X1 yra BMW kompaktiškas aukščiausios kokybės visureigis, kuris rinkoje yra nuo 2009 m. Su visų ratų pavara (AWD) ir 4 cilindrų varikliu su turbokompresoriumi, BMW X1 yra pakankamai galingas daugeliui vairavimo poreikių.
BMW X1 pagrindinės problemos – gedimai
BMW X1 turi keletą problemų, kaip ir bet kuris kitas automobilis, ir šiame straipsnyje aprašomos dažniausiai pasitaikančios problemos.
Aušinimo skysčio nuotėkio problema
2014 ir 2016 m. BMW X1 modeliai turi tam tikrų aušinimo skysčio nuotėkio problemų. Tai gali atsirasti dėl sandarinimo gedimų arba prastos konstrukcijos.
Aušinimo skysčio nuotėkis gali sukelti variklio perkaitimą, todėl nevalia to ignoruoti. Negana to, aušinimo skysčio nutekėjimas trikdo visą aušinimo sistemą ir sunku išlaikyti tinkamą temperatūrą salone.
Klimato kontrolės problemos
2014 metų modelio BMW X1 turi problemų su oro kondicionavimo ir šildymo sistema.
Šis klausimas labiau susijęs su interjero atmosfera, o ne su automobilio funkcionalumu.
Daugeliu atvejų X1 šildymo ir oro kondicionavimo sistema veikia puikiai ir efektyviai kontroliuoja vidaus temperatūrą.
Tam tikromis aplinkybėmis atrodo, kad ŠVOK įsijungia tik nustačius nurodytus nustatymus, todėl sunku išlaikyti pageidaujamą temperatūrą salone.
Dažų problemos
Nors tai nėra įprasta BMW X1 problema, ji gali kelti susirūpinimą tiems, kurie gyvena drėgnomis sąlygomis. X1 dažų problema yra ta, kad jie nusilupa, atidengdami apatines metalines transporto priemonės dalis.
Sėdynių problema
Automobilio patogumas yra vienas iš svarbiausių dalykų, į kuriuos reikia atsižvelgti. Atrodo, kad BMW X1 važiuoja gražiai ir ramiai, tačiau pastarieji skundai dėl galinių sėdynių rodo, kad BMW X1 sėdynių tvirtinimo detalėse trūksta.
Vienas savininkas skundėsi, kad BMW X1 galinės sėdynės sklinda traškesiais, o dėl kelių padėčių sėdynės dreba interjeras.
Garsas girdimas reguliuojant priekines ir galines sėdynes bei vairuojant.
Alyvos nuotėkio problema
NHTSA buvo pranešta apie daugybę problemų dėl BMW X1 alyvos nutekėjimo.
2015 metų BMW X1 savininkas pranešė, kad alyva iš filtro teka ant variklio ir cilindro.
Kitas 2015-ųjų BMW X1 vairuotojas skundėsi, kad alyvos tekėjo net keturiose vietose.
Problemą galima išspręsti pakeitus BMW X1 alyvos filtrą ir alyvos indą.
Elektros problema
Kai kuriuose BMW X1 modeliuose nuo 2009 iki 2011 m. vibracijos ir srovės kenkia teigiamo akumuliatoriaus laido jungtims priekiniame elektros skirstyme.
Dėl to gali sugesti jėgos pavara ir automobilio elektros sistema, taip pat žibintai ir keleivių apsauga, todėl gali padidėti susidūrimo pavojus ir gali susidaryti gyvybei pavojinga situacija.
Galios pavaros problema
2015 m. BMW X1 modelis turi tam tikrų jėgos pavaros problemų. Apie galios pavaros problemas pranešta NHTSA. Perjungiant pavarą transporto priemonė rodo tam tikrą pasipriešinimą ir trūkčioja dideliu greičiu. Apie tą pačią problemą pranešė keli BMW X1 savininkai.
Vienas iš vairuotojų skundėsi, kad 2015 metų BMW X1 be jokio įspėjimo perjungė į neutralią padėtį automatiškai.
Kita vertus, BMW išsprendė problemą ir, kaip pranešama, buvo programinės įrangos gedimas.
BMW X1 perprogramavimas išsprendė jėgos agregato problemą.