Chrysler 300C (2005–2011) apžvalga

Chrysler 300C (2005–2011) apžvalga

Chrysler 300C – įspūdis keliantis ir išskirtinai atrodantis modelis, kuris savo dydžiu bei drąsiu dizainu išsiskiria tarp verslo klasės automobilių. Automobilio pagrindas siejamas su ankstesnės kartos „Mercedes-Benz E-Class“, tačiau 300C pasižymi unikalia, Amerikos automobiliams būdinga išvaizda, kuri niekur nesislepia. Lietuvos keliuose šis automobilis tikrai neliks nepastebėtas, o standartinė įranga iš tiesų maloniai nustebina, ypač atsižvelgiant į kainos ir komplektacijos santykį.

Privalumai – erdvė ir galia

Viena iš ryškiausių Chrysler 300C savybių – itin erdvus salonas ir talpi bagažinė. Net šeimos atostogoms visiems daiktams vietos pakaks su kaupu. Sėdynės užtikrina komfortą tiek vairuotojui, tiek keleiviams, o išsirinkti patogią sėdėseną – paprasta. Kiekviena versija komplektuojama gausia įranga – nuo automatinio klimato valdymo, lengvojo lydinio ratlankių, stabilumo kontrolės ir parkavimosi jutiklių iki odinio salono ir elektrinių langų. Galingiausia 5,7 litro V8 versija papildomai siūlo elektrinį stoglangį, CD keitiklį bei navigaciją.

Vairavimo ypatybės

Kelyje Chrysler 300C visada primena apie savo dydį ir svorį – tai masyvus, solidus automobilis. Nors posūkiuose automobilis elgiasi užtikrintai, važiuojant per kalvotas ar nelygias dangas kartais praverstų kiek geresnė kėbulo kontrolė. Matomumą į priekį šiek tiek riboja siauras priekinis stiklas ir masyvūs statramsčiai, tačiau visa kita ergonomiška ir apgalvota. Salono ramybę išlaikysite net važiuodami didesniu greičiu, o variklių gausa net ir bazinėse versijose užtikrina neprastą dinamiką.

Eksploatacinės išlaidos ir taršos mokestis

Chrysler 300C priežiūros bei remonto kaštai gali būti didesni, nes detalės ir servisas reikalauja didesnių investicijų, ypač jei pasirinktas modelis su galingesniu benzininiu varikliu. Lietuvoje už šį automobilį reikės mokėti taršos mokestį, kuris priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro rūšies ir pirmos registracijos metų. Dyzelinis 300C (3,0 l, 218 AG) išsiskiria ekonomiškumu – deklaruojamos sąnaudos siekia apie 8,1 l/100 km, o tai gerokai mažiau nei benzininėms versijoms.

3,5 litro V6 benzininis modelis sunaudoja apie 11 l/100 km, o 5,7 litro V8 variklis – net apie 21 l/100 km važiuojant mieste, tad degalų sąnaudos čia jau tampa rimtu svarstytinu aspektu. Visgi didžiausios galios modelyje dalis cilindrų išjungiama ramiai važiuojant, dėl to sąnaudos sumažėja iki maždaug 13,5 l/100 km.

Modelių pasirinkimas ir rekomendacijos

Iš visų variklių lietuviams patraukliausias – 3,0 l dyzelinis variantas. Jo 218 AG užtikrina puikų pajėgumą ir neblogą ekonomiškumą, o važiavimas bus sklandus bei tylus, jei variklio neapkrausite maksimaliai. 3,5 l V6 benzininė versija iš vietos iki 100 km/h įsibėgėja per 9,2 s, tačiau jei norite maksimalaus dinamiškumo ir galingo garso, rinkitės 5,7 l V8 – jis tą patį įsibėgėjimą įveiks per mažiau nei 7 sekundes.

Kiekvienas modelis siūlomas su išskirtine įranga. Verta atkreipti dėmesį, kad net baziniai 300C dažnai turi tokias savybes kaip stabilumo ir traukos kontrolę, parkavimo jutiklius, kokybišką garso aparatūrą, o aukščiausios versijos papildomai lepina didesniu komfortu.

Kokie varžovai?

Ieškant Chrysler 300C alternatyvų, verta pažvelgti į prabangius vokiškus sedanus, tokius kaip BMW 5 serijos ar „Mercedes-Benz E-Class“, taip pat „Audi A6“. Visgi Chrysler 300C patraukia išraiškinga išvaizda, dažnai solidesne įranga už panašaus amžiaus konkurentus ir amerikietišku charakteriu, išsiskiriančiu tarp įprastų europietiškų modelių. Tai modelis tiems, kurie nori ne tik komforto, bet ir savitumo.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *