Mano patirtis su N43 varikliu iš tikrųjų yra ne su BMW, o su Peugeot. Taip, teisingai. BMW pasidalino savo N43 varikliu su PSA grupe (Peugeot ir Citroën) ir pavadino jį 1,6 VTI varikliu.
Įprastos BMW N43 variklio problemos
- Uždegimo žvakės ir ritės gedimas
- Anglies kaupimasis
- Purkštuko gedimas
- HPFP gedimas
- Laiko grandinės problemos
- VANOS problemos
- NOx jutiklio gedimas
- Vandens siurblio ir termostato gedimas
Norite sužinoti daugiau? Skaityti toliau.
Pagrindinės BMW N43 variklio specifikacijos
Pirmiausia pažvelkime į pagrindines šio variklio specifikacijas. BMW N43 variklis yra benzininis variklis, kurį BMW gamino 2007–2011 m. Tai buvo labai trumpalaikis variklis, sukurtas specialiai pradinio lygio modeliams. Greitas jo žlugimas buvo daugiausia dėl to, kad rinka krypo į variklius su turbokompresoriumi, o jį pakeitė N13 variklis, kuris yra turbo variklis. Taigi, kaip tikriausiai manote, N43 yra atmosferinis variklis. Šis variklis yra 4 eilės, o tai reiškia, kad yra keturi cilindrai. Jis buvo dviejų tipų: 1,6 l ir 2,0 l. Blokas, kaip ir galvutė, buvo pagaminti iš aliuminio, todėl variklis buvo gana lengvas. Galvutės konstrukcija yra DOHC su keturiais vožtuvais viename cilindre. Šiame variklyje taip pat naudojamos labai pažangios technologijos, tokios kaip VANOS. Tiesą sakant, šis variklis turi dvigubą VANOS, tiek ant įsiurbimo, tiek išmetimo skirstomojo veleno. Variklis taip pat naudoja tiesioginį įpurškimą, kuris dar labiau padidina efektyvumą, tačiau taip pat sukėlė tam tikrų problemų. N43 įdomu tai, kad šis variklis nebuvo parduodamas šalyse, kuriose benzine yra daug sieros. N43 taip pat nėra „Valvetronic“, kuri yra dar viena pagrindinė problemų kituose BMW varikliuose priežastis. Štai BMW N43 variklio specifikacijos.
- Konfigūracija: inline-4
- Talpa: 1,6L arba 2,0L
- Anga: 82 arba 84 mm
- Eiga: 75,7 arba 90 mm
- Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
- Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
- Kintamasis vožtuvo laikas: Taip, dvigubas VANOS
- Tiesioginis įpurškimas: Taip
- Arklio galios: 121 – 168 AG
- Sukimo momentas: 160–210 Nm (118–155 lb-ft)
Dažnos BMW N43 variklio problemos
Išvardijome dažniausiai pasitaikančias BMW N43 variklio problemas, o dabar atėjo laikas išsamiau išnagrinėti kiekvieną iš jų, todėl sekite mus, kol mes išsamiai paaiškinsime kiekvieną problemą.
Uždegimo žvakės ir ritės gedimas
Pirmoji ir dažniausia N43 variklio problema yra uždegimo žvakės ir ritės gedimas. Abu šie uždegimo komponentai šiems varikliams dažnai kenčia. Taip yra dėl to, kad BMW naudotos ritės yra gana blogos ir netgi buvo atšauktos šios uždegimo ritės. Su šia problema susiję simptomai yra variklio patikrinimo lemputė, variklio uždegimo sutrikimai, prastas variklio darbas ir prastos degalų sąnaudos. Variklis nebus patenkintas, kai kils problemų dėl šių uždegimo komponentų. Lengviausias būdas išbandyti konkrečią ritę yra tiesiog jas pakeisti. Jei patikrinimo variklio lemputės kodas pereina į kitą cilindrą, tai sukelia jūsų problemą.
Anglies kaupimasis
Anglies kaupimasis yra dar viena didelė šio BMW N43 variklio problema. Taigi, kodėl tai yra šio variklio problema? Na, šis variklis naudoja tiesioginį įpurškimą. Šio tipo įpurškimui naudojamas kitoks dujų įpurškimo būdas, palyginti su anksčiau naudotu įpurškimu. Taigi, įsiurbimo vožtuvai nėra valomi, kaip paprastai buvo senesniuose varikliuose. Laikui bėgant alyvos garai pradeda lipti prie vožtuvų ir susidaro anglies nuosėdos. Šios nuosėdos gali tapti labai per didelės ir sukelti vožtuvų veikimo sutrikimus. Tai sukels uždegimo pertrūkius, suspaudimo praradimą ir galios praradimą. Sprendimas – kas 60 000 km atlikti metodą, vadinamą riešutmedžio pūtimu, kad išvengtumėte šių problemų.
Purkštuko gedimas
Purkštukų gedimai taip pat labai dažni BMW N43 variklyje. Šis variklis, kaip minėjome anksčiau, naudoja tiesioginį įpurškimą. Šis įpurškimo būdas naudoja specialius sudėtingus pjezo kristalų purkštukus, kurie yra gana jautrūs. Jie dažnai genda ir jų beveik neįmanoma atkurti. Jų pakeitimas gali būti gana brangus. Štai kodėl patartume prieš perkant vieną iš šių automobilių su šiais varikliais įsitikinti, ar purkštukai yra geros būklės. Perskaitykite mūsų vadovą apie kuro purkštukų problemas, kad sužinotumėte apie blogų degalų purkštukų simptomus.
HPFP gedimas
Be naujų purkštukų, šioje tiesioginio įpurškimo sistemoje taip pat naudojamas antrinis aukšto slėgio degalų įpurškimo siurblys (HPFP). Šis antrinis įpurškimo siurblys garsėja gedimu. Kai tai nepavyksta, jis gali pradėti gaminti keistus simptomus. Būtent, patikrinkite variklio lemputę, variklio užgesimą, dvejones, prastą degalų ekonomiją, degalų nuotėkį ir triukšmą. Šį siurblį rekomenduojama pakeisti nauju. Nors kai kuriuos iš jų galima atstatyti. Taigi, jei norite, galite eiti šiuo keliu.
Laiko grandinės problemos
Paskirstymo grandinės problemos taip pat labai paplitusios šiuose N43 varikliuose. Ir jie gali būti iš įvairių vietų. Pirmoji problema yra atvejis, kai paskirstymo grandinė ištempiama. Tai sukels variklio barškėjimą, o jei nebus kreipiamas dėmesys, grandinė šokins ir sugadins variklį. Grandinės kreiptuvai taip pat labai nusidėvi ir išskiria šiukšles, kurios patenka į alyvos kanalus, o tai neleis alyvai tekėti. Tai sukelia variklio gedimą. Galiausiai gali sugesti paskirstymo grandinės įtempiklis. Sukelia problemų ir atsipalaiduoja grandinė. Apskritai, šis variklis yra beveik košmaras, atsižvelgiant į šias paskirstymo grandinės problemas. Tik reguliarus alyvos keitimas gali šiek tiek atitolinti šias problemas ir pailginti variklio tarnavimo laiką.
VANOS problemos
Šiam varikliui taip pat būdingos VANOS problemos. Tiems, kurie nežino, VANOS sistema yra kintamasis vožtuvo laikas, kurį turi šis variklis. Yra du solenoidai, po vieną ant kiekvieno skirstomojo veleno. Jie linkę žlugti ir sukelti problemų. Dažniausia bus variklio patikrinimo lemputė. Tačiau gali būti ir kitų simptomų, pavyzdžiui, galios praradimas ir prastos degalų sąnaudos. Laimei, pakeisti šiuos komponentus nėra beprotiškai brangu, nes tai tik solenoidai. Kitaip tariant, elektroninės pavaros.
NOx jutiklio gedimas
Kita didelė šio variklio problema yra NOx jutiklio gedimas. Taigi, kas yra NOx jutiklis ir kaip tai gali kilti problema? NOx jutiklis yra specialus šių tiesioginio įpurškimo variklių jutiklis, skirtas matuoti NOx daleles išmetamosiose dujose. Taigi, montavimo padėtis yra ant automobilio išmetimo vamzdžio, kažkur per vidurį, kur eina B statramsčiai, bet iš apačios. Gali atsitikti taip, kad šis jutiklis gali sugesti, o jam sugedus bus rodoma variklio patikros lemputė, prastas išmetamųjų teršalų kiekis, grubus variklio darbas, uždegimo sutrikimai ir didelės degalų sąnaudos. Dabar pereikime prie kitų BMW N43 variklio problemų.
Vandens siurblio ir termostato gedimas
Paskutinė problema mūsų BMW N43 variklio problemų sąraše yra vandens siurblio ir termostato problema. Šie du komponentai dažnai sugenda. Ypač termostatas. Šis komponentas gali sugesti dviejose padėtyse. Arba uždaryta, arba atvira. Jei jis uždarytas, automobilis nuolat perkaistų. Jei jis suges šaltoje padėtyje, šį variklį bus labai sunku pasiekti iki temperatūros. Kita vertus, vandens siurblys taip pat gali sukelti problemų. Būtent triukšmas ir nuotėkis. Jis gali veikti taip blogai, kad variklis nuolat perkais. Taigi, jei pastebėsite vieną iš šių simptomų, turėsite pakeisti blogą komponentą.
Kuriuose modeliuose yra BMW N43 variklis?
- 2007 – 2009 BMW E81/82/87/88 116i
- 2008 – 2011 BMW E81/87/88 118i
- 2007 – 2011 BMW E90/91/92/93 320i
- 2007 – 2009 BMW E60/61 520i
Kokios yra dažniausios BMW N43 variklio problemos?
Įprastos BMW N43 variklio problemos yra ritės gedimai, anglies kaupimasis, purkštuko gedimas, HPFP gedimas, vandens siurblio gedimas, termostato gedimas, paskirstymo grandinės ištempimas, paskirstymo grandinės kreiptuvo gedimas, dėl kurio atsiranda alyvos badas, VANOS problemos ir NOx jutiklio gedimas. Apskritai tai gana problemiškas variklis.
Ar BMW N43 variklis yra patikimas?
Trumpas atsakymas yra ne. Tai turbūt vienas prasčiausių BMW pagamintų variklių. Kurdamas ir išbandydamas šį variklį BMW neįdėjo daug pastangų. Jame yra daugybė problemų, kurias išspręsti gali būti košmaras. Štai kodėl turėtumėte to vengti.