Elektromobiliai: ar verta rinktis didesnę ridą ir vairavimo malonumą?

Elektromobiliai: ar verta rinktis didesnę ridą ir vairavimo malonumą?

Šis Ioniq 5 modelis pasižymi 239 kW galia ir 605 Nm sukimo momentu bei yra antras pagal našumą šios serijos automobilis. Jis pristatomas N Line versijoje, kuri po kosmetinių atnaujinimų gavo naują akumuliatorių. Dabar baterijos talpa siekia 84 kWh – tiek pat, kiek ir aukščiausios klasės N modelyje.

467 km nuotolis per 58 minutes

Patobulinta baterija gali būti įkraunama nuo 10 iki 80 procentų per 22 minutes, naudojant iki 251 kW galingumą. Pilnas įkrovimas nuo 0 iki 100 procentų užtrunka 58 minutes. Maksimalus nuvažiuojamas atstumas su visiškai įkrauta baterija yra 467 km, kai važiuojama neviršijant 130 km/h ir laikantis ekonomiško važiavimo principų. Bandymo metu oro temperatūra buvo 12 °C, salono klimatas nustatytas ties 22 °C. Tokiose sąlygose elektros variklis sunaudojo 23,8 kWh energijos 100 km, todėl maksimalus realus atstumas – iki 378 km.

  • Krovimo sustojimų informacija pateikiama mažiau aiškiai bei detaliai nei kai kuriuose panašiuose modeliuose.

Naudojant namų įkrovimo stotelę, šie skaičiai atitinka realų naudojimąsi. Ilgesnių kelionių metu dažniausiai įkraunama nuo 10 iki 80 procentų, tad apie 30 procentų baterijos talpos paprastai lieka nenaudojama. Navigacijos sistema automatiškai parenka pakrovimo vietas, įvertinusi vairavimo stilių, eismo situaciją ir akumuliatoriaus likutį. Vis dėlto, įkrovimo sustojimų planavimas pateikiamas ne taip išsamiai kaip kai kuriuose kituose modeliuose.

  • Keleiviams suteikiama daugiau vietos ir komforto dėl reguliuojamos galinės sėdynės ir pakreipiamo atlošo.

Ioniq 5 išlaiko erdvumo ir patogumo privalumus – galinė sėdynė reguliuojama, atlošai pasukami, o bagažinės slenkstis yra aukštas. Tačiau papildomos vietos Type-2 kabeliui priekyje nėra, o apsisukimo ratas siekia 12,5 metro. Išsaugotos keturios rekuperacijos pakopos (valdomos vairo mentelėmis) bei slydimo režimas. Vairavimas kiek lengvas ir kartais nejautrus, važiuoklė išlieka komfortiška, nors priekinei ašiai būdingas tikslus valdymas ir geras ryšys su keliu. Galinė ašis kartais linkusi labiau svyruoti ant kelio nelygumų bei stipriai amortizuoja smūgius.

  • 239 kW ir 605 Nm galios modelis yra antras pagal našumą Ioniq 5 serijoje ir išsiskiria dinamika.

Ant lygaus asfalto dviejų variklių Ioniq 5 su visų varančiųjų ratų pavara išlieka stabilus ir užtikrina malonų vairavimo pojūtį. Didžiausias greitis – 185 km/h, kai N modelis pasiekia net iki 260 km/h.

Techniniai duomenys

  • Pagrindinė kaina: 60 900 €
  • Išoriniai matmenys: 4655 x 1890 x 1605 mm
  • Bagažinės talpa: 520–1580 l
  • Maksimalus greitis: 185 km/h
  • Pagreitis nuo 0 iki 100 km/h: 5,4 s
  • Gamintojo nurodytos energijos sąnaudos: 0,0 kWh/100 km
  • Testo metu realios sąnaudos: 23,8 kWh/100 km
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *