos

Apžvelkime pagrindines automobilių remonto kategorijas.

Akumuliatoriaus keitimas

Automobilių akumuliatoriai paprastai tarnauja 4–5 metus, jei yra prižiūrimi tinkamai. Pagrindiniai požymiai, kad akumuliatorius baigia galioti:

  • Silpnai šviečiantys žibintai
  • Elektros trikdžiai
  • Sunkus variklio užvedimas
  • Kylantys maitinimo sutrikimai

Automobilių akumuliatoriaus keitimo vidutinė kaina siekia apie 260 €, nepriklausomai nuo gamintojo.

Stabdžių kaladėlių ir diskų keitimas

Stabdžių kaladėlės ir diskai dyla skirtingai, tačiau vienaip ar kitaip veikia visą stabdžių sistemą. Kaladėlės dažniausiai tarnauja apie 48 – 112 tūkst. km. Dylant pastebimas cypimas ir sumažėjęs stabdymo efektyvumas. Stabdžių diskai dažnai keičiasi kas 96 tūkst. km arba rečiau – priklauso nuo vairavimo sąlygų.

Vidutinė stabdžių kaladėlių ir diskų keitimo kaina yra apie 280 €.

Paskirstymo diržas ir vandens siurblys

Paskirstymo diržo keitimo dažnis dažniausiai siekia 64 – 160 tūkst. km. Jį keisti būtina laiku, nes diržas atsakingas už tikslų variklio veikimą. Kai diržo galiojimo laikas baigiasi, dažnai užsidega variklio valdymo lemputė, gali pasireikšti užvedimo sunkumai ar prastas darbas.

Paskirstymo diržo ir vandens siurblio keitimo vidutinė kaina – apie 650 €.

Sankabos keitimas

Sankabos keitimas – vienas brangiausių remonto darbų, kurio kaina siekia apie 730 €. Pagrindiniai signalai, kad sankaba susidėvėjo: trūkčiojimas, praslydimas, minkštas ar „limpantis“ pedalas, prastas pajudėjimas iš vietos.

Pakabos remontas

Be pakabos automobilių važiavimas būtų nepatogus, nes kelio nelygumai smarkiai jaustųsi. Pakabos sistemos dėka užtikrinamas komfortas. Dažniausiai taisomi elementai yra šarnyrai ar spyruoklės.

Vidutinė pakabos remonto kaina – 155 €.

Kainų palyginimas skirtingose kategorijose

  • Mažiausia akumuliatoriaus keitimo kaina iš dešimtuko buvo Honda Jazz – 150 €, kas leidžia sutaupyti apie 110 €, palyginti su vidurkiu.
  • Stabdžių kaladėlių ir diskų keitimas pigiausiai kainuoja Honda Jazz ir Nissan Juke – po 220 €, tai apie 60 € mažiau už vidurkį.
  • Paskirstymo diržo ir vandens siurblio keitimo kaina Jazz – 300 €, ženkliai mažesnė už vidutinę kitų automobilių kainą.
  • Šioje kategorijoje Fiat 500 keitimas kainuoja pigiausiai – apie 510 €.
  • Pakabos remontas pigiausias Hyundai Tucson modelyje – 60 €.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *