Chrysler Grand Voyager – tai didelis, solidus vienatūris, kurio dydį supranti vos atsisėdęs prie vairo. Nors pirmas įspūdis gali pasirodyti kiek gremėzdiškas, vairuoti šį automobilį paprasčiau nei galėtumėt tikėtis: sėdėsenos padėtis leidžia puikiai matyti kelią, o visi valdikliai išdėstyti patogiai, tad prireikia mažai laiko susipažinimui.
Pagrindiniai įspūdžiai vairuojant
Grand Voyager – toli gražu ne dinamiškiausias klasės automobilis, tačiau didelė masė suteikia kelionei stabilumo. Benzininiai varikliai pareikalaus didesnių apsukų, jei norėsite spartos, tuo pačiu tai atsilieps ir degalų sąnaudoms. Dyzeliniai variantai ekonomiškesni, tačiau net ir jie nepasižymi itin mažu apetitu degalams. Vis dėlto, būtent dyzeliui būdingas didesnis sukimo momentas suteikia daugiau ramybės bei komforto ilgesnėse kelionėse.
Automobilio pakaba nėra ypač komfortiška: galėsite išgirsti keleivių skundų dėl šiurkštesnės kelio dangos. Net ir naujesniuose modeliuose variklio garsas – ypač dyzelio – bus juntamas salone net ir jam sušilus. Nepaisant to, kelio ir vėjo triukšmas izoliuojamas efektyviai, tad ilgesnės kelionės nevargins papildomu ūžesiu.
Erdvės ir patogumo pliusai
Norite keliauti septyniese? Grand Voyager siūlo vienas erdviausių salonų – čia laisvai tilps visi keleiviai bei jų daiktai. Lyginant su Voyager modeliu, čia galinės eilės vietos liks laisvos ir lagaminams. Vėlesnėse versijose papildomai pridedamos „Stow-n-Go“ sėdynės, kurios paslepia galines kėdes grindyse – jų nebereikia išimti ir sandėliuoti atskirai, todėl automobilio salono pritaikomumas kasdienėms situacijoms tampa dar universalesnis.
- Erdvus salonas net ir pilnai užpildytas keleiviais
- Patogūs, išradingi sėdynių sprendimai „Stow-n-Go“ modeliuose
- Paprastas valdymas ir gera vairavimo pozicija
Eksploatacijos išlaidos
Nors dideli vienatūriai niekuomet nebuvo žinomi kaip ekonomiški, Grand Voyager tarp jų išsiskiria gana aukštomis išlaikymo sąnaudomis. Didesni eksploataciniai mokesčiai priklauso nuo jūsų pasirinkto variklio tipo, CO₂ emisijų ir pirmojo įregistravimo metų – kaip Lietuvoje įprasta taršos mokesčiams. Serviso kainos taip pat gali nustebinti, ypač renkantis oficialius atstovus – šiuo aspektu kai kurios Europos vienatūrių alternatyvos bus pigesnės.
Degalų sąnaudos priklauso nuo pasirinkto variklio: benzininiai modeliai dažnai vartoja 11–13 l/100 km, dyzeliniai – apie 8–9 l/100 km. Tuo pačiu, trikdo ir kitų bėdų, pavyzdžiui, didesni draudimo mokesčiai bei brangesnė priežiūra.
Kuris Grand Voyager pasirinkimas – geriausias?
Iš dviejų kėbulų variantų – Grand Voyager ir trumpesnio Voyager – verta rinktis būtent ilgąjį. Jame ne tik daugiau vietos sėdintiems, bet ir lieka pakankamai erdvės kelionės bagažui. Ieškant geriausios komplektacijos rekomenduotina dairytis po 2004 m. pagamintų automobilių su „Stow-n-Go“ sėdynėmis: jos ženkliai supaprastina salono erdvės transformavimo galimybes.
Dyzeliu varomi (2.5 CRD ir 2.8 CRD) modeliai gerokai praktiškesni nei benzininiai 3.3 V6 motorai – jie ekonomiškesni, o kasdienybėje pasiūlo daugiau komforto. Tuo tarpu net pačios paprasčiausios komplektacijos neretai jau būna turtingai įrengtos bei atitinka šeimos poreikius.
Rinkos alternatyvos
Tarp naudotų didžiųjų vienatūrių populiarios alternatyvos būtų tokie modeliai kaip Citroen Grand C4 Picasso, Renault Grand Espace ar Peugeot 807. Jie gali pasiūlyti žemesnes priežiūros sąnaudas, patrauklesnę eksploatacijos dinamiką ir dažnai – modernesnį dizainą, tačiau retas kuris automobilis prilygsta Grand Voyager universaliai erdvei bei transportavimo galimybėms. Svarbu atidžiai įvertinti, kas jums svarbiau – maksimalus komfortas, kiekvienos detalės patikimumas ar eksploatacijos išlaidos.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.