Norite nusipirkti tikrą big boy dyzelinį automobilį? Na, o thw M67 variklį iš BMW tikrai būtų galima pavadinti dyzelinu tikriems dyzelino mėgėjams. Turėjau malonumą jį vairuoti kaip prabangią nuomą ir, pasakysiu, verkiau, kai jį grąžinau.
Nesate skaitymo gerbėjas? Štai trumpa šio ilgo straipsnio santrauka.
Įprastos BMW M67 variklio problemos
- Purkštuko gedimas
- Turbo gedimas
- Sūkurio sklendės gedimas
- Užsikimšęs EGR vožtuvas
- DPF gedimas
- PCV vožtuvo gedimas
Pirmiausia sužinosime daugiau apie šio variklio specifikacijas, tada aptarsime įprastas BMW M67 variklio problemas ir sužinosime daugiau apie šio modelio problemas. Galiausiai sužinosime daugiau apie modelius, kuriuose yra šis variklis. Taigi, pradėkime.
Pagrindinės BMW M67 variklio specifikacijos
Dabar, prieš pasinerdami į M67 variklio problemas, pirmiausia sužinokime daugiau apie specifikacijas ir pažiūrėkime, kokius skaičius stumia šis variklis. Specifikacijos yra tikrai svarbios, ypač tiems, kurie nori įsigyti automobilį su šiuo konkrečiu varikliu. M67 yra V8 dyzelinis variklis, kuris buvo sukurtas specialiai dideliems 7 serijos modeliams, kuriuos BMW pardavė nuo 1998 iki 2009 m. Tada šis variklis buvo pakeistas N57. M67 įdomu tai, kad šis variklis buvo vienas pirmųjų variklių, įdiegusių turbokompresorių ir „Common Rail“ dyzelino įpurškimą. Dėl to šis variklis tuo metu buvo gana revoliucinis ir sulaukė didelio dėmesio dėl šių technologijų, dėl kurių dyzelinis variklis buvo pasirinktas Europoje. M67 yra dviejų variantų: 4,0 l ir 4,5 l. Pagrindinis skirtumas tarp jų yra poslinkis ir bloko medžiaga. 4,0 l blokas buvo pagamintas iš ketaus, o 4,5 l variklis – iš aliuminio. Dėl šios medžiagos 4,5 l buvo apie 30 kilogramų lengvesnis, nors jo tūris didesnis. 4,5 l buvo didelis šio dizaino patobulinimas ir šie varikliai buvo išleisti po 2005 m. Bet čia yra visos šio variklio specifikacijos.
- Konfigūracija: V8
- Darbinis tūris: 4,0L, 4,5L po 2005 m
- Anga: 84 mm, 87 mm
- Eiga: 88 mm, 93 mm
- Bloko medžiaga: ketaus, aliuminis po 2005 m
- Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
- Turbokompresorius: Taip
- Degalų įpurškimas: Common Rail
- Arklio galios: 235 – 326 AG
- Sukimo momentas: 560–750 Nm (413–553 lb-ft)
Dažnos BMW M67 variklio problemos
Šio straipsnio pradžioje išvardijome dažniausiai pasitaikančias BMW M67 variklio problemas, o dabar pereikime prie šių problemų.
Purkštuko gedimas
Pirmoji ir turbūt dažniausia problema yra purkštuko gedimas. Taigi, kodėl tai yra M67 variklio problema? Na, tai dažna dyzelinio variklio problema. Dyzeliniai varikliai turi problemų su purkštukais. Šiuo metu labiausiai paplitę „common rail“ dyzeliniai varikliai. Šiuose varikliuose naudojami labai sudėtingi purkštukai, kurie įpurškia degalus esant kraštutiniam bar/PSI slėgiui. Taigi, galime pasakyti, kad per savo gyvenimą jie daug išgyvena. Ir galiausiai jie gali sugesti dėl ridos arba dėl prasto kuro. Abi situacijos gali nužudyti purkštukus. Tačiau gerai yra tai, kad galite juos atkurti. Ir tai yra labiau rekomenduojamas būdas nei juos pakeisti, nes pakeitimas jums kainuos nemažus turtus. Kartais ši paslauga gali kainuoti daugiau nei šie 20 metų senumo automobiliai, kurie turi šį variklį. Taigi, geriau saugokitės šių purkštukų, nes juos taisyti brangu.
Turbo gedimas
Turbokompresoriaus gedimai taip pat gana dažni šiuose varikliuose. Tai dar viena dažna šių dyzelinių variklių problema. M67 naudoja dviejų turbinų sąranką, o tai reiškia, kad šiame variklyje yra dvi turbinos. Po vieną kiekvienam bankui. Ir abu jie linkę sugesti varikliui pasiekus 150 000 km. Šios turbinos gali tarnauti ilgiau, jei reguliariai keičiate alyvą ir atliekate techninę priežiūrą. Bet jei variklis yra prastai prižiūrimas ir perkaista, tai gali sugadinti ir turbinas. Taigi, velenas pradės klibėti, o turbina pradės skleisti švilpimo garsus. Be to, sugedus turbinai gali nutekėti alyva. Apskritai turbo gedimas yra labai brangi problema. Teigiamas dalykas yra tai, kad šias turbinas taip pat galima perkonstruoti. Galite juos atstatyti specialioje parduotuvėje ir jie veiks kaip nauji. Štai kodėl rekomenduojame eiti šiuo keliu, nes naujos turbinos pirkimas gali būti gana brangus dalykas.
Sūkurio sklendės gedimas
Kita dažniausia BMW M67 variklio problema yra sūkurių problema. Taigi, kas yra sūkurinis atvartas ir kodėl tai yra problema? Sukamieji sklendės tiems, kurie nežino, yra dyzelinių variklių įsiurbimo sklendės. Dyzeliniai varikliai neturi droselio korpuso, kaip benzininiai varikliai, ir jie naudoja sūkurinius sklendes, kurios atidaromos ir uždaromos. Visa tai atlieka speciali pavara. Šiuose dyzeliniuose varikliuose įsiurbimo kolektoriai prisipildo anglies. Ir šie suodžiai tiesiog sugadins atvartus. Dėl to jie suges ir sukels daugybę problemų. Išeitis – labai dažnai valyti įleidimo angą. Ir tai yra kažkas, ko niekas nedaro. Taigi, sūkuriniai sklendės turi būti pašalintos ir visam laikui pašalintos, kad nekiltų problemų. Tai gali sukelti tam tikrų problemų, o degalų ekonomija gali šiek tiek sumažėti. Taigi, jūs turite būti tam pasiruošę arba tiesiog pakeisti įsiurbimo kolektorių nauju. Tai gali būti gana brangu.
Užsikimšęs EGR vožtuvas
Kita labai dažna daugelio dyzelinių variklių, įskaitant M67 variklį, problema yra EGR problema. Taigi, kas yra EGR? EGR yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas. Šis vožtuvas grąžina dalį išmetamųjų dujų atgal į įsiurbimo kolektorių. Blogai yra tai, kad šį EGR vožtuvą tikrai lengva užkimšti anglimi. Šie vožtuvai gali sugesti net 30 000 km. Todėl rekomenduojama reguliariai valyti EGR vožtuvą. Ir tai taip pat yra dar vienas dalykas, kurio nedaro joks savininkas, ir galiausiai jie užsikemša EGR. Taip pat yra keletas kitų simptomų, tokių kaip patikrinimo variklio lemputė, grubus variklio darbas ir šlubavimo režimas. Sprendimas yra ištrinti EGR arba pakeisti jį nauju komponentu. Ją ištrynus gali nepavykti atlikti išmetamųjų teršalų bandymo.
DPF gedimas
Kita gana dažna šio variklio problema – DPF filtro užsikimšimas ir gedimas. Tiems, kurie nežino, DPF yra dyzelino kietųjų dalelių filtras. Naujesnėse šio variklio versijose yra šis DPF ir tik šiuose modeliuose DPF tai yra problema. Tai dar vienas išmetamųjų teršalų įtaisas, kuris sulaiko suodžius. Tada, kai važiuojate greitkeliu ir DPF yra pilnas, jį reikia regeneruoti. Arba tiesiog sakoma, išvalyta. Šis komponentas apsivalo įpurškdamas dyzelino ir sudegindamas suodžius. Daugelis žmonių nedaro DPF regeneravimo. Jie taip važinėja ilgą laiką ir DPF tiesiog užsikimš. Šios problemos sprendimas – rankiniu būdu išvalyti DPF arba visiškai jį išimti iš automobilio. Tai taip pat sugadins išmetamųjų teršalų kiekį ir jums nepavyks atlikti išmetamųjų teršalų bandymų.
PCV vožtuvo gedimas
Paskutinė mūsų sąrašo problema yra PCV vožtuvo gedimas. Taigi, kas yra PCV vožtuvas ir kodėl tai yra problema? Kiekvienas variklis turi PCV vožtuvą, kuris yra teigiamas karterio ventiliacijos vožtuvas. Šis vožtuvas surenka alyvos garus karterio viduje ir išleidžia šias dujas į įsiurbimo angą. Gali atsitikti taip, kad šis vožtuvas gali sugesti ir jūs galite pradėti vartoti alyvą. Dėl šios problemos taip pat gali nutekėti variklis. Daugiausia dėl to, kad slėgis norės iš kažkur pabėgti, o lengviausia vieta yra tarpinės. Laimei, jį pakeisti nėra brangu ir tai galima padaryti gana lengvai.
Kuriuose modeliuose yra BMW M67 variklis?
- 1999 – 2001 BMW E38 740d
- 2002 – 2005 BMW E65 740d
- 2005 – 2009 BMW E65 745d
- 1999 metų BMW Z9 koncepcinis
Kokios yra dažniausios BMW M67 variklio problemos?
Šis variklis neturi rimtų problemų, daugiausia dėl įprastų dyzelinių problemų. Įprasti tokie dalykai kaip purkštuko gedimai, turbokompresoriaus gedimai, užsikimšęs EGR, užsikimšęs DPF, sūkurio sklendės gedimai ir PCV vožtuvo gedimai.
Ar BMW M67 dyzelinis variklis yra patikimas?
Taip, šis variklis yra labai patikimas, jei rasite gerą pavyzdį, turintį daug techninės priežiūros istorijos ir gerai jį prižiūrėsite, šis variklis nesunkiai užtektų 500 000 km.