2014 metų atnaujinta M5 modelio versija sulaukė subtilių, bet svarbių pakeitimų, kurie išryškina jo išskirtinumą tarp sportiškų prabangių sedanų. Ženkliausias naujumas – papildomai siūlomas Competition paketas, pabrėžiantis M5 sportinį charakterį ir išskirtines dinamines savybes.
Išorės ir vidaus atnaujinimai
M5 modelis nebuvo per daug keičiamas iš išorės, todėl dauguma naujovių pastebimos tik išmanantiems šį automobilį. Pavyzdžiui, priekinei grotelių daliai suteikta blizgi dvigubo stipino apdaila su M5 emblema, kuri primena pirmuosius šios serijos sportinius sedanus. Priekinius žibintus pakeitė pilnai LED technologija, o galiniai žibintai tapo tvarkingesni iš vidaus. Salone montuojamas naujos kartos, šiek tiek retro stiliaus, trijų stipinų vairas, identiškas naudojamam sportiškame M6. Vidaus dizainą pagyvina daugiau chromuotų detalių, o iDrive valdymo svirtis dabar reaguoja į ranka rašomus gestus – tai savybė, žinoma prabangesniuose automobiliuose.
Pagalbos vairuotojui sistemos
Kartu su sportiniu potencialu, automobilis aprūpintas išmaniosiomis pagalbos sistemomis. Integruoti naujos kartos paliktos eismo juostos perspėjimo, avarijų išvengimo ir pėsčiųjų atpažinimo sprendimai. Taip pat sumontuotas naujas automatinio tolimųjų šviesų valdymo pagalbininkas, užtikrinantis didesnį saugumą kasdienėse situacijose.
Naujasis Competition paketas
Daugiausia dėmesio sulaukia papildomai siūlomas Competition paketas – jį gali pasirinkti tiek M5, tiek visi M6 modelių turėtojai. Su šiuo paketu variklio galia siekia 575 arklio galias (vietoj anksčiau buvusių 560), o įsibėgėjimas iki 100 km/h sutrumpėja dešimtąja sekunde. M5 įsibėgėja per 4,1 sekundės, o realūs bandymai rodo ir dar įspūdingesnius rezultatus. Maksimalus greitis apribojamas iki 250 km/h, bet galima užsisakyti ribotuvo perkėlimą iki 305 km/h. Vairuotojai gali rinktis tarp septynių pavarų dvigubos sankabos automatinės arba šešių pavarų mechaninės dėžės.
Pagerintos važiavimo savybės
Competition paketas atneša ne tik daugiau galios, bet ir pastebimai pagerina valdymą. Montuojama standesnė pakaba su tvirtesnėmis stabilizatoriaus traukėmis, optimizuota pakabos elastokinematika bei M serijos diferencialas gale. Automobilio kėbulo aukštis sumažinamas 10 mm, todėl jis tampa tvirtesnis posūkiuose. Svarbus ir naujas hidraulinis vairo stiprintuvas, leidžiantis tiksliau kontroliuoti automobilį. Specialus M Dynamic režimas su šiuo paketu veikia dar agresyviau. O už papildomą mokestį galima pasirinkti anglies keramikos stabdžius, užtikrinančius aukščiausią stabdymo efektyvumą.
Išskirtiniai vizualūs akcentai
Iš Competition serijos M5 lengva atpažinti ir vizualiai: montuojami specialiai sukurti 20 colių lengvo lydinio ratlankiai bei juodai chromuoti sportinio išmetimo vamzdžiai. Šie elementai subtilūs, tačiau lojaliems markės gerbėjams iš karto išduoda ypatingą automobilio statusą.
Vieta tarp konkurentų
Šis patobulintas M5 praktiškai prilygsta vienam iš galingiausių tiesioginių konkurentų pagal dinamiką. Tačiau varantieji ratai vis dar lieka galiniai – gamintojas kol kas neplanuoja orientuotis į keturių varančiųjų ratų sistemas su šia modelių karta. Tai leidžia tikėtis dar daugiau naujovių ateityje ir išlaiko intrigą tarp sportinių prabangių sedanų gerbėjų.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.