BMW 6 serijos GT (2017–2020) apžvalga

BMW 6 serijos GT (2017–2020) apžvalga

BMW 6 serijos Gran Turismo (GT) – tai automobilis, kuriame dizainas ir praktiškumas randa bendrą kalbą. Iš pirmo žvilgsnio šis modelis atrodo sportiškas ir šiuolaikiškas, bet kartu gali pasiūlyti ir erdvų saloną bei talpų bagažinę. Būtent šis derinys padaro jį patraukliu pasirinkimu ieškantiems naudoto prabangaus automobilio, ypač jei kaina yra svarbus veiksnys.

Bendra apžvalga

BMW 6 serijos GT išsiskiria komfortu, kone tobulu surinkimu bei komfortiška važiuokle, tačiau sportiškumo mėgėjų jis gali ir nenustebinti – posūkiuose automobilis nėra toks aštrus, kaip galima tikėtis. Nepaisant to, interjeras puikus tiek kokybe, tiek modernumu, o vietos čia daugiau nei daugumai reikia kasdien.

Stilius ir erdvė

Nepaisydamas išvaizdos, 6 serijos GT salonas džiugina erdve. Priekyje – daug vietos galvai ir kojoms, gale išlaikomas komfortas net trims suaugusiems. Bagažinėje telpa net 610 litrų, o nesunkiai galima sutalpinti devynis rankinio bagažo lagaminus. Jei reikia daugiau vietos, galinių sėdynių atlošus galima nulenkti beveik iki lygios grindų linijos (dalyjimas 40/20/40) – tokia konfigūracija naudinga gabenant ilgesnius daiktus ar išvykstant ilgesnei kelionei.

Įranga ir interjeras

Kabinos centre iš karto pastebėsite 5 serijos BMW primenančią prietaisų panelę. Aukščiausios kokybės apdaila – minkšti plastikai, chromo elementai, blizgi juoda faktūra, o malonią nuotaiką kuria konfigūruojamas aplinkos apšvietimas. Standartiškai diegiama „Professional iDrive“ sistema su plačiu 10,3 colio ekranu. Jį patogu valdyti ne tik per lietimui jautrų paviršių, bet ir fiziniu valdikliu bei greitaisiais mygtukais prie dešinės rankos. Sistema išliko viena iš savo segmento lyderių dėl patogumo ir puikių vizualinių sprendimų.

Varikliai ir važiavimas

BMW 6 serijos GT galima rinktis su dviem benzininiais varikliais – 630i (keturi cilindrai) ir 640i (šeši cilindrai), taip pat – su dviem dyzeliniais, 620d ir 630d. 640i pasižymi įspūdingu, net 335 AG pajėgumu ir puikia dinamika. Jis labiausiai tinka ieškantiems maksimalių emocijų, tačiau ir 630d dyzelis realiomis sąlygomis džiugina našumu, yra ekonomiškas ir tik minimaliai nusileidžia galingesniam broliui. 630d nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6,1 sekundės, o maksimalus abiejų variklių greitis ribojamas ties 250 km/h.

Didžiausias 6 serijos GT minusas – pojūtis posūkiuose. Automobilio dydis juntamas, tad staigiai keisti kryptį jis nenori taip entuziastingai kaip mažesni BMW modeliai. Visi 640i modeliai turi „xDrive“ visų varančiųjų ratų sistemą, kuri buvo pasirenkama ir dyzelinėse versijose. Ši sistema padeda išlaikyti gerą sukibimą bet kokiomis oro sąlygomis.

Komfortas ir vairuotojo vieta

Sėdėti už vairo čia malonu – sėdynės patogios, švelnios, bet tuo pačiu ir pakankamai tvirtai palaikančios nugarą. Didelis sėdynės ir vairo reguliavimo diapazonas leidžia patogiai įsitaisyti skirtingo ūgio vairuotojams. Norėtųsi tik kiek standesnio šoninio palaikymo – ypač posūkiuose.

Eksploatacijos ir išlaikymo kaštai

Kainos tendencijos

Planuojantiems pirkti naudotą BMW 6 serijos GT patariama numatyti bent 29 250 eurų biudžetą. Už šią sumą galima rasti 2017 ar 2018 metų 620d SE modelius su maždaug 80 000 km rida. Jei galėsite pridėti apie 2 340 eurų, atsiveria galimybė įsigyti geriau apipavidalintą 630d M Sport ar 630i variantą, o už 37 340 ir daugiau tikėtina rasti daug retesnį 640i. Naujesni, 2020 metų modeliai kainuoja netoli 46 800 eurų.

Degalų sąnaudos

  • BMW 630d oficialiais duomenimis sunaudoja tik 4,9 l/100 km, o tai puikus rezultatas turint omenyje galią ir svorį.
  • Galingesnis 640i naudoja daugiau – gamintojas deklaruoja 8,0 l/100 km.

Kiti kaštai

Visiems po 2017 m. balandžio įregistruotiems BMW 6 serijos GT galioja vienoda metinė kelių mokesčio norma – 182 eurai. Jei automobilio pradinė naujos būklės kaina viršijo 46 800 eurų, antraisiais–šeštaisiais eksploatacijos metais mokestis didėja papildomais 392 eurais.

Draudimas šioje klasėje nėra žemas – GT priklauso 40–50 draudimo grupei, tad metiniai įkainiai bus didesni nei mažesnių BMW. Prie jų prisideda ir aukštesnės serviso sąnaudos.

Ką verta rinktis?

Vertinant kainos ir kokybės santykį (tiek pirkimo, tiek eksploatacijos), verta dairytis 630d dyzelio. Šis variklis pasižymi pakankamu galingumu ir taupumu. Pirmojo lygio SE apdailos automobilių rinkoje nedaug – dažniau pasitaiko M Sport versijos, kurios nėra labai brangesnės, bet dažnai turi daugiau įrangos.

Kokius konkurentus verta aptarti?

BMW 6 serijos GT artimiausi alternatyvūs modeliai – Audi A7 bei Mercedes-Benz CLS. Abu jie kaip ir 6 serijos GT apjungia dinamišką išvaizdą su praktiškumu. Kitas vertas dėmesio pasirinkimas yra BMW 5 serijos modelis, kuris pasižymi daugiau galimų modifikacijų ir yra gausiau siūlomas naudotų automobilių rinkoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *