Kodėl, o kodėl, automobilių kompanijos, kurios tariamai rūpinasi amerikiečiais, nepateiks mums perspektyvaus turistinio vagono?
Atrodo, kad BMW yra vienas gamintojas, kuris žino šį klausimą, bet aplenkia atsakymą. Dar labiau apmaudu yra tai, kad Vokietijos įmonė ir kitos įmonės jau daugelį metų savavališkai išmetė tą patį frazę: „Gal sugrąžinsime vagoną į JAV“.
Juo labiau erzina žinia, kad bavarai, siekdami neatsilikti nuo paklausos, padidino savo M3 Touring ilgo stogo versijos gamybą Miunchene.
Informacija ateina per Bimmer Šiandien, kuri kalbėjosi su BMW M generaliniu direktoriumi Franku van Meeliu. Jis sakė, kad bendrovė buvo nustebinta susidomėjimo M3 Touring nuo jo debiuto per praėjusių metų Goodwood Festival of Speed. Tiesą sakant, jis sakė, kad bendrovė turėjo palengvinti gamybos padidinimą savo Miuncheno gamykloje. Nepaisant padidėjusios gamybos, užsakymų atsilikimas reiškia, kad klientai vis dar yra laukiančiųjų sąrašuose, sakė jis.
Praėjusiais metais van Peelas pripažino, kad M universalų paklausa JAV nuolat auga, o BMW „atsižvelgė“ į turistinį pavyzdį. Krosoveriai tikrai yra šio dešimtmečio universalo versija, kuri amerikiečių entuziastams palieka nedaug pasirinkimų: tik brangios „Audi“, „Volvo“ ir „Mercedes-Benz“ versijos bei keletas kitų.
Detalės, kurios buvo paskelbtos praėjusiais metais – likus keliems mėnesiams iki to, kai universalas buvo pradėtas parduoti Europoje, JK ir kitur – pažymėjo, kad M3 Touring buvo prieinamas tik Competition specifikacijoje su xDrive visų varančiųjų ratų pavara ir 3,0 litrų dviguba pavara. Turbo inline-6 su 503 arklio galių ir 479 svarų pėdų sukimo momentu. Kainos prasidėjo nuo 80 550 GBP (105 000 USD). Daugiau informacijos apie M3 pristatymą rasite čia.