Daugelis vairuotojų neretai patiria nemalonumų bendraudami su draudimo bendrovėmis. Automobilių draudimas neretai tampa tikru išbandymu – kainos kyla, o išmokas atgauti darosi vis sudėtingiau.
Automobilių draudimo kainų augimas
Per pastaruosius dvejus metus Kasko draudimo įmokos išaugo itin sparčiai – praėjusiais metais jos padidėjo net 26 procentais, o metais anksčiau – dar 24 procentais. Tokia situacija kelia vis didesnį nepasitenkinimą vairuotojų tarpe, nes nemaža dalis jų jaučia, kad už brangiai mokamus pinigus jie negauna adekvačios paslaugos. Dar daugiau nusivylimo atsiranda tuomet, kai pateikus prašymą atlyginti žalą, besikreipiantieji susiduria su įvairiais apribojimais ar netgi nepagrįstais draudimo išmokų atmetimais.
Dažniausiai pasitaikančios problemos
- Staigus ir dažnai nepaaiškinamas draudimo įmokų brangimas
- Neaiškios ar nesąžiningos žalos atlyginimo sąlygos
- Atsisakymas drausti automobilį dėl jo markės ar modelio
- Asmens duomenų perdavimas tretiesiems asmenims be aiškios kliento naudos
Draudimo atsisakymas dėl automobilio markės
Būna atvejų, kai draudimo bendrovės atsisako suteikti paslaugas tam tikriems automobilių modeliams. Prieš dvejus metus su šia problema susidūrė daugybė Hyundai ir Kia vairuotojų, kai šių markių automobilių vagystės šalyje išaugo net 1450 procentų. Tokia tendencija išplito per socialinius tinklus ir sukėlė didžiulį draudikų nenorą drausti šiuos automobilius.
Vairuotojų duomenų pardavimas
Vairuotojų patiriami nuostoliai neapsiriboja vien tik finansiniais klausimais. Pastaruoju metu atskleista, kad automobilių gamintojai perduoda klientų vairavimo duomenis analizės įmonėms, o šios – draudimo bendrovėms. Tai reiškia, kad surinkta informacija apie vairuotojo įpročius gali būti naudojama nustatant draudimo įmokų dydį, kartais netgi už labai simbolinį atlygį gamintojui.
- Hyundai už vieno automobilio duomenis gaudavo 0,61 Eur
- Honda – 0,26 Eur už automobilį
Ši informacija galėjo turėti tiesioginės įtakos skaičiuojant konkrečių modelių draudimo kainas. Po šių atskleidimų kai kurie gamintojai sustabdė vairavimo duomenų rinkimą.
Kviečiame pasidalinti patirtimi
Kiekvienas vairuotojas, bent kartą susidūręs su nemalonia draudimo situacija, gali išsamiai aprašyti, kokiais metais, kokio modelio automobilis buvo apdraustas, ir kokių sunkumų kilo. Jūsų istorija padės geriau suprasti dabartinę situaciją automobilių draudimo rinkoje – kviečiame dalintis savo patirtimi komentaruose.




