Ferrari 550 Maranello (1996–2002) apžvalga

Ferrari 550 Maranello (1996–2002) apžvalga

Ferrari 550 kupė puikiai apibūdina, kas yra tikras didelės klasės kelioninis automobilis. Tai galingas, priekyje variklio turintis V12, varantis galinius ratus, pagamintas taip, kad kiekviena kelionė taptų ypatinga. Prabangos pojūtis, išskirtinis greitis ir įspūdingas garsas – šį modelį galima vadinti ne tiek sportiniu, kiek itin greitu kelioniniu automobiliu.

Bendras vaizdas

Nors 550 nėra pats vikriausias Ferrari modelis, važiuojant vingiuotais keliais tikrai pastebėsite, kad jo valdymas ne toks aštrus, kaip lengvesnių sportinių modelių. Visgi, tikrojo grand tourer esmė – ne lenktynių trasoje, o ilguose nuvažiuojamuose atstumuose. Būtent čia 550 Maranello pasirodo geriausiai.

Komfortas ir kasdienis naudojimas

Svarbiausias šio modelio akcentas – važiuoklės komfortas. Važiuojant net ir ne pačiais lygiausiais keliais, pakaba yra maloniai minkšta, o salono apdaila – aukščiausios kokybės. Net prie didesnio greičio viduje tvyro ramybė, nors padangų keliamą garsą kartais pajusite. Sėdynės patogios, o ergonomiškas salonas tiesiog dvelkia prabanga. Standartinės įrangos sąrašas platus – tai dera prie tokio automobilio kainos segmento.

Darbinių savybių ir išlaidų balansas

Ferrari 550 5,5 litro V12 variklis išvysto 485 AG, o iki 100 km/h įsibėgėja per 4,3 sekundės. Tai įspūdinga, tačiau kasdieniams poreikiams svarbiau – automobilis puikiai tinka tolimoms kelionėms, pasižymi stabilumu važiuojant dideliais atstumais ir patikima kelionės dinamika.

Išlaidos ir eksploatacija

Pirkimas ir rinkos vertė

Naujai šis automobilis kainavo daugiau nei 175 500 eurų. Net ir praėjus keliems metams nuo pagaminimo, 550 išlaiko apie 60 % savo vertės, todėl naudotų modelių kainos taip pat išlieka aukštos. Įsigijus naudotą automobilį, galima sutaupyti dešimtis tūkstančių eurų lyginant su nauja kaina, tačiau išlaidos vis tiek bus didelės.

Kurui ir eksploatacijai skirtos išlaidos

Didžiuliams galios skaičiams reikia daug papildomo kuro – vidutinės sąnaudos siekia apie 21,7 l/100 km, tad eksploatuoti 550 nėra pigu. Aukštos draudimo ir techninės priežiūros kainos – būtina į tai atsižvelgti planuojant biudžetą. Nors kai kuriems Ferrari savininkams išlaidos nėra pagrindinis rūpestis, šis automobilis priklauso prie brangesnių naudoti ir prižiūrėti.

Taršos mokestis Lietuvoje

Reikia įvertinti ir automobilių taršos mokestį, kuris mūsų šalyje priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo ir pirmos registracijos metų. Galingi, didelės varžos varikliai, tokie kaip 550 V12, paprastai patenka į didžiausių tarifų kategoriją. Prieš svarstant šio modelio įsigijimą, verta pasidomėti galimais papildomais kaštais.

Kurią versiją rinktis?

Ferrari 550 buvo gaminamas dviem kėbulo tipais – uždaru coupe (Maranello) ir atviru Barchetta. Kabrioleto versija yra gerokai brangesnė, tačiau dėl nuimamo stogo Grand Tourer savybes praranda dalį esminių privalumų. Būtent uždaro kėbulo coupe geriausiai atitinka automobilio filosofiją – jis yra lengvesnis, greitesnis ir universalesnis kasdieniam naudojimui.

Alternatyvos

  • Aston Martin DB7 Vantage
  • BMW 850CSi
  • Mercedes-Benz SL600
  • Porsche 911 Turbo (993)

Ieškantys sėkmingo derinio tarp prabangos, sportiškumo ir išskirtinumo atras, kad Ferrari 550 yra viena geriausių ir įdomiausių savo klasės mašinų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *